۵۸۰۵۶۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ارائه برنامه‌ های وزرای پیشنهادی به مجلس

۹ نفر از وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم برای ارائه و تشریح برنامه‌های خود، امروز در جلسات فراکسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند.

خبرگزاری صدا و سیما: ۹ نفر از وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم برای ارائه و تشریح برنامه‌های خود، امروز در جلسات فراکسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند.

بنا بر برنامه تنظیم شده، قرار است در نوبت صبح روز شنبه، به ترتیب آقایان آخوندی، آوایی، زنگنه، ظریف، علوی و قاضی زاده هاشمی برای ارائه برنامه ها و پاسخگویی به سوالات نمایندگان، در جلسه فراکسیون امید حاضر شوند.

همچنین در جلسه نوبت بعد از ظهر فراکسیون هم قرار است به ترتیب آقایان حجتی، آذری جهرمی، رحمانی فضلی و سلطانی فر، به بیان برنامه ها و پاسخگویی به سوالات نمایندگان بپردازند.

جلسه روز شنبه فراکسیون امید مجلس برای بررسی وزرای پیشنهادی، از ساعت هفت صبح روز شنبه در محل کمیسیون تلفیق مجلس آغازشده است و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت و نشست بعد از ظهر این فراکسیون نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

عارف: امیدواریم در این مقطع تفاهم بیشتری بین قوا ایجاد شود
رئیس فراکسیون امید مجلس در نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری ضمن تاکید بر استقلال قوا، گفت: امیدواریم در این مقطع تفاهم بیشتری بین سه قوه ایجاد شود.
محمدرضا عارف در پایان جلسه صبح امروز فراکسیون امید با سید علیرضا آقایی، وزیر پیشنهادی دادگستری تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در رابطه با قوه قضاییه بی پاسخ ماندن برخی پیگیری ها است.
وی افزود: الحمدالله شما (سید علیرضا آقایی) همیشه اهل تعادل و همکاری بودید لذا امیدواریم در این مقطع تفامه بیشتری بین قوا ایجاد شود.

عارف خاطر نشان کرد: همگی یک هدف، یک مسئله، یک نظام و یک کشور داریم.

حضور وزیران پیشنهادی راه وشهرسازی، دادگستری و نفت در فراکسیون امید مجلس نمایندگان فراکسیون امید مجلس که پیش از این و از ساعت ۷ امروز میزبان عباس آخوندی و سید علیرضا آوایی ، وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و همچنین دادگستری بودند، هم اکنون و به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم میزبان بیژن نامدار زنگنه هستند. در نشست نمایندگان با وزیر پیشنهادی نفت، زنگنه برنامه های خود را تشریح خواهد کرد و همچنین نمایندگان به بیان دغدغه ها و مطالبات خود از وزارت نفت می پردازند.

وزیر پیشنهادی دادگستری : فضای حاکم بر فراکسیون امید مثبت بود
وزیر پیشنهادی وزارت دادگستری، فضای حاکم بر نشست صبح امروز فراکسیون امید مجلس در خصوص بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را مثبت دانست و گفت : البته رای مثبت و یا منفی به وزرای پیشنهادی حق قانونی نمایندگان است .
سید علیرضا آوایی پس از حضور در جلسه فراکسیون امید مجلس به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در گفتگو با خبرنگاران صدا و سیما تصریح کرد : جلسه دوستانه ، با محبت و منطقی بود که نمایندگان عضو فراکسیون امید نیز مطالبات به حقی داشتند .
وی افزود : نمایندگان به دنبال روشن شدن برخی اشکالات و ابهامات بودند لذا بنده نیز آن مقدار که فرصت جلسه اقتضا می کرد توضیحاتی را ارائه کردم .
آوایی خاطر نشان کرد : رای مثبت و یا منفی حق قانونی نمایندگان است لذا اگر احساس کنند که وزیر پیشنهادی گزینه مناسبی برای این کار است باید تکلیفشان را انجام دهند .

وزیر پیشنهادی دادگستری ضمن تشکر از ایجاد فرصتی برای طرح چنین مسائلی در مجلس گفت: حتما و با کمال میل در نشست های فراکسیون ها و کمیسیون های دیگر مجلس نیز حضور خواهم یافت .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج