۶۳۰۰۵۸
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب ۲۳۰۰ نفر

وزیر نفت از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در نیمه دی‌ امسال خبر داد و گفت : ثبت نام آزمون این هفته آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از شانا ، بیژن نامدار زنگنه تصریح کرد: با توجه به اهداف و شرایط وزارت نفت ، مجوز استخدام ۲۳۰۰ نفر برای این آزمون‌ها از سازمان امور اداری و استخدامی پس از طی مراحل مختلفی دریافت شد.

وی همچنین تاکید کرد : ۱۲۵۰ نفر از این سهمیه به جذب نخبگان و ۱۰۵۰ نفر هم برای جذب افراد حرفه‌ای با تجربه اختصاص یافته است.

وزیر نفت ادامه داد : عموم جذب نخبگان به ستادهای شرکت‌ها و بخش‌های تخصصی در سکوهای تولید نفت و گاز اختصاص داده شده است و عموم جذب نیروهای باتجربه به واحدهای عملیاتی.

زنگنه گفت : برای جذب ۲۳۰۰ نفر دو آزمون جداگانه و با شرایط متفاوت برگزار می شود.

وی افزود : نحوه برگزاری آزمون‌ها طبق مقررات صنعت نفت خواهد بود که دو بخش عمومی و اختصاصی دارد.

وزیر نفت گفت : به برگزار کنندگان آزمون ابلاغ شده است که در بخش تخصصی آزمون افراد حرفه ای برای جذب ۱۰۵۰ نفر ، پرسش های کاربردی و مرتبط با حرفه طراحی کنند.

زنگنه درباره استخدام فارغ التحصیلان رتبه الف دانشگاه نفت تصریح کرد : دستوری ویژه صادر کردم که تمام فارغ التحصیلان گروه مذکور که اسامی آنها در بانک اطلاعاتی شرکت ملی نفت ثبت شده است ، برای مصاحبه فراخوان شوند و افرادی که حایز شرایط حداقلی برای جذب هستند، پذیرفته شوند و تا جایی که امکان دارد برای رفع نیازهای استخدامی وزارت نفت از این گروه فارغ‌التحصیلان که حایز شرایط هستند ، استفاده شود.

وی تاکید کرد : چون طبق مقررات قدیمی صنعت نفت که شامل فارغ التحصیلان فعلی نیز می شود، این افراد صرفاً از شرکت در آزمون استخدامی معاف هستند ، ولی باید بر اساس نیاز استخدامی پس از طی موفقیت آمیز مراحل مصاحبه، طب صنعتی و گزینش جذب شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایران

      چه فایده بچه های ما که نمی تونن تا بچه های از ما بهترون هستن .

    • بدون نام

      تا بچه ها . فامیل ها ، واقوام نزدیک و دور مدیران وزارت نفت هستنند هییییییییچ جایی برای دیگران و مردم عامی در وزارت نفت وجود ندارد آخه وزارت نفت ارثیه پدراشونه بقیه برن کشک بساین

    • mh

      اونایی رفتن دانشگاه رشته ای که خودتون آوردین باز حذف کردین. چیکار کنن هیچ جا استخدام ندارن فقط پول هزینه کردن ریختن تو این دانشگاه

    • Ali

      واقعا مملکت با این باند بازیهای آقایون داره نابود میشه.شرط معدل ۱۹ میخواااان؟؟؟؟ آخه مگه معدل ۱۹رشته ای مثل مکانیک ممکنه؟؟ مگه بچه بازیه آخه؟؟ خوده آقای وزیر معدلش ۱۹بوده که ازین قوانین میذارن؟؟آخه شرط معدل آزمون برای منی که ارشد سخترین رشته مهندسی رو خوندم باید با کسی که رشته های به مراتب آسونتری خوندن باید یکی باشه؟؟
      ازین گذشته آقایون گذاشتن ۱ماه قبل برگذاری آزمون به مردم اعلام کردن.آخه اونهمه منابع آزمون رو در رشته ای مثل مکانیک ممکنه ۱ماهه بخونیم؟؟ اگ بچه ها و فامیلای خودتون از ۶ماهه قبل زمان آزمون رو خبر نداشتن میگفتیم شرایط برای همه یکسانه.ولی بخداوندیه خدا اگه خدا ازتون بگذره ما جوونا نمیگذریم

    • عباس

      واقعا منی که 33000تومن ریختم حساب وبعد بخاطر شرط معدل نمیتونم شرکت کنم دولتی خوندم

    • بدون نام

      لطفا پیگیری نمایید چرا در این آزمون دانش آموختگان دکتری را منع نموده اند؟ چرا برای نخبگان هیچ ظرفیتی در نظر نگرفته اند؟ با شرایط معدل و سن و مدرک طوری برنامه ریزی کرده اند که افراد مد نظر پذیرش شوند. اینگونه میخواهید از نخبگان حمایت کنید؟ تا کی این بازی را ادامه می دهید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج