پرشکایتترین شرکتهای ارائه دهندهی اینترنت
یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرفکنندگان مربوط به کمفروشی است. حالا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کمفروشی هر یک از اپراتورها و سرویسدهندگان اینترنتی همراه و ثابت کشور را منتشر کرده است.
حسین فلاح جوشقانی سرپرست سازمان تنظیم مقررات از نرخ حدودی ۷ درصد شکایات مربوط به خدمات اینترنت خبر داد که تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات از جمله موارد اصلی این شکایات هستند.
نظارت جدی رگولاتری بر کمفروشی اینترنت از اولویتهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای آذری جهرمی است و به همین دلیل در دستور کار جدی رگولاتوری نیز قرار گرفته است. لیست تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورها به شرح زیر است.
نظر کاربران
بهتره بگید دزدی تا کم فروشی
این ...نت یه کم فروشی میکنه بیا وببین.زده رو دست مخابرات
چشن همه ما روشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب حالا ماباید کاری بکنیم
خوب یه کاری کنید
ما صبا داریم شکایتم نکردیم
ولی کم فروشیه
رايتل اگه شكايتش كمه خب مشتركش هم كمه
مبين نت واقعا شركت ضعيفيه
من حدود 4 سال ازش استفاده كردم از سال 94 به اينطرف ديگه بوسيدم كنار گذاشتم. مودمش تو كمد داره خاك ميخوره
واقعا سرويس دهي ضعيف با قيمت بالايي داره. چندين بارهم شكايت كردم و با سرشيفت اپراتورش صحبت كردم. هميشه هم توي نظرسنجيش ضعيفترين امتيازهارو بهش ميدادم. هيچ خصومت شخصي باهاش ندارم ولي واقعا سرويس دهي ضعيفي داره.
با سرعت G و E موبايلتون كار كنيد ولي با مبين نت كار نكنيد.
یعنی ازآسیاتک وجودنداره اصلا نگیرید
از همه بدتر خود مخابراته. خیلی افتضاحه
ما ضعف بازرسی داریم.. متاسفانه بازرسها پشت میز نشین هستن و سازمانهام از جیب ملت میخورن... فکر میکنین چند درصد ملت میفهمن که داره سرشون کلاه میره که الان درصد شکایات اعلام شده؟! اینا خیلی ناچیزه، اگه مردم بفهمن و شکایت کنن شما مطمئن باش درصدها بالای 200 خاهد بود:))
مخابراتو که نگو
مودمو خاموش روشن میکنی 400 مگ پرید
والا مایه خجالته که تو کشور اسلامی به صورت علنی از مردم به طور رسمی دزدی میشه و کسی نمیتونه کاری بکنه .
انصافا بعد از 7 سال استفاده از فن اوا خیلی کارشون خوب بوده البته داره بهتر هم میشه
رایت استفاده میکنیم روزی چند بار کلا خطش از شبکه میره بیرون اگر شکایت نمیکنیم برای اینکه متوجه نیستیم چطور سرمون کلافه رفته و هم اینکه به کجا باید گفت
اگه همیشه لیست شرکت های متقلب همینطور علنی رسوا بشه ، هم به اونها ضرر می خوره تلافی خسارتی که به مردم زدند در میاد هم برای سایرین درس عبرتی میشه که قبل از کلاهبرداری یه دو دوتا چهارتا می کنند شاید براشون صرف کنه کار درست و قانونمند انجام بدند.
من که در عمر 30 ساله ام به شخصه ندیدم لیست شرکت های تولید شیر و آبلیمو و لواشک و ... که با تقلب محصولی تولید کرده اند علنا منتشر شود.
علت را نمی دانم.
واي مبين نت افتضاحه! افتضاحه!
خدمات پارس آنلاین و پارسان لین حرف نداره حداقل برا من که اینطور هستش دوسال ازش استفاده کردم ولی کم فروشی توش ندیدم...به جاش الان که تو شرکت همارا سیستم عضوم واقعا از کازی که کردم پشیمونم و منتظر اتمام قراردادم هستم تا دوباره برگردم شرکت قبلیم چون تو همارا واقعا دارن کلاهبرداری می کنن ... من یه هفته ای هست از همارا خرید کردم ولی با مصرف خیلی کمی که داشتم به نظر خودم نهایتا یه گیگ مصرف داشتم ولی وقتی گزارش کارکرد گرفتم برام سه گیگ محاسبه کرده جالب اینجاست من چند برابر مصرف الانم رو از شرکت قبلی مصرف میکردم ماهی سه گیگ رو به زورمیتونستم تمومش کنم واقعا جای تاسفه که کسی به این دزدیا رسیدگی نمیکنه
قابل توجه دوستانی که می خواهند سرویس 40 مگ مبین نت td lte رو بگیرن اصلا گول این دروغ بزرگ رو نخورین چون سرعت من در شب به یک مگ و 512 کیلو بایت می رسه و با پیگیری های مکرر نتیجه ای نگرفته ام کلا تو این مملکت اینترنت یعنی یک آشغال که با او ن ملت رو کیسه کنند.