آوینا_استیکی 2
adexo3
۵۷۰۷۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

سهم محسن رضایی در دولت آینده

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به دولت منتخب را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: با بسیج کارشناسان کشور، از شرایط سخت به راحتی عبور خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به دولت منتخب را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: با بسیج کارشناسان کشور، از شرایط سخت به راحتی عبور خواهیم کرد.

محسن رضایی در میانه در پاسخ به این سوال که آیا سهمی در اداره دولت آینده کشور خواهید داشت گفت: من هم مثل تمام مسئولان نظام آمادگی آن را دارم که هر کمکی از دستم برای اداره بهتر کشور بر می آید به دولت منتخب ارائه کنم چرا که کمک به دولت کمک به مردم است تا مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه تحلیل شما از وضعیت اقتصادی کشور در روزهای آینده چیست نیز اظهار داشت: ما در حال حاضر وارد دوره سختی از اقتصاد شده ایم و جز با بسیج کارشناسان کشور نمی شود به آسانی از آن گذشت.

رضایی گفت: اگر همه کارشناسان اقتصادی کشور درگیر اداره کشور شوند و اقتصاد را به صاحبان اصلی آن واگذار کنند می توان از وضعیت فعلی عبور و به یک اقتصاد ایده آل رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین کار اینه که ایشون وزیر اقتصاد دولت جدید بشن.

      پاسخ ها

      • آبی ِ آبی ِ آرام

        باهات هم عقیده ام کاربر جان... ایشون برنامه های اقتصادی روشنی تو ذهنشون دارن که امیدوارم با روی کار اومدنشون به عنوان وزیر اقتصاد بتونن اجراشون کنن.

    • یرانی

      بهترین کار اینه که آقای رضایی به پاس قدردانی از مردم خوزستان استاندار آن دیار شوند وبر زخمهای مردمانش مرحم بگذارند.وطرحهایی را که برای ایرات داشتند در مقیاس کوچکتر انجام بدهند ومطمئن یاشند راه دوری نمی رود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج