۵۸۹۹۸۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

۶ ماه حبس برای مزاحم تلفنی پلیس ۱۱۰

پلیس در اعلام مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از صدور رای دادگاه برای فردی خبر داد که به صورت مکرر برای مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مزاحمت ایجاد می کرد.

خبرگزاری ایرنا: پلیس در اعلام مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از صدور رای دادگاه برای فردی خبر داد که به صورت مکرر برای مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مزاحمت ایجاد می کرد.

سرهنگ مصطفی نگهبان رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز در این رابطه گفت: در پی اعلام اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که فرد ناشناسی به صورت مکرر ضمن تماس تلفنی با این مرکز علاوه بر ایجاد مزاحمت، موجب اخلال در ماموریت های محوله شده است، موضوع از سوی اداره حقوقی استان در مراجع قضائی مطرح و نسبت به نامبرده طرح شکایت شد .
وی با بیان این که با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، متهم شناسایی شد؛ گفت : بلافاصله خط تلفن نامبرده قطع و با برگزاری جلسات متعدد قضائی پس از صدور رای نهایی دادگاه، متهم به 6 ماه حبس محکوم شد.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن تقدیر از تعامل سازنده دستگاه قضائی استان با مجموعه انتظامی اظهار داشت: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمت های برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی ، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان شده و پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی به صورت جدی برخورد خواهد کرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آرش

      واقعا که بااین دیوانه ها باید چکار کرد جامعه پر بیمار و روانی شده

    • avaanis

      اتفاقا ۱۱۰تا گزارش قتل و کشتو کشتار نگیرن مانور اعزام نمیکنن من خودم چند وقت قبل بنا ب دلایلی بیشتر از ۵بار تماس گرفتم ب جز منم تو کوچمون ۴-۵نفر دیگه همون شب تماس گرفتن در نهابت گفتن برای لین موضوع مامور نمیفرستیم در صورتبکه هر پنج بار گفتن همبن الان اعلام میکنیم تا سریعا مامور بیاد. پس ننویسید خدمتگذار مردم و از این حرفا

    • بدون نام

      عجب آدمهای مریض و عقده ای پیدا میشه،اینا دیگه چه جونورهائی هستن بخدا 6ماه حبس کم بوده حداقل یک سال باید میدادن

    • بدون نام

      اون کوهی که از پشتش اومدی اسمش چی داداش
      با ۱۱۰ هم شوخی

    • بدون نام

      عجب کاریش کردن دستشون دردنکنه شش ماه درسی بشه برای دیگران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دست مزاهمها

    • تینا

      مزاحمای تلفنی از دسته کسایین که حتی سگ هم بهشون توجه نکرده و از لحاظ عاطفی دچار نوعی عقده و کمبود از نوع حادش هستن کاش توی تلگرام هم یه چیزی بود واسه رسیدگی به این افراد بیمار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج