خودروی داستر که تحت برند رنو در سال های اخیر وارد بازار ایران شده جزو ماشین های بازه قیمتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است که طرفداران خاص خود را دارد. با این حال نکته ای که درباره این ماشین غیر قابل انکار است طراحی به شدت قدیمی و بدون هیجان آن برای اتومبیلی در سال ۲۰۱۷ میلادیست.
مجله سخت افزار: خودروی داستر که تحت برند رنو در سال های اخیر وارد بازار ایران شده جزو ماشین های بازه قیمتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است که طرفداران خاص خود را دارد. با این حال نکته ای که درباره این ماشین غیر قابل انکار است طراحی به شدت قدیمی و بدون هیجان آن برای اتومبیلی در سال ۲۰۱۷ میلادیست.
در حالی که همه کمپانی های معتبر جهان تلاش می کنند طراحی های مدرن تر با بهره گیری از جزئیات در آیرودینامیک را در سری های جدید به کار بگیرند، داسترها از هیچ یک از این پارامترها برخوردار نیستند. با این حال قرار است سری جدید این نقطه ضعف را برطرف نماید.
داستر که در بازارهای بین المللی با برند دیسیا (Dacia) عرضه می شود شاهد تغییراتی قابل ذکر در طراحی مدل 2018 بوده است. از جمله این تغییرات می توان به استفاده از چراغ های LED، یک رنگ جدید که "نارنجی آکاتاما" نام گرفته و صفحات محافظ کرومی اشاره کرد که تلاش می کنند داستر را به ماشینی قابل رقابت با اسپورتیج از کیا و قشقایی نیسان تبدیل کنند.
همچنین با وجود این که هیچ تصویری از طراحی داخلی خودرو منتشر نشده، به گفته کمپانی سازنده شاهد بازطراحی کامل آن هستیم و از مواد مرغوب تر و با کیفیت تری در کنار تجهیزات الکترونیکی برای شکل دهی داخل خودرو استفاده شده است.
از دیگر تغییرات هم می توان به رینگ هایی با طراحی مدرن تر و تغییر شکل در گریل جلو اشاره کرد که ظاهر ماشین را به روز تر می کنند. داستر 2018 قرار است در مدل های بنزینی و دیزلی و با قابلیت انتخاب مدل های 4چرخ محترک یا چرخ جلو متحرک عرضه شود. اولین رونمایی از این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر