طعنه جدید سامسونگ به اپل
حقیقتا هنوز نمی توانم خنده ام را جمع کنم! به تصویر شاخص مطلب نگاه کنید و آن را در ذهن داشته باشید تا درباره طعنه جدید سامسونگ به اپل که در زمانی بسیار کلیدی منتشر شده است صحبت کنیم. پیش از آن لطفا مرا ببخشید، خنده تلخ من از از گریه غم انگیز تر است!
داستان، داستانِ پسری است که از دوره نوجوانی خود به آیفون علاقه مند می شوند و تقریبا هر نسل آن را تهیه می کند اما دوست دختر یا شاید هم خواهرش (چه کسی می داند! نظر شما چیست؟) همیشه گزینه بهتری از سامسونگ را داشته که سبب شرمساری او می شود. سامسونگ به شکل مشخصی روی دستگاه هایی تمرکز می کند که در بازار امریکا خاطرات خوشی را به جای گذاشته اند. پس از اولین طعنه که دستمایه تبلیغات گوگل نیز هست، یعنی مشکل همیشگی کمبود حافظه، به ناگاه می رسیم به سال 2013 و مقایسه آیفون 5 اس در کنار گلکسی نوت 3! اینجا سامسونگ به پیشرو بودن خود در تولید دستگاه هایی با نمایشگر بزرگتر که حتی قلم هم دارند اشاره می کند.
پس از آن به سال 2016 می رسند و جایی که گلکسی اس 7 اج ضد آب است اما آیفون 6 اس نیست و در حالی که آیفون بیچاره در کیسه برنج سر می کند، دوستش عکس خاطراتشان را روی گلکسی اس 7 اج نگاه می کند! نکته سنجی سامسونگ در انتخاب دستگاه ها برای مقایسه نیز جالب توجه است، چرا برای ضد آب بودن از گلکسی اس 5 استفاده نشد؟ چون حقیقتا آن یک دستگاه افتضاح بود!
سال 2017 و حذف جک 3.5 میلی متری صدا طرفداران آیفون را با زندیگ دانگلی یا همان رابط های مختلف آشنا کرد. در این بخش می بینید که پسر داستان ما می خواهد با هندزفری فیلم ببینید اما آیفون 7 آن شارژ ندارد (یک شرایط کاملا طبیعی که برای همه ما پیش می آید) اما برای این کار نیاز به سیم کشی های خاص (!) دارد، آن سوی کادر گلکسی نوت اس 8 وجود دارد که روی پد شارژ وایرلس شارژش تکمیل شده است. آ … سامسونگ! چه خبر از گلکسی نوت 7؟!؟!
و در نهایت به صف آیفون تن (iPhone X) می رسیم! خدایا من نمی توانم وقتی صورت آن شخص که با موهای آرایش شده شبیه به ناچ بالای نمایشگر آیفون تن (iPhone X) در صف قرار گرفته را می بینم نخندم ولی به هر حال این یک زیاده روی از سمت سامسونگ است. نکته آخر اما خلوت تر شدن صف طرفداران اپل است! بزرگ شو و گلکسی بخر!
مسلما این یک تبلیغات تند و تیز است که تا مدت ها سامسونگ را سر زبان ها می اندازد، طرفداران متعصب با آن ساعت می خندد یا ساعت ها حرص می خورند اما صحبت اینجاست که هر شرکتی سعی دارد تا با دست گذاشتن روی نقاط قوت خود که همزمان نقاط ضعف رقیب نیز هست، پیشرو بودن یا برتری خود را ثابت کند؟
ارسال نظر