۶۱۰۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

استمرار رکود در مصرف پوشاک و کفش ایرانی ها

از سال ۱۳۸۷ به بعد حجم مصرف پوشاک و کفش کشور روند نزولی در پیش گرفت که از سال ۱۳۹۱ به بعد شدت گرفت.

اقتصاد آنلاین: از سال ۱۳۸۷ به بعد حجم مصرف پوشاک و کفش کشور روند نزولی در پیش گرفت که از سال ۱۳۹۱ به بعد شدت گرفت.
استمرار رکود در مصرف پوشاک و کفش ایرانی ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    نشان دهندی فقر مردمه بتونن خردوخوراکشونو تهییه کنن دیگه به کیف وکفش نمیرسن شکمو نمیشه تعطیل کرد

  • بدون نام

    وقتی پول نداریم چطور بخریم که از رکود خارج بشه

  • بي نام

    چون آشغال توليد ميكنن

  • بدون نام

    چه یک مطلب صحیح منتشرکردید

  • محمدی

    باید هم رکود داشته باشه کفشی که به قیمت 18 تا 25تومان خریداری میشود و 180تومان فروخته میشود یا لباسی که به قیمت کیلویی به گفته خود رئیس اتحادیه لباس فروشا خریداری میشود و به قیمت هنگفت فروخته میشود ثمره ای جز این نداره . جایی که ملت به خودشون رحم نمیکنند و به جنس خوشون رحم نمیکنندنباید بیشتر از این توقع داشت. به قول معروف کم بفروش اما همیشه بفروش .

  • بدون نام

    کیفیت و نوع دوخت پوشاک و در کنار اون قیمت رو بهتر کنید تا استفاده کنیم همون پول رو وقتی میدیم لباس خارجی حداقل یه ریخت و قیافه ای داره لباسها آخه این مانتوهای که امسال داده تو بازار مانتو بود پارچه پلاستیک با بافت درشت مثل گونی هر جا میرفتی خرید از این پارچه های بی کیفیت و بی ریخت بود بیشترشان هم مثل مانتوهای بارداری بودن

  • آرش

    جلو واردات اجناس چینی رو بگیرید تا درست بشه

  • بدون نام

    اولویت بااجاره خونه وقسط بانکی وپرداخت قبض وخورد وخوراک وهزینه تحصیل بچه هاست،اگه چیزی تهش بمونه میریم سراغ کفش وپوشاک،اگه بمونه

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج