۵۸۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انرژي و انگيزه‌ روحانی از هاشمی بيشتر است

آيت الله هاشمي ضمن اشاره به انتخابات رياست‌جمهوري و پيروزي حسن روحاني در اين انتخابات گفت: بنده بسيار خوشحالم كه كسي به سمت رياست‌جمهوري رسيد كه انرژي و انگيزه‌اش از من بيشتر است و من هم هر كمكي بتوانم به وي مي‌كنم.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله هاشمي رفسنجاني به ديدار خانواده شهيدان جوادي سپهري رفت. خانواده جوادي سپهري ۳ شهيد به انقلاب اسلامي ايران تقديم كرده است. آيت ا… هاشمي افزود: سال گذشته جناب آقاي سپهري را در دفتر كار خود ديدم و به ايشان قول داده بودم كه به ديدار ايشان خواهم رفت.

آيت الله هاشمي ضمن اشاره به انتخابات رياست‌جمهوري و پيروزي حسن روحاني در اين انتخابات گفت: بنده بسيار خوشحالم كه كسي به سمت رياست‌جمهوري رسيد كه انرژي و انگيزه‌اش از من بيشتر است و من هم هر كمكي بتوانم به وي مي‌كنم. بنده هر چه دارم از انقلاب، كشور و مردم دارم و تا زنده‌ام براي اين كشور و انقلاب و مردم نفس مي‌كشم.

ريیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تا زنده‌ام از روحاني حمايت مي‌كنم. اميدوارم با ايشان همكاري شود. متاسفانه مشكلات ما زياد است اما ان‌شاءالله راهي باز شود كه بتوانيم مشكلات را حل كنيم و با دنيا تعامل كنيم. ما نبايد براي خود دشمن بتراشيم و شايسته است كه در دنيا به دنبال تعامل باشيم. ان‌شاءالله خداوند توفيق دهد با كمك مردم مشكلات را حل كنيم. رهبري هم كمك مي‌كنند.

تحریم دارویی کشور بسیار ظالمانه است

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در دیدار اعضای هیات‌مدیره و مشاوران انجمن داروسازان ایران، در پاسخ به ابراز نگرانی‌های جمع حاضر درباره مشکلات مربوط به تخصیص ارز برای دارو در کشور اظهار کرد: وضعیت بیماران و خانواده‌های آنان نگران‌کننده و رنج‌آور است، وقتی می‌شنویم علاوه بر رنج بیماری، برای تامین دارو مشکل دارند.

وی با ابراز این امیدواری که پس از آغاز کار اجرایی دولت جدید و اصلاح سیاست‌ها، مشکلات به تدریج حل شود، درباره مشکلات دارویی کشور خاطرنشان کرد: اگر امسال پایه اصلاح مسائل و مشکلات گذاشته شود، در سال آینده تکمیل می‌شود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه این دیدار پرسش‌هایی درباره نسبت داروهای وارداتی و تولیدات داخلی، اوضاع کشور در تامین مواد اولیه داروسازی، میزان مصرف دارو در کشور و جایگاه گیاهان دارویی در نظام داروسازی و رویکرد پزشکان و بیماران پرسید که مسوولان بخش‌های مختلف پاسخ دادند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه «تحریم دارویی کشور بسیار ظالمانه است»، گفت: مدعیان حقوق بشری با بهانه‌های واهی و بعضا با استناد به گفتار و رفتار افراطیون، باعث رنجش خاطر مردم و به‌ویژه بیماران می‌شوند که این کار با هیچ‌یک از اصول انسانی سازگاری ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج