۶۱۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تماس با «هالی بری» دلهره می آورد!

تهیه کنندگان درام دلهره‌آور «تماس» می‌گویند در تدارک تولید دومین قسمت این فیلم پرتنش هستند و هالی بری برای دومین بار نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: مسئولان شرکت فیلم‌سازی لاینزگیت که تهیه کننده این فیلم پرفروش تابستانی هستند، این روزها به دنبال یک فیلم نامه خوب برای قسمت دوم آن هستند.

هنوز معلوم نیست عوامل تولید نسخه اصلی هم با این پروژه همکاری دارند یا خیر و آیا براد آندرسن دوباره برای کارگردانی آن پشت دوربین فیلم‌برداری بر می‌گردد یا نه.

خبر تولید «تماس ۲» در شرایطی اعلام می‌شود که هالی بری خود را آماده بازی در کمدی خانوادگی و اجتماعی «مادر می‌کند» که یکی از تهیه کنندگان آن هم هست.

هالی برای در قصه مادر در نقش عروسی ۴۰ ساله بازی می‌کند که ضمن فرار از دست نامزد جنایت‌کار و گنگستر خود زادگاهش را ترک می‌کند.

این زن وانمود می‌کند که مادر یک نوجوان است تا بتواند پشت وی پنهان شده تا هویت واقعی‌اش فاش نشود. ولی اتفاقات خنده‌داری رخ می‌دهد که شرایط را برای وی سخت می‌کند.

به نوشته نشریه ورایتی،کلید فیلم‌برداری«مادر» اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود . شرکت فیلم‌سازی امیلیو فراری تهیه کننده اصلی فیلم است.

قرار است کارگردان فیلم تا اواسط فصل پاییز سال جاری انتخاب شود. او این فیم را براساس فیلم‌نامه از برایان گربفیت می‌سازد.

تماس با «هالی بری» دلهره می آورد!

سازندگان این کمدی اجتماعی و مستقل می‌گویند آن را با هزینه‌ای اندک تهیه خواهد کرد. هزینه تولید «مادر» حدود ۲۰ میلیون دلار برآورده ششده است.

هالی بری هم‌اکنون فیلم «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» را آماده نمایش دارد. قصه این اکشن کمیک استریپی درباره فعالیت‌های گروهی از ابر قهرمانان بر علیه موجودات شرور است و وی در آن در نقش موجودی با قدرت‌های برتر به نام توفان بازی می‌کند.

کارگردانی این فیلم را برایان سینگر به عهده دارد و قرار است برای تابستان سال آینده میلادی به روی پرده سینماهای جهان برود. او فیلم دیگری را در حال حاضر در دست تولید یا آماده نمایش عمومی ندارد.

هالی بری اوایل فصل تابستان درام دلهره‌آور و ترسناک «تماس» را روی پرده سیینماهای جهان داشت. قصه این فیلم درباره کارمند زنی در اداره پلیس است که تلاش می‌کند جان یک دختر جوان را از دست رباینده ناشناس نجات دهد.

ارتباط بین این زن پلیس و دختر جوان از طریق تلفن است. این فیلم با هزینه تولید ۱۳ میلیون دلاری خود، حدود ۵۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.

هالی بری در سال ۲۰۰۱ برای بازی در «توپ هیولا» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. او و دنزل واشنگتن تنها بازیگران رنگین پوست دنیای سینما هستند که موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و مرد نفش اول شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بارون

      میلیون دلار برآورده ششده است.
      ششده چيه مجله؟؟؟
      برآورده؟؟؟مگه آرزو يا دعاست كه برآورده بشه؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج