۵۹۲۵۹۴
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

صدور شناسنامه برای کودکان دارای پدر افغان

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب صدور کارت هویت برای کودکان زنان ایرانی دارای همسر افغان در کمسیون لوایح دولت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب صدور کارت هویت برای کودکان زنان ایرانی دارای همسر افغان در کمسیون لوایح دولت خبر داد.

احمد میدری در آیین نکوداشت شهیندخت مولاوری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معصومه ابتکار معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری ، مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی و بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد گفت: هفته گذشته مسئله صدور کارت هویت، شناسنامه و همچنین کارت سلامت برای کودکان، زنان ایرانی دارای همسر افغان در کمسیون لوایح دولت به تصویب رسید و امیدواریم این لایحه به زودی در هیات وزیران نیز مصوب شود.

وی ادامه داد: از هفته گذشته سرشماری زنان ایرانی دارای همسر افغان را از استان قم آغاز کردیم و از هفته جاری این سرشماری در کل کشور انجام خواهد شد.

به گفته معاون رفاه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، این زنان می‌توانند کد ملی خود را به سامانه ۲۰۰۰۱۹۵ پیامک کنند.

میدری در پایان با اشاره به حضور مولاوردی در دولت دوازدهم به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در حقوق شهروندی گفت:حقوق زنان بخشی از حقوق شهروندان است و معتقدم مولاوردی به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی می تواند به جد مطالبات زنان را پیگیر کرده و امیدوارم دکتر ابتکار نیز در این زمینه موفق حاضر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک برسرایرانی،که زن افغانی میشه،اگه یه ایرانی تونست زن افغانی بگیره ها،ایران رومیکنن فلسطین اشغالی

    • مهدی رجائی نژاد

      سلام. خانم ابتکار یک



      کری هم برای حقوق شهروندی ما که مثل خود من بخاطر انگیزه عزت وشرف مذهب ومیهن و.......درشرکت ملی مس در زمان برگشت کاری و ظلمی در حقم روا داشتند که همه آن را علیه ام پوشش میدهد یعنی اخراج از کار ۱۵ سال سابقه بدین وسیله همه حقوق شهروندی را. ......با توجه باینکه درزمان رها کردن کارخانه نیمه کاره توسط وسر پرستی من وانتخاب گروه شش ماه زودتر از زمانبندی رااندازی. ....ولی با بودن عللبدل نماینده کارگران واستخدامی قانون کار این بلا همان اعدام اداری که بنام اخراج وگذشت سن مفید کاری که هنوز هم اطمینان به انجام پیچیده ترین وسخترین کار دارم. .کاش برسی میشد که ظالمانه حقوق شهروندی اعمال میشود. .....

    • بدون نام

      خوبه والا دیگه همه ایرانو افغانی بگیره.کشورمون دو دستی میدیم به افغانی جماعت!!!! حالا از فردا که پسرای افغانی تو صف باشن برا دختر ایرانی اونم فقط بخاطر شناسنامه دارشدن !!! که چی قبول کردن این مصوبه رو!!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      چرا متعصبانه به این قضیه نگاه کنیم یک دختر یازن ایرانی بنا به هر دلیلی که با مرد خارجی ازدواج کرده برای ما قابل احترام است وفرزندان آنها هم ایرانی هستند

    • علی

      یه المانی یا انگلیسی بیاد دختر ایرانی بگیره خوبه یا افغانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج