۶۰۷۰۷۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بارزانی به طرح «ایاد علاوی» پاسخ مثبت داد

مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق، آنگونه که دفتر رئیس جمهور عراق اعلام کرده، گفته است، از طرح ایاد علاوی معاون رئیس جمهور عراق استقبال کرده و آماده است برای دو سال برای حل اختلافات از طریق گفت وگو و ارتباط با بغداد ، صبر کند.

خبرگزاری ایرنا: مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق، آنگونه که دفتر رئیس جمهور عراق اعلام کرده، گفته است، از طرح ایاد علاوی معاون رئیس جمهور عراق استقبال کرده و آماده است برای دو سال برای حل اختلافات از طریق گفت وگو و ارتباط با بغداد ، صبر کند.
براساس بیانیه صادره، ایاد علاوی، نامه ای از سوی مسعود بارزانی دریافت کرده که وی در آن برای همکاری جهت اجرای طرح ابتکاری ایاد علاوی اعلام آمادگی کرده است.
وی گفته 'ما پیش از برگزاری همه پرسی و بعد از آن نیز تاکید کردیم که همه پرسی به این معنا نیست که بلافاصله پس از برگزاری همه پرسی دولت مستقل تشکیل دهیم، ما می توانیم دو سال صبر کنیم و همزمان گفت وگوهای سازنده را برای حل و فصل پرونده ها و اختلافات پی بگیریم.
علاوی پیشتر اعلام کرده بود که برای خروج از بحران جاری، یک طرح ملی ابتکاری را با هدف نجات عراق از فاجعه و فتنه تهیه کرده است.
طرح علاوی و استقبال بارزانی از آن در حالی است که دولت عراق اعلام کرده که به هیچ عنوان بر سر یکپارچگی و وحدت ارضی عراق گفت وگو نخواهد کرد.

منطقه کردستان عراق به دنبال مصوبه پارلمان عراق که دولت این کشور را موظف به برخورد با

پروژه همه پرسی کرد و همچنین تدابیر اتخاذ شده در زمینه تحریم های هوایی و مرزی، در شرایط ویژه قرار گرفته است.
به نظر می رسد رهبران کرد انتظار شدت عمل دولت عراق و همچنین مخالفت های صریح بین المللی با برگزاری همه پرسی را نداشته اند.

در آستانه نزدیک شدن به پایان ضرب الاجل تعیین شده از سوی دولت عراق برای شرکت های هواپیمایی و توقف پروازها از فرودگاه های منطقه، بسیاری از شهروندان کرد عراقی در صدد ترک اقلیم برآمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مسلمان

      آقا مسعود افتادی تو لج بازی حالا هم افتادی تو ترتر با زبون خوش با احترام با سربلندی ازت خواهش کردن از خر شیطون بیا پایین ولی لج کردی الان هم فکر میکنم دیگه کلکت داره کنده میشه البته خودت خواستی

    • رضا

      خاک برسرتون ...همونایی که رای دادن حالادارن فرارمیکنن وبه بغدادمیرن..واقعاعقل چیزخوبیه که خدابه آدم داده ولی بشرطی که ازش استفاده کنی...این کردهای عراق فک میکردن اگه جدابشن وضع زندگیشون مثه کویت میشه ونمیدونن که آقای بارزانی وپسروخاندانش کیسه دوختن واسه قدرت وپول نفت کرکوک ووووو...بایدهرچه سریعتربارزانی وپسرش بازداشت ومحاکمه بشن..فوری...دست بارزانی وداعش هردوتوی یک کاسه میره وهردودارن به عراق وعراقی ضربه میزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج