۵۹۵۰۶۸
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پایان سال ۹۶؛ آخرین زمان اعتبار کارت‌های ملی

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت های ملی هوشمند در فرایند ۱۵ روز ه خبر داد و گفت: اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال ۹۶ خواهد بود و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: تسنیم: سیف‌الله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه کارت‌های ملی که زمان صدورشان مربوط به سال ۸۹ و قبل از آن است تا پایان امسال اعتبار دارند، اظهار کرد: این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در کل کشور ۱۲ هزار ایستگاه برای صدور کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان، ثبت احوال و ادارات پست راه اندازی شده است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر اقدام به تعویض کارت ملی خود کنند.

ابوترابی با بیان اینکه فرایند صدور کارت‌های به ۱۵ روز کاهش پیدا کرده است ادامه داد: زمانی که برای اعتبار کارت‌های ملی قدیمی در نظر گرفته شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و درخواست می‌شود مردم هر چه زودتر اقدام به دریافت کارت‌های جدید کنند.

وی در خصوص مبلغ تعویض کارت‌های ملی گفت: طبق مصوبه مجلس ۲۰ هزار تومان به عنوان مبلغ تعویض دریافت می‌شود که این مبلغ مستقیماً به خزانه واریز می‌شود ضمن اینکه حداکثر ۹ هزار تومان نیز از سوی دفاتر صدور کارت بابت عکس و فرم‌ و ۲ هزار تومان نیز زمان تحویل کارت تحویل دریافت می‌شود.

ابوترابی ادامه داد: با توجه به اینکه برای تحویل کارت‌های هوشمند در زمان تحویل باید اثر انگشت صاحب کارت ثبت شود به همین منظور حضور افراد در دفاتر صادر کننده کارت الزامی است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۶ میلیون کارت هوشمند صادر شده است که این آمار تا پایان سال جاری به ۴۰ میلیون کارت خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت گدا شده به پول احتیاج داره نمیدونه چه طوری مردم و سرکیسه کنه .

    • حسین

      چرا خلاف واقع به مردم می فرمایید زمان تحویل کارت هوشمند شش ماه است ظاهرا عجله وخلاف واقع گفتن برای دریافت پول ازمردم است

    • بدون نام

      همینجوری پول بگیرین از مردم...

    • بدون نام

      خوب، ما که با همین کارت مشکل نداریم. شما مشکل دارید و می خواهید بنا به دلایلی آنرا بروز کنید. این همه هزینه برای چه؟ از خیر این کارت باید گذشت. بساط دریافت پول از کیسه مردم هست.

      پاسخ ها

      • بی نام

        سالی یکی 2 تا از این قصه ها باید باشه تا مردم برن کاغذ بازی و پول بدن و 1 عده دلال خرده پا که واسه دلال بزرگ کار میکنن پول دربیارن

    • بدون نام

      تلکه کردن مردم..... اگ راس میگیدو بفکر مردمین رایگان انجام بدین ن ک این همه پولو ازمردم میگیرین هیچ یک ازکاراتون ب نفع این ملت نبوده ونخواهد بود...مردم از گرسنگی دارن میمیرن اینا بفکر بچاپ بچاپ خودشونن درج کنیا....

    • بدون نام

      دولت شب تا صبح میشینه فکر میکنه ببینه چطور میتونه مردم و سر کیسه کنه . این شد کار دولت و مسولین

    • خر تو خر

      هیچ دلیل موجهی برای تعویض کارت ندارید فقط به فکر درامد و پول هستید

    • بدون نام

      به ادارات ثبت احوال مراجعه کنید 20 هزار تومان میشه
      اون 11 تومن گرفته نمیشه

    • بدون نام

      هرچند عوض کردیم ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باید یه جوری خزانه اشونو پرکنن کاغذ بازی و بچاپ بچاپه !!!!؟؟همون موقع که گفتید شماره ملی بگیرن ملت الکترونیکی اش میکردید. باید به بهانه های مختلف از مردم پول بگیرن کم و کسر صندوق و خزانه شانو پرکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      رایگانشکنین اگه لامسب هدفتان یکی کردن کارت هاس
      ملت به اندازه کافی در مضیقه هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • دریادار

      واقعا گلی به جمالت دولت ایول داری دولت خجالت نکش دولت کارت درسته بگیر پول از مردم همه حرفا واسه پوله دورنگی واسه پوله زرنگیت همه پوله اگه یارو رفیقی واسه پوله دولت جان

    • بدون نام

      مشکل خودتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج