۵۷۲۰۶
۸۴ نظر
۵۰۱۱
۸۴ نظر
۵۰۱۱
پ

اعدام دو پسر متجاوز به دو خواهر در کرج

دو پسر متجاوز که با ربودن دو خواهر آنها را در باغی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، صبح امروز در ملاء عام اعدام شدند.

خبرگزاری مهر: دو پسر متجاوز که با ربودن دو خواهر آنها را در باغی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، صبح امروز در ملاء عام اعدام شدند.

سال گذشته دو خواهر با مراجعه به اداره آگاهی کرج راز جنایت دو پسر شیطان صفت را فاش کردند. آنها در شکایت خود مدعی شدند به عنوان مسافر سوار یک خودروی شخصی شده که پس از طی مسافتی دو پسر جوان که سرنشین خودرو بودند با تهدید ما را به باغی در حوالی کردان برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از طرح این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با تجسس های گسترده دو پسر جوان را دستگیر کردند که متهمان در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.دو پسر جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شده که با اعتراض آنها به حکم مجازاتشان پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

با تایید حکم در دیوان عالی کشور پرونده برای اجرا به دادسرا بازگشت و با انجام مقدمات اجرای حکم، دو پسر متجاوز صبح امروز در چهارراه گلزار کرج به دار مجازات آویخته شدند.

قاضی فرهادی، دادستان کرج در حاشیه اجرای این حکم گفت : متجاوزان و مزاحمان نوامیس بدانند دستگاه قضایی با آنها به طور قاطع برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد با اقدامات مجرمانه خود امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.

وی افزود: افرادی که فکر مجرمانه در سر دارند نیز از اجرای این حکم درس عبرت گرفته و قبل از هر اقدامی مجرمانه توبه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • babak

      خدا به داد جوونای کشورمون برسه ، این چه وضعیه آخه؟ به کجا داریم میریم ما

      پاسخ ها

      • ممد پلنگ

        البته خبر به صورت کامل نیست، خانومها خودشون راضی شده بودن که برن باغ نهار بخورن، ولی قرار بود فقط نهار بخورن با همدیگه.

      • مرتضی

        قابل توجه دخترایی که میگن میخواییم آزاد باشیمو راحت ؟؟؟عاقبتش این میشه زندگیتون نابود میشه.اگه با حجاب بودن قطعا اینطور نمیشد حتما بد حجابو جذاب بودن که پسرا رو تحریک کردن دیگه...

    • بدون نام

      یکی از همین متجاوزین به نوامیس با پرداخت 6 میلیون تومان از زندان آزاد شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کی پرداخت کرد؟

      • بدون نام

        شما که ایران نیستی چطور متوجه واقعیت خبری که گذاشتی شدی که انتشارش میدی؟؟؟

    • ناشناس س س

      نمیدونم چرا هرچی اعدام میکنن و میدونن مجازاتشون هم حتما اعدامه باز انجام میدن و دست بردار نیستن.
      این چه غریزه حیوانی ست که به عقل غلبه میکنه

      پاسخ ها

      • hoori

        مریضن عزیزم.مریض

    • مملي

      آخه 2 تا دختر جوون چرا سوار ماشين شخصي كه دو تا پسر جوون توشن سوار ميشن؟

      پاسخ ها

      • يه دوست

        آره به خدا البته اينكه كار پسرا خيلي كثيف بوده شكي نيست ولي خود من به عنوان يك خانم موقع سوار شدن در يك ماشين شخص اصلا همچين بي احتياطي نميكنم

      • بدون نام

        خوب یعنی دیگه هیچ جور دیگه نمی شه پیش گیری کرد؟؟؟!!!!!!!!

      • ناشناس س س

        چه ربطی داره جناب مملی ؟؟؟؟؟؟؟؟
        مسافر کشی که فرقی نمیکنه . درست ه باید دقت کرد ولی بعضی وقتها میتونه مسافر باشه . ادم که کف دستش رو بـــو نکرده که اینا چه نیتی دارن

      • شناس

        منم با ناشناس س س موافقم.ماشین زیر پامون نیست که!!! تازه دیرم که برسیم اخراجیم.

    • اکسیژن

      این بیکاری و اقتصاد خراب همه رو داره نابود میکنه...من یه جوان 25 ساله هستم و هنوز مجردم چون هنوز شاغل نیستم...تا کی خودمو در خونه زندانی کنم که مبادا با دیدن این بد حجابی ها وسوسه بشم و دنیا و آخرت رو یه جا از دست بدم؟؟متاسفانه هم وضعیت حجاب دخترا و خانما افتضاحه و هم وضعیت نگاه و غیرت پسرها و مردها..به اینا بیکاری رو هم اضافه کنین..اینجور مشکلات رو باید از ریشه حل کرد..هم برای بیکاری جوانان برنامه ریزی باید بشه و هم به حجاب خانمها و نگاه و غیرت آقایون باید توجه بشه...روی صحبتم با پسر هاست.. لحظه ای که میخوای به دختری بی احترامی کنی فقط چند ثانیه فک کن که اون دختر خواهرته و خودت هم یه مرد غریبه ای.. خداوکیلی راضی میشی به خواهر یا مادرت بی احترامی بشه؟؟

      پاسخ ها

      • شیطون

        سلام اکسیژن جان
        خوبی؟
        باهات موافقم اما حیف که هممون یادمون رفته که ما انسانیم و ...

        یاد یه بیت عطار افتادم که میگه: (خدایا)
        اندر ضمیر دلها ، گنجی نهان نهادی
        از دل اگر برآید ، در آسمان نگنجد

        پس کو ؟!

      • اکسیژن

        سلام شیطون جان ممنون از لطفت..

      • استار

        دست مريزاد اكسيژن عزيز، كاش همه مردها ديد تو رو داشتن! و البته خانوم‌ها هم مقصرن. فقط خدا به داد همه‌مون برسه!

    • شیرین

      اعدام در ملاعام کوچک ترین فایده ای نداره.
      جوونا باید کار داشته باشند به خدا آدم وقتی کار داشته باشه و سرش گرم باشه اصلا حواسش نمیره سمت این چیزا.
      جوونا باید بتونن ازدواج کنن به خدا ازدواج واسه خیلی ها راه نجاته.
      جوونا باید امید به آینده داشته باشند باید بدونن از زندگی چی می خوان.
      پسرای جوون نباید فکر کنن که زن ها ودخترها آدم فضایی هستند نباید جنس مخالف براشون معما باشه و همش نگاه جنسی داشته باشند به همه چیز.
      اینها راه مبارزه با تجاوزه. نه اعدام.

      پاسخ ها

      • نازگل

        شیرین جان خیلی حرفت درسته.
        اونایی که به تو منفی دادند کسایی هستند که از مرگ و اعدام خوششون میاد. همونایی که وقتی در ملاعام کسی رو اعدام می کنن میرن تماشا ، اعدام مثل فیلم ترسناکه براشون.
        جوون بیکار، عزب، ناامید بیشتر در معرض خطر انحرافه یا جوونی که کار، زن و انگیزه داشته باشه؟

      • بدون نام

        یعنی هر کی بهش فشار اومد بره جنایت کنه تفکر امثال شما ها یک بل است برای رفع کتی.چرا چرت میگید مگه تو آمریکا که جنایاتشون بدتر از این است همه بیکارن و مجرد
        خوبه والله از این به بعد دزد میگه من بی پولم متجاوز میگه من نمیتونم ازدواج کنم اون یکی میگه من تفریح ندارم پس موتاد میشم بابا بسه چقدر ادای روشنفکر هارو در میارید.روشن فکری به سهل و آسون گرفتن و رها کردن ذهن نیست

      • سپید

        حرف شما کاملا درسته شیرین جان، ولی آیا مشکلات دلیل خوبی هستن برای اینکه متجاوزا مجازات نشن؟
        حالا که بیکاری و مشکلات اقتصادی گریبان جامعه مارو گرفتن و به این سرعت هم حل نمیشن حالا ما باید تخفیف بدیم به متجاوزا؟

        میدونین دختری که مورد تعدی قرار میگیره احتمالا تا آخر عمرش مشکلات روحی (تو همه جای دنیا نه فقط ایران) و حتی اجتماعی و خانوادگی همراهش باقی میمونن (تو ایران)و به نوعی زندگیش تباه میشه؟
        به نظر من آدمهای متجاوز چون نشون دادن که کنترلی بر غرایزشون ندارن و برای دیگران حریم قائل نیستن بنابرین برای جامعه تهدید محسوب میشن و خطرناکند واسه بقیه،و اگرچه دردناکه ولی باید از جامعه حذف فیزیکی بشن (چه با حبس ابد چه مرگ)تا دیگه امکان تهدید امنیت بقیه رو نداشته باشن،تو این موارد نباید احساسی نگاه کرد.

      • حسام

        ببخشید یعنی شما از دیوان عالی کل کشور با هوش تری
        یعنی شما کار اونا رو با اون همه سابقه و درایت بهتر بلدی
        بابا اصلا این یه حکم اسلامی یعنی شما از اسلام هم بهتر می فهمی

      • پسر جوون

        با شيرين موافقم
        ارتباط با جنس مخالف يك تابو است

    • بدون نام

      خوبشون شد حقشونه . پس باید نازشون کنن؟ اینا بی ناموسن ربطی به کار و شغل و پول و ازدواج نداره. پولدارو متاهل و شغل داراشونم از این کارا میکنن

      پاسخ ها

      • babak

        دوست عزیز این ادبیات درست نیست، اونها انسانهای زیرپا له شده ای بودند که ازسر نادانی و جهل این کارها رو می کردند، اونها دیگه مردند اما باید به فکر دیگر جوونها باشیم، سن ازدواج بالا رفته و انحرافات جنسی بیشتر شده ، همه افراد امکان تحصیل و پیدا کردن شغل خوب و ازدواج رو ندارند، اسلام برای زنده کردن اخلاق ظهورکرد ، اعدام ضامن برگشت اخلاق نیست کارهای دیگه ای هم لازمه

      • نهال

        آقای بابک عزیز با اینکه بخشی از گفته هاتونو قبول دارم اما فکر می کنم کاربر محترم هم راست می گهالبته با ادبیاتی که می خوان انزجارشونو از این معضل اجتماعی نشون بدن.جوونایی که امکانات رشد فرهنگی براشون فراهم نشده چرا باید دختر های معصوم هموطنشونو قربانی امیال پلیدشون بکنند.فقط یه لحظه خودشونو جای خانواده دختران قربانی بذارن. اگه کسی با ناموس خودشون چنین رفتار وحشیانه ای داشته باشه چه حسی خواهند داشت.

    • بدون نام

      کسی نگفت اعدام ضامن برگشت اخلاق است اما انسان حیوان نیست که کنترل امیالش را نداشته باشد.اینجا جوانان بیکار و مجرد بسیارند اما این دلیل بی ناموسی نمیشود با این گفته تان دلیل موجه دست اینها ندهید.

    • بدون نام

      آقا بابک لطفا لحظه ای بیندیشید آنها خواهران شما بودند. دراینصورت باز هم همین صحبتها را میکردید؟

      پاسخ ها

      • babak

        کاربرعزیز،درست می فرمایید شما اگر همچین بلایی سرخواهران و ناموس خود من می اومد هم بازهمین حرف رو می زدم ، یه وقت فکر نکنید که آدم بی غیرت و بی شرفی هستم ،مگه خواهر من و شما داره همه دختران ایران زمین خواهرای ما هستند مگه ما ادعای مسلمونی نداریم مردان مسلمون برادر هم و زنان مسلمون خواهران دینی ما هستنداون دو خواهر کرجی هم از خانواده بزرگ ما محسوب میشن ، اون خانومها باید بیشتر مواظبت می کردند، خواهر خود بنده در کیفش اسپری فلفل میگذاره ، نوع پوشش ساعت عبورومرور، محلهای رفت وآمد و استفاده از وسایل نقلیه شهری خیلی تاثیر براین قضایا داره اما صحبت من اصلا این نیست من دراروپا یا همین ترکیه با چشمان خودم شاهد بودم که زنان بی حجاب درساعات آخرشب درجاهای خلوت به راحتی عبورومرور می کردند اما آنچنان سیستم امنیتی اونجا قوی بود که کمتر مردی به خودش این اجازه رو می داد که برای زنی مزاحمت ایجاد کنه ، جالبه بدونی که برخی از ایرانیهای اونجا بودند که کمی شیطنت داشتند وباعث تعجب اونها بودند، اونهایی که اصلا دینشون اسلام نیست ، سوال من اینه که چرا باید اینطوری باشیم؟ کشور ایران بعد از هزاران سال تمدن چرا باید شهروندانی داشته باشه که اینطورباشند؟ چرا نباید خواهرو برادرهای ما امنیت داشته باشند؟ به نظر شما این حق ما هست که سوال داشته باشیم یا نه؟ چرا همیشه باید شاهد خبرهای اعدام متجاوزین باشیم و کمتر خبری از رفع خطر اونها و حفظ آبروی زنهای مملکتمون بشنویم؟

      • بدون نام

        اسپری فلفل از کجا؟ من فکر میکردم ممنوعه

        اون چیزی هم که شما در ترکیه دیدید و خیلی ها در خیلی جاهای دنیا میبینند (و اتفاقا اغلب در کشورهایی که به قول شما دینشون اسلام نیست و حتی لاییک اند) دلیلش فقط مسایل امنیتی نیست. خیلی شرایط اونجا دخیله که من فکر نمیکنم لازم باشه حتما اشاره کنم که چی هستند .

      • babak

        کاربرجان درکجا زندگی میکنی؟ اینجا ایرانه ، اگر بخواهی توجه داشته باش اگر بخواهی می تونی به راحتی گیر بیاری مگه اون خلافکارای نوجونی که انواع قمه و اسپری و حتی اسلحه واقعی دارند از مریخ اومدند ، با کمترین هزینه می تونی چند تا چند تا بخری، درضمن اگر یک دزد مزاحم شد اسپری بزنی طوریش نمیشه که بخوای دیه شو بدی فقط می تونی مزاحمتشو دورکنی ، اما اگربی دفاع بودی اونوقته که سرنوشت باید به کمک بیاد، درضمن اون چیزایی که درکشورهای دیگه دخیله باید در ایران هم دخیل باشه انسان با انسان فرق نداره ...

    • بدون نام

      نهال جان ممنون. ظاهرا آقایون طرفدار چنین معضلاتی هستند.کاش چنین دخترانی را همانند خواهران خود میدیدند

    • طاهری معاون شهرسازی

      عزیزانی که به نظر کاربر منفی دادن ظاهرا در این پرونده ذینفع هستند و لغتی به نام ناموس و غیرت تا به حال به گوششان نخورده است!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • آرش

        معاون شهرسازی ؟!چ

        بچه بیا پائین سنگ ننداز

    • حامد

      هر روز اخبارهای تکان دهنده ای از تجاوز میشنویم، واقعا مسئولین نمی تونند راه حل این معضل رو پیدا کنند؟

    • فرانک

      ساعت 5.30 صبح، 9 تیر ماه 1392، کرج.

      هوا هنوز کاملا روشن نشده بود.

      مثل هر روز سوار تاکسی تو مسیر رفتن به ایستگاه مترو بودم .

      واسه رفتن به تهران، محل کارم.

      چهار راه گلزار.

      اونجا چرا شلوغه؟

      چه خبر شده؟

      این وقت صبح چرا این همه آدم اونجاست؟

      تصادف شده؟

      آمبولانس و پلیس هم هست...

      این ها ، جمله های مسافرای تاکسی بود و سوالاتی که یه هو تموم مغز منو تا حد انفجار پر کرد.

      سرگردون بین این حرفا بودم که راننده گفت: مثل اینکه اعدامه!

      خشکم زد، دست و پام بی حس شد.

      بیشتر دقت کردم تا از شنیده های خودم مطمئن شم.

      بین زمین و آسمون معلق بود.

      هیچی زیر پاش نبود، هیچی...

      فقط یه طناب به گردنش.

      همه چی تموم شده بود.

      این ماجرای شروع صبح زیبای من بود!

      این جوری بود که اون انفجار اتفاق افتاد و من تا محل کارم نتونستم جلوی اشک ریختنم رو بگیرم.

      انگار یه واکنش کاملا غیر ارادی بود.

      نتونستم باخودم کنار بیام، دلیل این کار وسط شهر و بین مردم چیه؟

      چه لذتی داره وقتی این همه آدم اول صبح واسه دیدن همچین صحنه ای صف میکشن؟

      این تصویر تا ابد همراه من خواهد بود و من هیچ وقت جواب این سوال ها رو پیدا نخواهم کرد...
      بیایید همه باهم به قانون اعدام در مکان های عمومی اعتراض کنیم. حق من و شما نیست که شاهد همچین صحنه های وحشتناکی باشیم. چیزی که برای همیشه همراه ما خواهد بود :(

      پاسخ ها

      • شهرزاد

        فرانک عزیزم خواهر خوبم
        منم با هات موافقم. ما نمی گیم متجاوز به عتف رو مجازات نکنید ولی چرا جلوی چشم مردم؟ این یعنی بازتولید خشونت در سطح جامعه. یعنی عقب افتادگی و توحش.

      • بدون نام

        فرانک خانوم ناراحت نباش چون ممکن بود یروز هم شما مسافر اون جوونا میشدی ..

      • ناشناس س س

        فرانک جان شما چقدر شجاع هستید که ساعت 5:30 صبح با تاکسی جابجا میشید.
        پس توصیه میکنم خیلی مواظب باشید که ........

      • شلغم

        یه کلاس داستان نویسی بزار من اولین نفری هستم که شرکت میکنم

    • babak

      خانوم فرانک سوالات زیاده و هرکس هم یک عقیده داره و هرشخص بنا به شخصیت خودش یک طور جواب میده سوال اول: آیا برای جلوگیری از این طور جرائم باید مجرم اعدام بشه؟
      سوال دوم: به قول شما چرا باید در ملاعام درمقابل دیدگان بزرگ وکوچک این کارصورت بگیره؟ یعنی مردم از مجازات ها اطلاعی ندارند؟
      سوال سوم: اونهایی که دست به خشونت و آدم ربایی و تجاوز می کنند نمی دونند که سرانجامشون چیه؟ شاید مجرمان آینده درداخل همان تاکسی بودند که شما هم بودید و معلق بودن اون فرد رو دیدند و براشون مهم هم نبوده
      سوال مهم: چرا جوانان ما به این عاقبت دچارشدند؟
      و هزاران سوال دیگه که می دونم میلیونها جواب مختلف داره و تازمانی که به یک اتفاق نظر جامع نرسیم وضع همینه که هست و تغییری نخواهد کرد، برخی از دوستان مسئله رو برای خودشون راحت کردند و فقط به حذف فیزیکی و اعدام بسنده می کنند و ازاون هم دفاع می کنند و سالهاست که می گویند این اعدامها می تونه بازدارنده باشه اما درعمل می بینیم که اینطورنیست

      پاسخ ها

      • majid

        تو رو خدا نگید چرا جونای ما این شدند، چرا جونای ما اون شدند حالا من نه ولی جونایی را میشناسم که خارج از محیط کار و دانشگاه چشمشون سنگ فرش خیابونا را میبینه به ناموس هیچ کس نظر نمی کنند این جونا هم مال این سرزمینند لطفا به این جوناهم اشاره کنید

      • فرانک

        درسته بابک جان، ولی من فقط میگم اگه قراره کسی اعدام بشه جایی نباشه که دیگران به طور ناخواسته شاهد این صحنه باشن. حداقل به صورتی باشه که هرکس تمایل به دیدنش داره اقدام کنه. هرچند قانون اعدام از ریشه مشکل داره. با اعدام طرف به سادگی میمیره و این کوچکترین درس عبرتی برای کسی نداره. و مجرم هم کمترین درد رو متحمل میشه. مجازات همچین افرادی باید طوری باشه که هر لحظه آرزوی مرگ کنند و بهش نرسند.

    • hoori

      یه سریاشون نماز صبح نخونده راه میفتن میرن اعدام ببینن.منم با فرانک کااااااملا موافقم

    • Fardin

      بیچاره اون دوتا خواهر (فکرش هم وحشتناکه)

      حقشون بود اعدام بشن...
      خدا نیامرزدشون

      پاسخ ها

      • فینگیلی

        بی ادبای بی تربیت

      • بی تو

        جناب فینگیلی این اشخاص از بی ادبی و بی تربیتی گذشته اند اینها یک مشت حیوان هرزه هستن که توی جامعه رها شدن و دست به هر کار کثیفی می زنند

      • فینگیلی

        بی تو تو با نظر همه موافقی انگار فقط نظر من خارتو چشم بقیه شده

      • بی تو

        اختیاز داری جناب فینگیلی من که با شما مشکل اتفاقا من اینجا نظر شما را هم تایید کردم ببخشید اگر ناراحت شدی

    • نسیم

      حالا درک میکنید خدای بزرگ چرا حجاب رو برای زن واجب کرده؟
      چرا گفته با نامحرم با عشوه وناز حرف نزنید؟
      چرا وخیلی چراهای دیگه؟
      اون جوونها که به سزای عملشون رسیدن
      ولی خانمهایی که با بزک ودوزک مثل عروسک تو خیابون میچرخن هم در گناه اونها وامثالهم بی نصیب نیستن ...
      وشاید روزی هم نوبت اونها بشه!!!
      خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه

      لعنت خدا به باعث وبانی این بی عفت وبی حیایی (چه در حجاب وعفت خانمها چه حیای چشم و...آقایون)

      پاسخ ها

      • بی تو

        تا حدودی موافقم اما عزیزم خداوند به هرکس عقل داده که راهش را انتخاب کند و در ان مسیر گام بردارد. کسی مسئول بی حجابی دیگران نیست هرکس خودش تعیین می کند که چطور لباس بپوشد . لباسهای بد در جامعه زیادند و همچنین لوازم ارایشی ولی فکر کردی چرا فقط یک عده از انها استفاده می کنند چون فکر می کنند با انها زیباتر هستند . پس هرکس مسئول کار خودش است و نباید برای هر مسئله دنبال این باشیم که دیگران را متهم کنیم ما خودمان مسئول اتفاقات در جامعه هستیم

      • رویا

        کجای این خبر نوشته بود که اون دو تا خواهر بدحجاب یا بی حجاب بودن؟ خاک بر سر مردایی که با دیدن چند تار مو به فکر تجاوز به یک زن میافتند

    • كدو حلوايي

      بعد ميگن فردين مُردْ؟؟؟؟؟؟؟؟
      فردين نمرده!!!!!
      اخه هي نظر ميده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بی تو

        متاسفم برات

      • شلغم

        احتمال اردیبهشت 76بوده بله محمد علی فردین مرده

      • Fardin

        آره من هم شنیدم
        ولی دروغه باور نکنید . بخدا من زنده ام
        :-)

    • زاله

      نامردای بیشرف حقشون بود ده بار دیگه اعدام میشدن.اونوقت میگن چرا زنای ایران ازادی ندارن/خب معلومه خونوادها میترسن همچین نامردای به ناموسشون تجاوزکنن

    • taha

      age in bikari va geruni dalile in tajavozhaye vahshatnake pas alan bayad 90darsade mardaye ma gale dar bashan na?shoma az koja fahmidin in aghaun bikar va bipul budan?hayadam mavad ya alkol zade budan va halate norm nadashtan ya az paye 1filme mostahjane mahvare pa shodan. albate agar khanuma ye meghdari moraghebe pushesh va saate rafto amadashun va vasayele taradodeshun bashan amar in etefaghat kamtare

      پاسخ ها

      • شلغم

        اقا طاها فارس اسپیک کن حس خوندنش نیست داداش

    • ayda m

      basse dg feranki
      fekr kardam mikhai chi begi. ba abotabam gofti engar chi shode .addiye

      پاسخ ها

      • وقت

        جای تاسف داری فراوان این مسئله کجاش عادی است اگر عادی بود اینقدر ادمها از اتفاق افتادنش ناراحت نمی شدند خیلی کوته فکر و بی خیالی . بترس

    • متاسف

      دوستان هيچ كس با مجازات اين افراد مخالف نيس.كار بسيار تكان دهنده و زشتي انجام داده اند و لازم است به سزاي عمل خود برسند. اما اينكه در اماكن عمومي و جلوي چشم مردم و حتي كودكان اعدام شوند و عده اي براي تماشاي جان دادن آنها صبح زود از خانه بيرون بروند واقعا مايه ي شرمساري است.من شخصا ياد قرون وسطا مي افتم. چرا در همان زندان اعداك نشوند?

    • شلغم

      ای بسا ابلیس آدم رو که هست
      پس به هر دستی نباید داد دست

    • شیرین

      نسیم خانم من خودم چادری نیستم ولی خواهرم چادریه
      یه روز صبح نزدیک بود بدزدنش
      به خدا راست می گم.
      اون که محجبه بود چرا بازم آدمهای مریض بطمع کردند؟
      به این چیزا نیس، بعضی آدم ها کلا فکرشون بیماره. تو هم به جای اینکه گناه رو بندازی گردن دخترها بهتره عامل اصلیش یعنی مردهای هوسباز رو سرزنش کنی.
      توی دوبی ساعت 3 بعد از نصفه شب هم خانم ها تنها میرن و میان. ولی امنیت دارند. حجاب هم ندارند. این یعنی امنیت واقعی. امنیت یعنی من باید بتونم هرجور خواستم لباس بپوشم و کسی حق نداره به من تعرض کنه.

      پاسخ ها

      • بی تو

        احسنت شیرین جان کاملا موافقم . من خودم چادری و محجبه هستم و کاملا این مسئله را درک می کنم اینکه همه تصور می کنند اگر چادری باشی اتفاقی برات نمی افتد تفکر اشتباهی است چون برای انسانی که فکرش بیمار باشد فرقی نمی کند تو چادری باشی یا بی چادر . پس بهتره دنبال امنیت باشیم نه دنبال ایراد گرفتن از لباس و ارایش دیگران

      • رویا

        من هم چادری ام ولی وقتی سوار ماشین میشم احساس امنیت نمیکنم مردای هوسباز براشون فرقی نمیکنه چادری هستی یا نه اونا واقعا بیمارن

      • بی تو

        خیلی ممنون که مرا مسخره کردی جناب شلغم

      • آسیه

        شیرین جان درود بر شما عزیزم . فقط یه خانم میتونه این چیزارو درک کنه. آقایون که رسما تعطیلن طفلیا

      • شلغم

        بی تو من کی ام که شمارو مسخره کنم؟؟ شوخی کردم آبجی گلم سخت نگیر
        اگر با دیگرانش بود میلی چرا جام مرا بشکسته لیلی

    • مسعود

      درانگلستان قرن 17بخاطرجیب بری اعدام میکردندهرجمعه درپارک مرکزشهر هرهفته هم که تعداد اعدامی ها بیشتر میشد تعداد جمعیت هم بیشتر میشد برای دیدن اعدام..درهمون جمع باز جیب یک سری زده میشدهردفعه هم بیشترمیشد اینادیدند اعدام بیشتر جیب برها رابطه مستقیمی باجیب بری داره... ...اینهارومیگم نه اینکه اون دوتاخواهرعزیزهم حق ندارندمیدونم چقدرسخته اماتازمانیکه همین روال باشه وظیعت امنیت مون زیرصفره... خدا می دونه اینها ازمسائل پیش پاافتاده است فقیرترین کشورهای دنیاهم خیلی وقته ازش گذشتند حالا مردم ماهنوز مشکل دارن سراین که اعدام بشه یا نشه....بابالامصب یک بارشده منطقی فکرکنیدریشه مسئله رودریابیدریشه روحل کنیدبقیه کارهادرست میشه چراهمه اش راجع به اخرقضاوت می کنید....تازمانیکه ماهااین طوری فکر کنیم ازروی حسد کینه کاروبارمون بهترازاین نمیشه هرروزاعدام وهرروزتعدادتجاوزهاهم نسبت سال قبل بیشتر..ای دریغ ازپارسال....

    • كذبل

      باجناق ها به بهشت نميروند

      پاسخ ها

      • وقت

        حقشان جهنم خدا است

    • اکسیژن

      تو رو خدا به نظر من نخندین... من میگم یه قاتل رو باید اعدام کرد اما یه متجاوز به عنف رو باید عقیم کرد و دوتا دست و دوتا پاشو از مچ برید که از ابتدایی ترین کارهای شخصی محروم بشه و روزی هزار مرتبه آرزوی مرگ کنه..و بقیه متجاوزین به عنف حساب دستشون بیاد...

    • بدون نام

      آقای بابک شما که حق را به مردان متجاوز میدهید لطفا اسپری خواهرتان را ازش بگیرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • شهرزاد

        هی با بابک درست صحبت کن
        بابک داداش خوب منه
        حرفاش همیشه منطقی ودرسته.

      • babak

        ممنون ازشهرزاد عزیز، نمی دونم به این کاربر عزیز چی بگم که باهام موافقت کنه اما اورو مثل یک برادرمی بینم که ازاین طور وضعیت دلش به درد اومده و نظری داده مثل من مثل خیلی های دیگه ، مهم اینه که نظرها هرچقدر هم که صحیح یا ناصحیح باشه هیچ تاثیری برروند جریانات داخلی و اجتماعی مون نمیگذاره فقط درحد یک گفتمان هست وبس ، پس حرص خوردن بیخودی کاری اشتباهه و جواب دادن کاری بیهوده ، امیدوارم یه روزی برسه که درامنیت کامل به سر ببریم و به همدیگه احترام بگذاریم، انسانها مخلوقات خدا هستند و خلقت خداوند هیچگاه بیهوده نبوده و نخواهد بود

    • بدون نام

      من نميدونم وسيله عمومي مثل تاكسي اتوبوس گذاشتن واسه كي اونم يه ماشين شخصي با 2 تا جوون ادم بايد خودش عاقل باشه

    • نسیم

      حضرت امیر علیه السلام در یکی از خطبه ها، ضمن اخبار از حوادث بعد از خود می فرمایند: بعد از من روزگاری خواهد آمد که چیزی در آن پنهان تر از حقّ و آشکارتر از باطل نخواهد بود. و در شهرها چیزی زشت تر از کار نیک و زیباتر از اعمال زشت و منکر نخواهد بود.
      برادرم ، من در این گرمای تابستان چادر سر میکنم ، سخت است ولی نه زیاد، گرمای آن با گرمای جهنم قابل قیاس نیست.
      چادر سر کردن مسئولیت می آورد و انتظار ، ولی تمام اینها سخت تر از کار تو نیست ، سخت تر از کار تو نیست که باید در تمام طول سال سر به زیر راه بروی و از میان شیاطین متحرک کوچه ها و خیابان ها، از میان بانوانی که نتوانسته اند خودنماییشان را کنترل کنند ، سالم رد شوی ،
      از تو سخت تر نیست که همیشه باید مراقب خودت باشی وقتی می خواهی بیرون بروی شیاطین برایت کمین کرده اند . از تو سخت تر نیست که در این هجوم بی مهابای وسوسه های دلفریب و پلیدی های نا جوانمردانه باید پاک باقی بمانی.
      و خداوند مرد را قوی آفرید زیرا وظیفه ات بسی سنگین تر است و اگر در این آزمون ها پیروز شدی ،مردی خدایی میشوی.
      امام صادق علیه‌السلام میفرمایند:
      چشم پوشی کنید از زنان مردم تا مردم از زنانتان چشم بپوشند

      پاسخ ها

      • بی تو

        احسنت نسیم خانم گل

      • بدون نام

        برو بابا

    • taha

      mersi nasim aali bud

    • سارا از كرج

      راستشو بخواين دوتا متجاوزين از بچه محلهاي ما بودن واقعا خوانواده هاي مذهبي داشتن وحتي خوانواده ارش مذهبي تر از ارمين بودند ولي فكر هاي ناسالم اونا ربطي به خونواده و اينكه دخترا محجبه بودن يا نه نداره چون ادم هرزه همه رو به يه شكل ميبينه.

    • ایدا

      از بس پسرا والبته دخترها رو محدود کردن خب همینم میشه دیگه.

    • علی

      مردم تاکی میخواهید فریب بدید با این دروغاتون
      اونا اصلا دوتا خواهر نبودن.اونایی که اعدام شدن حقشون اعدام نبودقضیه چیزی دیگه بود بعدشم اونا رضایت گرفته بودم چرامردم دارید فریب میدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج