۵۸۶۴۵۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای عجیب پرواز تهران - استانبول

پرواز شماره ۴۸۰۵ شرکت هواپیمایی معراج که شب گذشته بنا بود فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد استانبول ترکیه ترک کند، پس از دو عملیات پروازی ناموفق هنوز نتوانسته مسافران خود را به مقصد برساند.

خبرگزاری ایسنا: پرواز شماره ۴۸۰۵ شرکت هواپیمایی معراج که شب گذشته بنا بود فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد استانبول ترکیه ترک کند، پس از دو عملیات پروازی ناموفق هنوز نتوانسته مسافران خود را به مقصد برساند.

این پرواز که ابتدا قرار بود ساعت ۲۳:۳۰ دیشب از تهران به سمت استانبول حرکت کند با پذیرش مسافران پرواز خود را آغاز کرد، اما پس از حدود دو ساعت حوالی ساعت یک بامداد امروز به دلیل آنچه از سوی مسوولان شرکت هواپیمایی نقص فنی در هواپیما اعلام شده دوباره در تهران به زمین نشست.

گفت و گوی ایسنا با یکی از مسافران این پرواز نشان می‌دهد که پس از بازگشت به تهران، مسافران از هواپیما پیاده شده و نزدیک به دو ساعت بعد شرکت هواپیمایی اعلام کرده با برطرف شدن نقص فنی بار دیگر پرواز از سر گرفته خواهد شد.

طبق اعلام این مسافر، در حوالی ساعت پنج صبح امروز مسافران بار دیگر به هواپیمای ابتدایی سوار شدند و پرواز آغاز شد، اما حوالی ساعت هشت صبح بار دیگر با تکرار نقص فنی هواپیما به تهران بازگشت.

این مسافر اعلام کرد که پس از این اتفاق شرکت هواپیمایی اعلام کرده مسافران می‌توانند تمام مبلغ خرید بلیط خود را پس بگیرند، اما جز تعدادی محدود مابقی مسافران با اعتراض نسبت به فرآیند این پرواز از تخلیه این هواپیما خودداری کردند تا این که در ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز مسافران با این وعده که هواپیمایی جایگزین از یک شرکت هواپیمایی دیگر آنها را به سمت مقصد خواهد برد، از هواپیما پیاده شده‌اند.

براساس برنامه اعلام شده یک هواپیما از یکی دیگر از ایرلاین‌های ایرانی مسافران این پرواز به سمت استانبول خواهد بود، هرچند آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد با گذشت بیش از ۱۲ ساعت از زمان برنامه پروازی ابتدایی هنوز این پرواز جایگزین فراهم نشده و مسافران در سالن CIP فرودگاه امام خمینی (ره) در انتظار هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • آسا

    بجای اعتراض و تخلیه نکردن هواپیما مسافرین میبایست از مسئولین و خدمه پرواز ممنون باشین،،چرا که الان میتوانستین به مقصد و انتهای راه رسیده باشین،،البته مسئولین شرکت هواپیمایی باید تمام هزینه مسافران را تادیه نموده و رضایت مسافران را جلب نمایند،،،

  • شهرام

    ای ایران ای مرز پر گهر..............

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج