۶۲۰۵۷۱
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

نصب پلاک ماندگار بر سر در خانه پدری روحانی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از نصب پلاک ماندگار بر روی خانه پدری دکتر روحانی امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سرخه خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از نصب پلاک ماندگار بر روی خانه پدری دکتر روحانی امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سرخه خبرداد.

محمدحسین خواجه بیدختی از سفر مونسان به سمنان خبر داد و اظهار کرد: معاون رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه به منظور بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه به استان سمنان سفر می‌کند.

وی با بیان این‌که نصب پلاک ماندگار بر روی سردرب منازل چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، هنری و...چند سالی است از سوی میراث فرهنگی در سراسر کشور انجام می‌شود، افزود: دکتر حسن روحانی یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های علمی و سیاسی کشور و استان سمنان است، لذا نصب این پلاک ماندگار بر سردر خانه پدری رئیس جمهور در زادگاهش سرخه انجام می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه رئیس جمهور به عنوان دومین مقام کشور و یکی از مبارزان و یاران امام راحل که از نخستین روزهای نهضت انقلاب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب را همراهی می‌کردند، تصریح کرد: به همین منظور موزه رئیس جمهور روحانی در خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان این‌که سفر معاون رییس جمهور به استان دو روزه انجام می‌شود، گفت: سفر دکتر مونسان از بعدازظهر امروز با ادای احترام به شهدای سرخه آغاز می‌شود.

وی از حضور در شورای توسعه و آبادانی شهرستان سرخه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مونسان در سرخه نام برد و گفت: بازدید از خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه و بافت تاریخی و مسجد تاریخی امام سمنان، افتتاح پروژه گردشگردی خانه تاریخی کلانتر سمنان و شرکت در یک برنامه خبری از برنامه های روز اول سفر معاون رئیس جمهور است.

خواجه بیدختی، از کلنگ زنی فاز دو توسعه مجتمع گردشگری ایرانیان در روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سمنان خبر داد و گفت: بازدید از مجتمع گردشگری ققنوس و حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و...از دیگر برنامه‌های دکتر مونسان در دومین روز سفر به استان سمنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونوقت سایر میراث فرهنگی رو تخریب میکنید آیا این درست است؟؟

    • حسین خانی

      اگر پلاک یادگار میگذارند چرا برای خانه پدری ایت الله خاتمی نمگذارند که خودشان ازبهترینها بودن وپدرشانم همچنین هم قبل از انقلاب وهم بعد انقلاب یکی از فعلان ویاران امام راحل بودن وواقعا یکی ازبهترینها یار وغمخوار مردم بودن روحشان شاد یادشان گرامی

    • بدون نام

      یک بام و دو هوا ... خوب بلدید فرق بگذارید

    • بچه شمرون

      چند تیتر خبر پایین تر درباره سرنوشت غمبار خانه نویسنده شهیر ایرانی صادق هدایت آمده . خیلی جالبه این مملکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج