۶۳۰۱۷۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پیش‌بینی زلزله عراق، توسط آمریکا صحت دارد؟

استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، پیش‌بینی زمین لرزه ۲۱ آبان مرز ایران و عراق را توسط سازمان زمین‌شناسی آمریکا رد کرد.

خبرآنلاین: استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، پیش‌بینی زمین لرزه ۲۱ آبان مرز ایران و عراق را توسط سازمان زمین‌شناسی آمریکا رد کرد.

در حالی که برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که پیش بینی زمین شناسی آمریکا درباره زلزله شدید در عراق، چهارسال بعد بوقوع پیوسته است، مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در پاسخ به این خبر نوشت: هیچ منبعی قبل از رخداد ۲۱-۸-۹۶ وقوع این زلزله را اعلام نکرده بود، از جمله مطلبی که به سازمان زمین شناسی آمریکا در سال ۲۰۱۳ نسبت داده می شود کذب است چرا که اساسا آن سازمان هرگز چنین کاری نمی‌کند و نکرده است.

او ادامه داد: متاسفانه خبرگزاری ایرنا متنی جعلی را که بعد از زلزله ۲۰۱۳ (۱۳۹۲ش) سراوان در فضای مجازی منتشر شده بود، به عنوان پیش‌بینی سازمان زمین‌شناسی آمریکا منتشر کرده است. این خبر مطلقا واقعیت علمی ندارد.

پیش از این ، خبرگزاری ایرنا در خبری نوشته بود که در سال ۲۰۱۳ سازمان زمین شناسی آمریکا ۱۳ هشدار داده بود که در سال۲۰۱۳ باید یک زمین لرزه بزرگ در عراق رخ دهد که این اتفاق نیفتاد.

این سازمان همان موقع اعلام کرده بود که صفحه بزرگی در عمق زمین در عمق ۲۰ کیلومتری از جنوب شرق ایران به سمت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جنوب ایران به حرکت در می آید و جنوب عراق را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

مساله‌ای که مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله آن را رد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله آقای زارع،هیچکس هیچی حالیش نیست فقط شما استادین!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج