۶۲۳۵۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

معاون روحانی، طرح مهرآفرین را متوقف کرد

متن بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که روز گذشته به تمامی وزارتخانه‌ها،شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی ابلاغ شده است به شرح زیر است:

نسیم: متن بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که روز گذشته به تمامی وزارتخانه‌ها،شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی ابلاغ شده است به شرح زیر است:

«نظر به ایرادهایی که در اجرای اصل ۱۳۸ قانون اساسی نسبت به طرح مهر‌آفرین (موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۷۶۴۴/ت۴۸۷۰۲هـ) مورخ ۳۰/۹/۹۱ و اصلاحات آن) اعلام شده است مقتضی است کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی؛ موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری از هرگونه استخدام و جذب نیروی انسانی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال و مأموریت، انتصاب و جابجایی کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی یا هر عنوان دیگر و نیز اصلاح تشکیلات و ساختار اداری تا تصمیم‌گیری دولت نسبت به اصلاح مصوبات مربوطه اجتناب نمایند.

مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده وزرا، معاونین محترم رئیس‌جمهور، رؤسا و بالاترین مقامات دستگاه‌ اجرایی مربوطه اعم از ملی و استانی می‌باشد.»

اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فاضل

      سلام
      آقاي جهانگيري بايد بداند در بعضي استانها آزمون استخدامي استانداري توسط سازمان سنجش و با رسميت و طي تشريفات قانوني مانند كنكور سراسري انجام و با طي تمام تشريفات و مراحل قانوني به تازگي اعلام نتيجه شده و قبول شده گان بيچاره كه حالا اسمشان رسماً اعلام شده چه گناهي كرده اند . ؟؟؟؟ مگر با تغيير دولت ، تعهدات دولت قبلي لغو مي شود . اين آزمون زماني صورت گرفت كه رئيس جمهور و وزرا مقام رسمي و قانوني دولت جمهوري اسلامي بودند . مردم بيچاره و قبول شدگان چه گناهي كرده اند كه دستور توقف اجراي آن را مي كني

    • رسولي

      آقاي جهانگيري با اين كارش نشان داد كه اينها هم مي خواهند راه دولت قبلي را بروند و قانون و مقررات و كارهاي دولتي قائم به شخص باشد. اين يك بدعت ويرانگر و اعتماد كشي مردم نسبت به دولت و كارهاي دولتمردان در آينده است زيرا مردم باور خود را به قانون و دولت از دست مي دهند و هميشه تصورشان اين خواهد بود كه اقدامات دولت و يا دولتمرد و يا نهاد دولتي فعلي شايد با تغيير مديران ابطال خواهد شد . وقتي در استاني مثل اردبيل ، آزمون استخدامي استانداري توسط سازمان سنجش كه معتبرترين و قانوني ترين مرجع برگزاري آزمون در كشور است برگزار شده و دهها هزار نفر با صرف هزينه و وقت خود را براي آن آماده كرده و در آن شركت كرده اند و با صرف هزينه زياد آزمون به طور قانوني و طي تشريفات برگزار شده و نتايج آن هم از طريق بالاترين مقام اجرايي استان يعني استانداري اعلام شده ، اگر كسي و يا مقامي بيايد آن را زير سوال ببرد كل نظام و تشكيلات دولتي و حتي اقدامات آينده دولت جديد هم هميشه زير سوال رفته و دچار شك و ترديد خواهد شد . و اين وسط قبول شدگان بيچاره چه گناهي كرده اند كه با احساسات آنها بازي مي شود و اين در هيچ جاي دنيا سابقه نداشته و غير قابل قبول است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج