adexo3
۵۸۹۱۹
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

امشب امید کسی باش...

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

هر کسی رمضانش را طوری می‌گذراند. هر کسی گوشه‌ای را پیدا می‌کند برای راز و نیاز و خلوت. هر کسی شب شهادت علی(ع) را با حال و هوایی می‌گذراند. دعا می‌خواند، شب زنده‌داری می‌کند. اشک می‌ریزد. هرکسی به دنبال یافتن قدرش است، در این شبی که فاصله‌های بین زمین و آسمان کم می‌شود.

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم
مجله زندگی ایده آل: در این خانه را که می‌زنی کسی که منتظر تو نیست در را به رویت باز می‌کند و نا باورانه نگاهت می‌کند. چطور پیدایش کردی؟ اینجا شبیه آخر دنیاست. چگونه در لابه‌لای پس کوچه‌های آخر دنیا نشانی‌اش را یافتی؟ چگونه میان هزاران در، در اين شهر، در خانه او را کوبیدی؟ رازش را از کجا می‌دانستی؟

ناباوری اما تنها برای او نیست. تو هم ناباوری. چگونه به آخر دنیا پایت باز شد؟ چه کسی دستت را گرفت و تا اینجا آورد؟ به کدامین دعوت لبیک گفتی و خودت را رسانده‌ای اینجا که مهمان برق چشمی و شریک ناباوری مردمانی باشی که امیدی که در کیسه‌های توست، رنگ را به صورت‌هایی از گرسنگی رنجورشان بازمی‌گرداند. چه کسی برای تو خواست که امشب امید کسی باشی؟

هر کسی رمضانش را طوری می‌گذراند. هر کسی گوشه‌ای را پیدا می‌کند برای راز و نیاز و خلوت. هر کسی شب شهادت علی(ع) را با حال و هوایی می‌گذراند. دعا می‌خواند، شب زنده‌داری می‌کند. اشک می‌ریزد. هرکسی به دنبال یافتن قدرش است، در این شبی که فاصله‌های بین زمین و آسمان کم می‌شود. بعضی‌ها اما در این شب کیسه‌ای به دوش می‌گیرند و در راه‌های زمین به‌دنبال نقشه‌های آسمانی می‌گردند و در خانه‌ای را می‌کوبند تا مهمان سفره صاحب این شب شوند.

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

بچه‌های جمعیت امام علی(ع) در شب بیست‌و‌یکم ماه رمضان، راه آخر را انتخاب می‌کنند، کیسه‌ای بر دوش به دنبال نشانی خانه‌هایی در آخر دنیا... خانه آدم‌هایی که منتظر آنها نیستند و وقتی در را به‌روی‌شان باز می‌کنند باور می‌کنند که خدای علی، آنها را فراموش نکرده است.

کوچه‌گردان عاشق، آیینی برای توزیع کیسه‌های مایحتاج غذایی در شب‌های قدر بین خانواده‌های نیازمند است؛ خانواده‌هایی که پس از بررسی‌های دقیق و همه جانبه از طریق تیم شناسایی، به طور گسترده در تمام مناطق کشور، تحت پوشش تیم مددکاری قرار می‌گیرند تا حمایت‌های همه جانبه آموزشی، فرهنگی، پزشکی، درمانی، اشتغال‌زایی و خودکفایی با هدف جلوگیری از تکرار چرخه فقر از طریق رابطان برای این خانواده‌ها انجام شود.

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

رابطان که بیشتر دانشجویان هستند با برقراری یک رابطه مستمر، صمیمانه و هدفمند برای رفع معضلات آن خانواده با کمک اعضای همان خانواده تلاش می‌کنند.

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

بهانه زیبای اعضای جمعیت برای ورود به این خانه‌ها و بودن در کنار آنها کیسه‌های کوچه گردان است. قرار بر توزیع ۷هزار کیسه بین ۷هزار خانواده محروم سراسر ایران است و قیمت برآورد شده برای هر کیسه حدود ۱۵۰ هزار تومان. شما می‌توانید خودتان به هر تعداد که می‌توانید و تمایل دارید از این کیسه‌ها خریداری کنید و در شب‌های قدر به نشانی‌هایی که تیم شناسایی جمعیت امام علی (ع) در اختیار شما قرار می‌دهد، ببرید و خودتان کیسه‌ها را توزیع کنید. می‌توانید در شناسایی خانواده‌های نیازمند به تیم شناسایی کمک کنید و به آنها ملحق شوید. می‌توانید کوچه گردان را برای دوستان، آشنایان و مساجد محل معرفی کنید.

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

می‌توانید وسایل نقلیه خود را برای شب‌های توزیع کیسه‌ها ثبت‌نام کنید یا در تهیه اقلام کیسه‌ها و آماده‌سازی و بسته‌بندی آنها همراه شوید و نهایتا اگر هیچ کدام اینها میسر نشد، می‌توانید شانه‌های خود را برای به دوش کشیدن کیسه‌های یتیم‌نوازی مولا علی(ع) همراه آنها کنید. اینگونه شب‌های قدر شما هم در کوچه‌های بی‌نور و فراموش شده شهر سحر خواهد شد و مراسم دعای‌تان در خانه‌های محرومان و فقرا خواهد بود.

شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی ۲۳۰۵۱۷۰۹ و ۲۳۰۵۱۱۱۰ می باشد، لطفا برای هرگونه اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای کمک با این شماره تماس بگیرید.

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم

در این شب ها به کمک شما نیاز داریم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      خدا قوت ولی ای کاش یاد میگرفتید از امام علی که بی خبر و بیصدا اینکارو میکردید چون این خانواده ها خیلی خجالت میکشن ماشاالله طوری کوچه رو شلوغ کردید که همه همسایه ها فهمیدن...

    • میثم

      خدا قوت بچه ها

    • محمد

      دمشون گم

    • بدون نام

      هم اينكه خركدوم از ما بالاخره همچين خانواده هايي رو ميشناسيم. هركي به نوبه ي خودش به اونيكه ميشناسه كمك كنه. انشالله خدا بهم بده منم بتونم كمك كنم

    • zahra

      منم بااین حرف موافقم که باید طوری به کسی کمک کرد که کسی متوجه نشه این جوری خیلی بهترتا عالم وادم رو خبر دارکنیم که داریم به کسی کمک میکنیم.

    • hasti

      واقعا متاسفم برای اشخاصی که اینگونه قضاوت میکنند که اینها دارند همه را خبردار میکنند
      اینها درواقع دارند عملکردشان را نشان میدهند و فقط شماره کارت نمیدهند برای واریز پول بلکه باعث تشویق عده زیادی از مردم علاقمند که نمیدانند اشخاص آبرودار واقعی محتاج کجا هستند و چطور باید به آنها کمک کرد میشوند آیه ای است در قرآن کریم که میفرماید صدقه را به طور مستقیم به اشخاص مستحق یا به کارگزاران کسانی که واسطه هستند بدهید مثل اینگونه جمعیتها جمعیت امام علی علیه السلام و امثالهم

      پاسخ ها

      • ZAHRA

        هستی جان کسی که بخواد کمک کنه کمک میکنه .لازم نمیبینه که از کسی یاد بگیره کمک کنه .تازه خوده امام علی هم پنهانی شبا بره یتیما نیاز مندا طعام میبردن .من واسه شما متاسفم که فکرتون تاهمین قدره واقعا نمیدونم چی بگم؟؟؟؟

    • hasti

      زهرا خانم شما و امثال شما افرادی هستید مانند اکثر ایرانیهای دیگر که متاسفانه جنبه منفی مسائل را نگاه میکنید برای شما متاسفم سعی کنید قرآن را با تدبر و باوضو و با معنای آن مطالعه فرمائید و شما و امثال شما نمیتوانید درمورد اعمال حضرت مولا علی علیه السلام و سایر ائمه معصومین علیه السلام صحبت کنید آن مقدسین اعمال خودشان را داشتند و خاص بوده است و حالا اگر افرادی هم پیدا میشوند و تبلیغ میکنند برای فراخوان کمک کردن به مردم نباید با دید بدبینانه قضاوت کنید

      پاسخ ها

      • zahra

        خانم هستی شما یه جور میگیدایرانی های دیگرانگار خودتون کجایی هستید یه جور حرف میزنید ادم فکرمیکنه که خدایی نکرده اروپایی هستین .اگرشما نمیگفتید که قران با معنی تدبیر
        ومخصوصامخصوصا باوضوبخونید که اصلانمیدونستم........خوب شدگفتید.واینکه شماامثاله شما هم نمی تونید ازقران ایه ای راتفسیر کنیدبرای کسی .هرکسی باید جایگاه خودشو بشناسه.بعدم هرکسی بره خودش نظری داره وهمه باید به نظره هم احترام بزارن

    • hasti

      زهرا خانم اولا که خداراشکر افتخار میکنم که ایرانی هستم و از نسل حضرت محمد(ص) سادات هستم نه به ایرانی بودن بعضی ها که افتخار میکنند از نسل قاجار هستند و یا پادشاهان هخامنشی و.... ثانیا" اروپایی را برای خود توهین میدونم چون فرهنگ و زندگیشان مشخص است و اگر گفتم ایرانی خصلت بعضی از ایرانی هاست حالا شما لزومی ندارد که ناراحت شوید ظاهرا شما از اینکه نظر مخالف شنیدی برآشفته شدید این درست است که هرکسی نظر خودش را دارد ولی باید این را هم درک کنید که همیشه هر نظری درست نیست چرا که خداوند در آیه ای از قرآن میفرماید صدقه را چه آشکار و چه پنهان انجام دهید امیدوارم جنبه مثبت کارها و اعمال افراد را درنظر بگیرید با نگاه خوش بینانه موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج