۵۸۱۷۲۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اجرای طرح «کوا» در مدارس سراسر کشور

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح کوا «کودک و اینترنت» در مدارس سراسر کشور به منظور آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی اجرا می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمد حسین کفراشی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک رؤسا و کارشناسان حراست ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان به نقش مؤثر آموزش و پرورش در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در واقع همان توسعه پایدار است که لازمه آن نیروی انسانی کارآمد است و آموزش و پرورش نقش انکار ناپذیری در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد آینده کشور دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش انسان‌ساز است افزود: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

کفراشی به نقش مؤثر معلم در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و تأکید کرد: باید در راستای حفظ کرامت و حرمت معلم و توانمندسازی و به‌روز رسانی تخصص معلمان در آموزش و پرورش تلاش شود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر عزت، حرمت و کرامت معلم حفظ نشود، توان و تخصص معلم مؤثر نخواهد بود و باید ضمن پیگیری عملکرد و کارکرد معلم به وضعیت و معیشت معلم نیز توجه شود.

وی بر حفظ آبرو، حرمت و اعتبار فرهنگیان در مجموعه حراست تأکید کرد و گفت: حفظ عزت و کرامت نیروی انسانی ارزشمند آموزش و پرورش مهمترین وظیفه حراست است.

کفراشی کسب اطلاعات درست نسبت به سیستم را از دیگر وظایف کارشناسان حراست دانست و بیان داشت: لازمه کسب اطلاعات درست ارتباط چهره به چهره و جلب اعتماد افراد است.

وی عنوان کرد: کارشناس حراست باید مشاور امین و سنگ صبور افراد باشد و امنیت روانی و آرامش شغلی را در مجموعه کاری ایجاد کند، زیرا ایجاد ناامنی بزرگترین ظلم در حق افراد است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش جذب حداکثری و دفع حداقلی را از دیگر وظایف کارشناسان حراست دانست و افزود: اگر می‌خواهیم برای نظام جمهوری اسلامی سرباز پرورش دهیم باید جذب حداکثری داشته باشیم پس اگر عملکرد ما در آموزش و پرورش موجب دلسردی حتی یک نفر از نظام شود گناه کبیره کرده‌ایم.

کفراشی خاطر نشان کرد: حراست در ادارات آموزش و پرورش باید پویا، هوشمند و پیشگیرانه باشد.

وی گفت: طرح کوا «کودک و اینترنت» در مدارس سراسر کشور به منظور آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی اجرا می‌شود.

کفراشی تصریح کرد: حراست باید بازوی قوی برای مدیران باشد و با چشم تیزبین موانع فیزیکی را بردارد و فضای فکری و بعضی از قوانین را بازبینی و اصلاح کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج