۵۷۰۰۳۴
۱۰۷ نظر
۵۰۵۱
۱۰۷ نظر
۵۰۵۱
پ

تحلیلگر اصولگرا: مریم میرزاخانی کار خاصی نکرده!

ابراهیم فیاض که اصولگرایان از او به عنوان نظریه پرداز ارزشی یاد می کنند در شبکه ۴ تلویزیون اظهاراتی جنجال انگیز در باره مریم میرزاخانی نابغه ریاضی ایران مطرح کرده است.

ایران آنلاین: ابراهیم فیاض که اصولگرایان از او به عنوان نظریه پرداز ارزشی یاد می کنند در شبکه ۴ تلویزیون اظهاراتی جنجال انگیز در باره مریم میرزاخانی نابغه ریاضی ایران مطرح کرده است.
ابراهیم فیاض، در حال حاضر به عنوان تحلیلگر ثابت در شبکه افق شرکت می کند.
تحلیلگر اصولگرا: مریم میرزاخانی کار خاصی نکرده!

فیاض گفته است: حالا یه خانوم بلندشده رفته آمریکا تو دامن اونا تربیت شده و بزرگ شده اونوقت رئیس جمهور و رئیس مجلس ما چون این خانوم آمریکا بوده براش پیام تسلیت می‌فرستند.
وی افزود: در حالی که این خانم کار خاصی نکرده و فرمولی که گفته کشف کرده فرمول خاصی نیست و ما چند نفر توی ایران داریم که فرمول های مهمتری رو کشف کردن!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    به نظر می رسد که خانم میرزاخانی اهل حاشیه نبوده و دوست داشته که در آرامش و دور از جنجال رسانه ای زندگی بکنه و این طور وارد حواشی کردن ایشون بعد از مرگ جز بر هم زدن این آرامش برای روح خودش و خانوادش چیز دیگه ای نداره

  • بدون نام

    پس چرا این نابغه هایی که میگی رو معرفی نمیکنی.شما اصولگراها همیشه ساز مخالف بزنین.دوره اصولگرایی دیگه به ته خط رسیده لطفا سرتون رو از زیر برف بیرون بیارین.

    پاسخ ها

    • بدون نام

      معرفی میکنم آقای رییسی که فرمول موفقیت بوسیله ی تتلو رو کشف کرده!!!!!

    • علی

      عالی بود پاسخ

    • غــــــــــــــز ل

      اگه خدای ناکرده اونا هم به دیار دیگر شتافت هممون یادشون و همین جور گرامی میداریم....یادمون نداره این بزرگوار و دانشمند بنام ایرانی در آمریکا هم ایران را سربلند می دانست و مردم خودش را بسیار دوست می داشت ....روانش شاد باد

  • آرش

    آره چون ایشون مثل پسر عارف ژن خوب نداشته دیگه :)

  • متاسف

    ابرام آقا !
    خیلی وقتها سکوت کردن از حرف بی ربط زدن بهتره .
    شما اهل کدوم کشوری؟ فکر نمیکنم ایرانی باشی .

  • بدون نام

    مثل تو که مهم نبودی و کشف شدی؛

  • بدون نام

    درست میگه ما ایرانیان مرده پرستیم تا دیروز کسی نمی دونست کیه حالا همه شدن مدافعش کاش

    پاسخ ها

    • بدون نام

      والا همه میشناختنش ريال حالا شما نمیشناختیش جمع نبند!

    • بدون نام

      ایشونو همه تحصیلکرده ها میشناختن ...شما نمیشناختی دلیل نمیشه آدم بزرگی نبوده.. این مردک تحلیلگر هم از قماش شماست که فقط بلده تا ده بشمره...یه ضرب المثل هم داریم درمورد قیمت نقلو نبات ....اینجا مصداق پیدا میکنه

    • بدون نام

      بعید میدونم بعد از اینکه حایزه فیلدز رو برد برای کسی ناشناخته مونده باشه

  • بدون نام

    درست میگه اون فقط باسه آمریکا منفعت داشته باسه ایران کاری انجام نداده

    پاسخ ها

    • بدون نام

      تو سعي كن اول ياد بگيري بگي واسه نه باسه بعدا اظهار نظر كن

    • بدون نام

      اشتباهی مثبت دادم

    • بدون نام

      باسه نه.....برای...

    • مریم

      آره میموند ایران کهنه بچه میشست خوب بود . خوبی تو؟ اینهمه مخ از ایران رفتن واقعا فکر میکنی همه عاشق این بودن که خودشونو آواره یه کشور دیگه کنن. نه جوونم اینجا ته ته تهش میشد استاد یه دانشگاه غیر انتفاعی

    • بدون نام

      باشه شما درست میگی. لابد باید میومد باسه شما تدریس خصوصی میکرد

  • بدون نام

    باسلام فکر کنم این آقای ابراهیم فیاض یه کارشناس نیستند یک حسود به تمام معنا هستند خانم مریم میرزاخانی یه پرفسور واعجوبه بودند وخدا میدونه چقدر برای این کارشون تلاش کردند وجایزه گرفتند پس اگه کسی دیگه فرمولی بهتر داشتند چرا حتی درخواب هم ازشون خبری نیست حسود خان

    پاسخ ها

    • بدون نام

      اخه یکی نیست بهش بگه تو موردی که سوادشو نداری حرف نزن. حالا سواد نداری طوری نیست لااقل ....

  • بدون نام

    تفکرات احمدی نژادی از بین نمیره بلکه از شخصی به شخص دیگری منتقل میشود. این افرادی که ایشون میگن احتمالا رفیقای همون دختر بچه ای هستن که تو زیر زمینشون کیک زرد درست میکردن

  • علیرضا

    هم اون میخواد مردم رو ګول بزنه هم شما رسانه ها که عاشق ایجاد دعوای اصولګرا و اصلاح طلبید

    پاسخ ها

    • علیر ضا

      اصلا چرا شبکه چهار همچین ادمهایی را بشبکه راه میده حسود هرگز نیاسود توخودت چه گلی سر این ملت زدی حرف نزنی خیلی بهتره

  • بینام

    متاسفم برایت

  • مهدی اقلید

    آخه از ریاضی چی میفهمی که اظهار نظر میکنی دنیا غبطه شو میخورن بعد امثال این آقا در مورد فخر ایران حرف میزنه لابد شما از بقیه بهتر میفهمی بعید میدونم از روباه وخروس بیشتر خونده باشی

    پاسخ ها

    • بدون نام

      اینا کلا سر از ریاضی و دانش های پایه در نمیارن

  • بدون نام

    تو ايران پر از مريم ميرزاخاني است

    پاسخ ها

    • بدون نام

      نکنه منظورت همین پلنگان که ریختن تو خیابون

    • بدون نام

      لابد تو ستاد رییسی پره

    • بدون نام

      مریم میرزاخانی بی نظیر بود در تمام عالم. اما بدونشک در ایران با استعداد زیاده و شکی درش نیست

  • a

    عجب کارشناس خبره ای

  • بدون نام

    از قدیم گفتن حسود هرگز نه آسود
    حتما نابغه بعدی در جهان یکی از آقازاده این قشر هستند . وبه دلیل مدیریت فوق بالا بر سر قدرت دعوا دارند .

  • لیلی

    قدر زر زرگر شناسد ، قدر کوهر گوهری.

  • علیرضا

    حتما یکی از همون نابغه ها خودتی

  • ب

    وقتی نخبه هامون میرن ته مونده دانشجوها بی سوادم یکی میشه مث این

  • بهزاد

    آره راس میگی.مخصوصا شما اصولگراها نابغه زیاد دارین که سردستشون امیر توتوله هست

  • بدون نام

    تو خوبي!!!!

  • بدون نام

    اگر خانم میرزاخانی تو ایران میموند فوقش یه معلم ریاضی حقالتدریسی ازش میموند....درود به روح پاکش.که رفت هم خودش نابغه شد هم نام ایران را زنده کرد

  • بدون نام

    پس تو لابد با سوادی این حرفا از عقده دلته همین کارا را میکنین که تمام نخبه های ایران را فراری دادین به قول اون اقا حسود هرگز نیاسود ببینیم بچه های تو چه شدن

  • بدون نام

    میشه بفرمایید
    شما و همفکرانتان چه کار خاصی انجام دادین؟جناب فیسوف.

  • فرناز

    مریم میرزاخانی درسته یک نابغه بوده ولی کشورش براش مهم نبوده وواسه خاطرپول وپله کوچ کرده آمریکا

    پاسخ ها

    • بدون نام

      الان شما خیلی حسودیت میشه که نه کسی شدی نه سواد آنچنانی داری و نه جایی از دنیا رات میدن

    • yegane

      جوابتونو یکی از دوستان دادند... اینجا میموند بیشتر از ی استاد حق التدریسی نمیشد

    • لاله

      منم واسه خاطر پول و پله میخام کشورم رو ترک کنم اما معنیش این نیست که کشورم برام مهم نیست معنیش اینه که بعد سالها درس خوندن تو بهترین دانشگاههای این کشور با وجود تلاش خیلی زیاد و شبانه روزیم همه مقاله های بین المللی که دارم که خیلیهاشون میتونن تو همین ممکلت به طرح تولیدی تبدیل بشن و من که مخم رو پای نوشتنشون گذاشتم و خیلیهای دیگه رو پولدار کنن و به یه زندگی خوب برسونن با وجود همه اینها همه تلاشهای من در حد همون کاغذ باقی مونده و خیری به خودم و احدی نرسونده چون برخلاف ادعا شما این که فقط به فکر وطنم باشم کافی نیست چون همیشه دیگرانی هستن که وطنشون براشون اصلا مهم نیست و دست بر قضا همونا هستن که مسیول و دارای رده های بالای کاری وشغلی هستن و باید امثال من رو حمایت کنن که نمیکنن و ککشون هم نمیکزه اگه حتی از گرسنگی بمیریم و یا به هر جای دنیا فرار کنیم و نتیجش میشه این که یکی مثل من تو سی و دوسالگی نه تونسته زندگی ای که شایستشه تشکیل بده نه یه مسافرت حسابی بره نه خونه ای در خور شانش داشته باشه نه لباسهای خوب بپوشه و نه حتی یه زندگی در حد آدمهای خیلی معمولی تو جوامع دیگه داشته باشه . به این دلایل هست که میریم چون همه ما فقط یه بار فرصت زندگی کردن داریم و اگه با توهم مملکت دوستی از دستش بدیم چهل سال دیگه کسی نمیگه بفرما دکمه ری استارت رو زدم برو همه سالهایی که به لجن گذروندی رو جبران کن.

  • خخخخخخخخخخ

    اره بابا تو کشور خودمون دانش آموز دبیرستانی تو زیرزمین خونه شون اورانیوم غنی میکنه. کیه قدر بدونه؟!!!
    خخخخخخخخخخخخخخخ

  • بدون نام

    خواهشا ساکت

  • بدون نام

    به قول یک نفر " آبو بریز ....

  • بدون نام

    راست میگه بابا، کاره خاصو اینا و هم طیفاشون کردن که تو 8 سال بلایی سر مردم آوردن که با هیج فرمولی نمیشه درستش کرد

  • علی

    خجالت هم خوب چیزیه !!!
    حتما شما کار خاصی کردید !!!!!
    حتما حرافی هنره

  • شهروند

    آقای فیاض دو دو تا چنتا میشه؟ اصلا سواد داری که حرف میزنی ؟ اون مسوولان چه هستن که تورو به میارن برنامشون واسه تحلیل...

  • بدون نام

    واقعا این خجالت نمی کشه واقعا حیا هم خوب چیزیه اگه راست میگی یکی از بچه های تو بدون اینکه بهترین مدرسه غیرانتفاعی بتونه این افتخار رو کسب مریم میرزاخانی افتخار ایران و ایرانی است. آقای حسود

  • بدون نام

    ایشون اگه عرضه داره خودش یک مساله ساده ریاضی را حل کنه.

  • بدون نام

    میزاخانی نشان زن عاقل ارایش نمکند وبا ساپورت نمی پوشد تا خودش را به مردان بلهوس نشان دهد وعشوه گری کند بلکه زنمی تواند دانشمند وهمانند یک مرد توانایی اندیشیدن داشته باشد واگر دشمنان داخلی وخارجی به میزاخانی فرست میدانند خیلی حرفحا برا گفتن خیلی کار ها برا انجام دادن و خدمت به وطن داشت

  • بدون نام

    عجب

  • بدون نام

    همه اش اينا از حجاب مريم ميرزاخاني ميسوزن در صورتي كه حجاب ايشون واقعا ستودني بود اگر كسي دقايقي از ايران پاشو گذاشته باشه بيرون ميبينه كه ٩٧-٩٨ درصد خانم هاي ايراني فقط به فكر نشان دادن بدن خودشون هستن چون واقعاهيچ چيز با ارزشي جز بدنشون ندارن كه اونم كاش بدونن براي خيلي از مردا مسخره هستن نه جذاب حتي ذره اي شعور ندارن حجاب فقط چادر و روسري نيست حيا مهمتره ايشون اونقدر مقامش بالا بود و مورد توجه كه نيازي به توجه چند تا نگاه هرزه نداشت

  • بدون نام

    عمو جون 1+2 چن میشه؟ چن کلاس سواد داری که الان به عنوان کارشناس نظر میدی؟ اصلا دوره ابتداییو به پایان رسوندی یا با بند پ الان تو این جایگاهی ؟؟؟!!!...

  • بدون نام

    ما ایرانی ها دها وصد ها دانشمند وپرفسور داریم ولی از سوزن برای دوختن لباسمان عاجزیم وساختن ودرس کردن یک شیاف عاجزیم اینو تحریم ها ثابت کرد شاید دانشمند های ما ایرانی ها هم قلابی باشد

  • بدون نام

    جناب فیاض , میشه بفرمایید شما چه کار مثبتی انجام دادین...؟قدر زر زرگر شناسد , قدر گوهر , گوهری

  • ایرانبان

    به قول سعدی علیه رحمه : مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی

  • بدون نام

    خب حقیقت رو گفته دیگه همین اصلاح طلب ها تا دیروز نمیدونستن این خانوم اصلا وجود داره
    حالا که به رحمت خدا رفته شدن مدافعش

  • بدون نام

    دیگه حالم داره از این اصولگرا ها بهم میخوره

  • معین

    وقتی جایزه فیلدز میبری مطمئنا شخصیت بسیار بزرگی هستی و اما پیام های دولتی ایران مثل اینه آلمان واسه فوت انیشتینی که همکار آمریکا در تولید بمب اتیم پیش از سرزمین مادریش بود پیام تسلیت بفرسته

  • بدون نام

    ولش کنین اقا این کلا تو توهمه
    مثل اون که تو اشپزخونه غنی سازی میکرد

  • مریم

    درسته ما تو ایران نخبه های زیادی داریم ولی وجدانا خانم میرزاخانی یه چیز دیگه بودن ایشون اصلا وارد سیاست نمی شدند پس بعد فوت ایشون بهتره ما هم شخصیت و کار های ایشون رو به سیاست ربط ندیم
    راستی ایشون اوپ ور تربیت نشدند بلکه تا دوران جوانی در ایران زندگی کرده اند هر چی باشه ایشون هموطن ما هستند و ما باید از ایشون حمایت کنیم

  • بدون نام

    طرز فکر این حزب در همین حد است.متاسفیم.

  • بدون نام

    راست گفته یکیش همین تتلو اصولگراها تازه کشفش کردن

  • بدون نام

    آقای إبرام خان تحلیلگر اصولگرایان همین امثال تو هست که هر چی دست وپا میزنند روز بروز بیشتر مورد تنفر قرار میگیرند شرمت باد که غیبت متوفی میکنی واقعا شرمتان باد با این عقده ها یی که دارید..........

  • بدون نام

    یادتونه ما دختری داریم در شبستان خونه داره غنی سازی می کنه

  • شهروند

    همین که خانم پروفسورمیرزاخانی ایرانی بودنداسمشون مایه مباحات وافتخارایران میباشد روحش شاد

  • بدون نام

    خلایق هر چه لایق پروفسور فیاض

  • تارخ

    خخخخخخخخ
    بدبختای حسود
    اینا دیگه دارن میمیرن از حسادت ...حساب کن تا کجاشون رسیده
    ولی ما از این حرفا نه تنها نباید ناراحت بشیم بلکه باید خوشحال و مسرور باشیم
    بزار از حسادت ب خودشون عین مار زخم خورده بپیچن
    از ما عصبانی باشن اونقد ناراحت و عصبانی که بمیرین

  • بدون نام

    صدا و سبما و اصولگرایان کارشون افراطی گریه

  • بدون نام

    اینها با زن بودنش مشکل دارند.

  • ایران دوست

    این اصول گراهها دچار وضعیت خود بزرگ بینی یا ژن برتر بینی برای خودشان شده اند!! هیچ درمانی هم ندارد!!

  • بدون نام

    برادرا چرا همون کار فکری اعمال وگفتاری که اقای فیاض وهم ردیفاش کردن ومنفور ملت شدن شما تکرار میکنید اگراین قوم جایگاه مردمی ندارن بخاطر اینکه هر کی نظری داد اینا به هرقیمتی وهر راهی کوبیدن چون ملت معتقد به ازادی رای عقیده و غیره بودن این گروه تا اسم ازادی میامد مگفتن میخان لهو لهب باشه یعنی همه خواست مردما لهو لهب میدانستند البته عمدا اینطور تفسیر میکردن که سر کوب کنند خودتان نتیجه ترد شدنشان را میبنید پس شماتکرارنکنیدکه عاقبت مثل دلواپسا ترد بشیداز برا چی از تفسیر یه نفراینقدر پرخاش ابر که افتاب را از بین نمیبره در هر شرایطی خورشید خورشیده طلا اگر با نجاست هم الوده بشه میشویند وباز استفاده میکنن چون خاصیت طلا طلاس برعکس افتابه حتی از طلا باشه جایش طوالته چون جایگاه ومسولیتش انجاست حالا با تفسیر فیاضی وزن وجایگاه میرزاخانی تعیین نمیشه میرزا خانی جایگاه خودشا داره نه تعریف یا برعکس کوبیدن چیزی به ایشان کم و زیاد نمیکنه

  • مجید

    راست میگه .از نظر اصول گراها کار خاصی نکرده.از نظر اینا امثال تتلو کار خاصی کردن فقط.

  • فرشاد

    بقول معروف.. چه داند قیمت نقل و نبات را...آره داداش برو کشکتو بساب....

  • رضا ماندگار

    لطفا شما چه گلی به سر مردم زده اید؟ جز در دولت دهم ملت علیرغم درامد بالا‌ قیمت‌‌‌‌ نفت ‌ هیچ کار مثبتی جز چپاول غارت بیت المال جز فرار مغز ها ؟این خانم افتخار ملی وجهانی به شمار میرود روانش‌‌ شاد

  • بدون نام

    ما عادت کردیم با کوبیدن بزرگان و مفاخر و دانشمندان خود ،نردبانی برای ترقی پوشالی خود درست کنیم همین نوع گفتمان است که باعث فرار مغزها و مدال آوران علمی از کشور می شود

  • بدون نام

    آدمهای مهمتر! لابد منظورشون آقای رییسی بوده که فرمول موفقیت بوسیله ی تتلو رو کشف کرده!!!!!

  • بدون نام

    به هر بهانه ای میخواین دو قطبی ایجاد کنین
    نظریه پرداز اصولگرایان؟؟؟؟؟/
    نه که امثال زیباکلامو سروش توی جبهه اصلاحات کم جوک و مهمل میگن

  • حمیدرضا

    یکی از کشفیات اینا تتلو بوده... درضمن توی این مملکت فقط بعضی ها ژن خوشبختی دارند بقیه کلاً ژنشون بدبختیه!!!

  • بدون نام

    واسه خودم خیلی متأسفم که باید از جیبم بره صدا و سیما واسه همچین تحلیلگرایی...

  • بدون نام

    کی اینو تحلیلگر اصولگرا دونسته؟
    ابتذال اکادمیک داره به حدی میرسه که هیچکس از دانشگاه موضع نتونه بگیره الا اینکه برچسب سیاسی بخوره

  • محسن

    آقای فیاض این کمال سواد و فهم شما را می‌رساند که این مرحومه در ریاضیات دنیا چه کرده !

  • مهدی

    برو لالا کن عمو جان --عزیزم نازی

  • حسام

    یک انسان آزاده چقدر میتونه به خاطر عقایدش خودش رو پست کنه؟اصولگراها واقعا ی جاهایی خودشون رو خیلی کوچیک کردن.شما برید با تتلوتون افتخار کنید.

  • سامان

    مهم نیست اصولگرا یا اصلاح طلب این نظر رو داده.مهم اینه که این صحبت ها نشان از حسادت و فکر کوتاه میده.مهم اینه که ایشون ایرانی بوده و باعث افتخاره و سر بلندی کشور ماست.این خودش یه دنیا کاره

  • شایان

    درست مثل اون بچه ایی که در زیرزمین خونه انرژی هسته ای تولید میکرد.

  • ساناز

    اشکال رشته های علوم پایه همینه دیگه هر چقد کار کنی چون ملموس نیست و قابل درک برای همه نیست کسی درک نمیکنه کارهای ایشون هم چون ملموس نیست این حرفهاهست خدا رحمتشون کند

  • بدون نام

    روز به روز منفور تر بين مردم...
    اين جماعت با حرفا و كاراشون هيچ جايگاهي بين مردم ندارند...

  • بدون نام

    برای این اظهارات کارشناسی مواجب هم میگیره

  • بدون نام

    کاش بزرگترها یادبگیرند باید از بزرگان به بزرگی یاد کرد. شاید تشخیص دادن بالاترین مدال ریاضیات در جهان، نیاز به اصلاح طلب یا اصول گرایی نداشته باشد،که صدالبته ندارد. صحبت از فرزندان بزرگ این خاک است، یکی در جبهه نبرد با دشمن، دیگری در جبهه علم،.... کاش بزرگترها یاد بگیریم مردم احترام را از ما یاد می گیرند نه بی ارزش کردن بزرگان را،هرچند میرزاخانی ها یادمون داده اند نه به تایید امثال من نیاز دارند نه به انتقاد دیگران

  • یه دوست

    این بنده خدا راست میگه ایشون کار خاصی نکرده و توی ایران هستند کسانی که از این فرمول ها کشف کردند و اون کسی نیست جز آقای تتلو و فرمول هایش خخخخ

  • Arash

    راست میگه دیگه، مگه یه بجه تو مدرسه با چندتا دیگ و دیگچه انرژی هسته ای درست نکرده بود؟ حاله نور چی؟ باختن در انتخابات رو چی میگین؟ نحوه آویزون شدن به تتلو که از همه محاسبات قرن مهمتر بود! آقای فیاض شما به همین راهی که توش هستی ادامه بده، ما ملت درک درستی از محاسبات نداریم برادر، شما سعی کن تو همین عنوان تحلیلگر ثابت بمونی و هر روز یه دستاورد جدید برای اصولگرا ها به ارمغان بیاری، اصلا دلیل اصلی موفقیت و محبوبیت اصولگراها همین تفکر خاصه که دارن

  • اصفهانی

    توکار خاص میکنی آخه ....اصلا"توحاصل ضرب دودوتا را بلدی که اینطوری راجع به فرمول ریاضی اظهار نظر میکنی

  • رضا ا

    این اقا از حسادت داره میترکه ون اصلاح طلبان تبریک گفتند . راستی سواد این اقادر حد تتاو فراتر نرفته .اصولگرایی تو ایران مرده و دیگه طرفداری نداره علتش اظهار نظر قرون وسطیی . تازه این اقاکارشناس وای بحال عادی بیسواداشون پناه بر خدا

  • معلم

    اقای فیاض براتون متاسفم که اصلا غرور وافتخار ملی رو درک نمی کنید ومهاجرت مغزها باید باعث سرافکندگی امثال شماها باشد از خشم مردم بترسید

  • بدون نام

    کارشناسهای رسانه میلی هم دیکه زدن به سیم اخر.
    راستی از اون دختر بچه که تو زیرزمین انرژی هسته ای درست کرده بود چه خبر؟
    مموتی روحت شاد هنوز دارین با خاطراتت شاد میشیم

  • Navid

    با سلام به همه
    چپ و راست
    اتفاقا حق با اقاي فياض
    ايشون درست ميگن . فرمولي كه خانم ميرزاخاني ابداع كردن در برابر فرمول غيب كردن دكل هاي نفتي و چندين هزار ميليارد تومان و و در عين فقر عامه ساخت ساختمان مجلس در جيبوتي و ..... چيزي نيست
    امثال فياض براي اين فرمولها ارزش قاىل هستند

  • فرزانه

    ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
    عِرض خود میبری و زحمت ما میداری.

  • بی نام

    ایشون رو از نزدیک میشناسم. از حامیان سرسخت رییس جمهور پیشین بودن. بیش از این نمیشه ازشون توقع داشت. فقط میتونم بگم متاسفم.

  • SAEED

    اخه چی باید بهت گفته بشه اقای تحلیگرا!!!
    اگه فرمول مهمتری کشف کردن اون چند نفر که شما میگین چرا در مجله ریاضی و ....خبری از ثبتش نیست که مثل اون نابغه بزرگترین جایزه رو از ان خودشون کنن!!!!!.بعدشم تو از ریاضی واقعا سر در میاری؟!!!

  • ناظر

    رزومه دکتر فیاض بخش
    تحصیلات
    کارشناسی, 1372, جامعه شناسی, دانشگاه تهران
    کارشناسی ارشد, 1374, مردم شناسی, دانشگاه تهران
    دکتری, 1381, فرهنگ و ارتباطات, دانشگاه تهران
    دکتری, 1381, فرهنگ و ارتباطات, دانشگاه تهران
    دکتری, 1387, فرهنگ و ارتباطات, دانشگاه امام صادق (ع


    راهنمایی پایان نامه
    تجلی شخصیت ایرانی در اشعار حافظ، سید مهدی میرشفیعی، غیرکاربردی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، 1390/05/01
    بررسی تاریخ فمینیسم اسلامی و تحولات آن در ایران، طاهره انصاریان، غیرکاربردی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، 1390/06/01
    بررسی مسائل فمینیسم اسلامی و پاسخهای آن، سهیلا افضلی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/06/20
    آداب، سنن، مناسک و اعتقادات مذهبی جامعه ایران از نگاه سفرنامه نویسان غیرایرانی، حسن صفرخانی، غیرکاربردی، دانشگاه تهران -، 1391/02/27
    تاثیر ارتباطات میان فرهنگی و دیپلماسی شهری مبتنی بر آن در تحولات فرهنگی شهر تهران، صادق توسلی حجتی، کاربردی، دانشگاه تهران -، 1391/06/29
    مطالعه و بررسی ضرب المثلها با تکیه بر نمادها و نشانه ها، ستاره صفاران، کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ، 1391/11/20
    بررسی و توصیف مردم شناسی مراسم چمر در استان ایلام، علی عباس شیخ محمدی، کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ، 1391/11/25
    آینده نگاری تحولات رسانه دینی در افق 1404 جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی رسانه منبر، حامد فتحعلی خانی، غیرکاربردی، دانشگاه سوره، 1391/12/01
    مردم نگاری هیات مذهبی بعد از انقلاب با تاکید بر هیات "حسین جان"، امیرحسین محمدخانی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/11/10
    الگوی ارتباطات میان فرهنگی در اسلام، حسن یوسف زاده، غیرکاربردی، باقرالعلوم، 1393/05/01
    مردم شناسی شهرستان کوهدشت، سعید حیدری یگانه، غیرکاربردی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، 1394/06/01
    ختیرهای بویراحمد، علی محمدی، غیرکاربردی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، 1394/06/01


    مشاوره پایان نامه
    تجسم فرهنگ در هنر: مردم نگاری ورنی های قره داغ آذربایجان، اصغر ایزدی جیران، غیرکاربردی، دانشگاه تهران -، 1391/07/12
    تبیین بی ثباتی خانواده در ایران معاصر بر پایه الگویی اسلامی، حسین بستان (نجفی)، کاربردی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، 1391/07/22
    تبیین جایگاه سفرهای استانی هیات دولت در نظام برنامه ریزی کشور، محمدحسین کاظمی اندریان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی ، 1391/08/01
    هویت فرهنگی، محلی، و جهانی ورزش فوتبال (مطالعه تطبیقی باشگاه های پرسپولیس تهران و گهر دورود لرستان)، ابراهیم خدایی، کاربردی، دانشگاه تهران -، 1391/08/15
    مشروعیت دولت از دیدگاه شهید مطهری و ابن خلدون و تاثیر آن در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران، محمدحسین میرحسینی، غیرکاربردی، دانشگاه امام صادق ، 1391/10/25
    بازنمایی اشکال هویتی زنان در سینمای ایران با نگاهی به جهانی شدن فرهنگی، فرشته صادقی نیارکی، کاربردی، دانشگاه تهران -، 1392/02/18
    مقایسه روایتهای تاریخی و ادبی انقلاب مشروطه (با تاکید بر نقش مردم آذربایجان در آن)، زهراسادت ابطحی، غیرکاربردی، دانشگاه تهران، 1392/06/10
    بررسی تطبیقی ابعاد هویت ایرانی در دوران صفویه (مشاوره) و قاجاریه، محمدجواد ایمانی خوشخو، غیرکاربردی، دانشگاه تهران -، 1392/06/25
    نماد مار در فرهنگ مردم کرد، خاور رستمی نژادان، غیرکاربردی، دانشگاه تهران -، 1392/07/10
    برساخت اجتماعی- فنی هویت مربوط به علم فناوریهای اینترنت محور: پژوهشی انسان شناختی درباره هویت صورت بندی شده حول محور علم فناوریهای iiphone , ipad، امیرحسین صالحی، کاربردی، 1393/06/01
    مردم شناسی شهرستان کوهدشت، سعید حیدری یگانه، غیرکاربردی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، 1394/06/01


    فعالیت‌های اجرایی
    نماینده هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تهران، 1389/04/13، 1394/07/01، ایران، تهران


    کتاب‌های تالیفی
    فیاض ، ابراهیم . "ایران آینده به سوی الگویی مردم شناختی برای ابرقدرتی ایران." : پژوهشگاه فرهنگ هنر ارتباطات، 1387.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم شناسی دینی توسعه در ایران (دین، فرهنگ و توسعه در ایران)." : چاپ و نشر بین الملل، 1389.
    فیاض ، ابراهیم . "تولید علم و علوم انسانی." مشهد: سپیده باوران، 1389.
    فیاض ، ابراهیم . "جامعه شناسی معرفتی ادبیات و ارتباطات." : دفتر مطالعات و توسعه رسانه های وزارت ارشاد، 1389.
    فیاض ، ابراهیم . "مهندسی فرهنگ عمومی، رهیافت های نظری." : زمان نو، 1389.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم شناسی تاریخی (شناختی علم در ایران)." : چاپ و نشر بین الملل، 1389.
    فیاض ، ابراهیم . "سیاست دین و فرهنگ." : دانشگاه امام صادق(ع)، 1390.
    فیاض ، ابراهیم . "تولید علم و علوم انسانی(تجدید چاپ)." مشهد: سپیده باوران، 1390.
    فیاض ، ابراهیم . "مهندسی فرهنگ عمومی (راهبردها)." تهران: کتاب نشر، 1392.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم شناسی ایرانی تاملاتی در وضع امروز ایران." مشهد: سپیده باوران، 1392.
    فیاض ، ابراهیم . "مختصات جامعه شناسی ایرانی (فصل فقدان عقلانیت در جامعه ایرانی)." تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی، 1393.
    فیاض ، ابراهیم ، محمدحسن ادریس و حمیدرضا عشقی پور. "مردم شناسی چین." تهران: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، 1395.
    فیاض ، ابراهیم . "حکمت اجتماعی و پویایی ایرانی ( جلد دوم)." تهران: امیرکبیر، 1395.


    کتاب‌های ترجمه شده
    فیاض ، ابراهیم . "تعامل دین، فرهنگ و ارتباطات." : نشر بین الملل، 1389.


    مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
    Mehdizadeh Molabashi, Touraj, Akbar Nasrollahi, Ebrahim Fayaz, and Naser Poursadegh. "Codification of The Conceptual Model for Targeted Development of Pilgrimage to Holy Places Using Grounded Thory." INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES , no. (2014): .
    Seifi Divkolaii, Masoumeh, Ebrahim Fayaz, and Hasan Khojasteh. "The Assesment of Influence of Virtual Social NetWorks on Social Identity of Women in Iran(Case study:Facebook)." Indian Journal Of Natural Sciences 5, no. 29 (2015): 4927-4939.
    Poursadegh, Naser, Touraj Mehdizadeh Molabashi, Ebrahim Fayaz, and Akbar Nasrollahi. "The Conceptual Model of Content Marketing in the New Media Technology and Identifying Effective Factors in Iran." European Online Journal of Natural and Social Sciences 4/1, no. 1805-3602 (2015): 1428-1436.
    فیاض ، ابراهیم . "رسانه و موجبیت تکنولوژی." رواق دهنده اندیشه 5، 9 (1386): 20-35.
    فیاض ، ابراهیم . "ساختارها و ادم ها." رواق دهنده اندیشه 6، 16 (1386): 109-113.
    فیاض ، ابراهیم . "سازمان و دانش." برداشت اول 1، 3 (1386): 64-67.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم و جبر نخبگان." برداشت اول 1، 4 (1387): 43-44.


    مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
    Seifi Divkolaii, Masoumeh, and Ebrahim Fayaz. "Music and its role on the identity of female's body (Case study: The female students of Imam Reza)." UCT journal of management and accounting studies 2/2, no. 2382-9748 (2014): 43-46.
    Seifi Divkolaii, Masoumeh, Ebrahim Fayaz, and . "Meta- analysis of studies on representation of women in the media." journal of current research in science 1, no. 2322-5009 (2016): 859.
    فیاض ، ابراهیم . "جامعه شناسی معرفتی آمریکایی و ارتباطات میان فرهنگی." دیدگاه های حقوقی 15، 1 (1111): -.
    فیاض ، ابراهیم . "انسان و تکنولوژِی." انسان شناسی 1، 1 (1384): 66-69.
    فیاض ، ابراهیم . "جهان پدیداری به عنوان کانون روش شناسی مردم شناسی." انسان شناسی 1، 1 (1384): 19-22.
    فیاض ، ابراهیم . "انسان شناسی ارتباطی ادبیات." انسان شناسی 1، 4 (1384): 165-177.
    ، جبار رحمانی و ابراهیم فیاض . "مناسک عزاداریو گفتمان کربلادر دین ورزی اقشار فروست شهری." فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات 2، 6 (1385): 57-79.
    فیاض ، ابراهیم و زهره رهبری . "صدای زنانه در ادبیات معاصر." زن در توسعه و سیاست 4، 16 (1385): 23-50.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم شناسی مکتب ایرانی انسان شناسی." انسان شناسی 1، 40942 (1386): 73-76.
    فیاض ، ابراهیم و جبار رحمانی . "مناسک عزاداری و وجدان جمعی در تشیع ایرانی." نامه صادق(ع) 14، 32 (1386): 101-119.
    فیاض ، ابراهیم . "سیاست گذاری و برنامه ریزی زبانی با توجه به انسان شناسی ( زبان تغییرات اجتماعی و توسعه )." انسان شناسی 4، 7 (1386): 95-111.
    فیاض ، ابراهیم ، عباس وریچ کاظمی و مژگان دستوری . "گونه شناسی هییتهای مذهبی زنانه در تهران." جامعه شناسی هنر و ادبیات- نامه علوم اجتماعی سابق 17، 36 (1388): 170-204.
    فیاض ، ابراهیم و اصغر ایزدی جیران . "روایت های فرهنگی در انسان شناسی هنر." فرهنگ و هنر 1، 81 (1388): 200-208.
    فیاض ، ابراهیم . "توسعه عقلانی." خردنامه همشهری -، --- (1389): -.
    فیاض ، ابراهیم و مهدی یوسفی. "دانش ارتباطات و چالش هویت." دو فصلنامه دین و ارتباطات 17/ 1 و 2، 37 -38 (1389): 169- 196.
    فیاض ، ابراهیم و اصغر ایزدی جیران. "یاللی : حرکت و معنا در یک رقص آذربایجانی." انسان شناسی -، 1 (1390): 33-9.
    فیاض ، ابراهیم و حسین بستان نجفی. "آسیب شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون." اسلام و علوم اجتماعی 2/2، 4 (1390): 39- 59.
    فیاض ، ابراهیم ، حسین سرفراز و علی احمدی. "نشانه شناسی چشم اندازهای فرهنگی در جغفرافیا فرهنگی؛ راهبردی مفهومی برای فهم و کشف معنا." تحقیقات فرهنگی ایران 4، 4 (1390): 91-116.
    فیاض ، ابراهیم و محسن بدره. "کاوشی در فرانظریه های علوم اجتماعی و انسانی؛ ملزومات رفتن به سوی فرانظریه ورزی اسلامی." دو فصلنامه دین و ارتباطات 1، 39 (1392): 79- 111.
    فیاض ، ابراهیم و حسن یوسف زاده. "مبنای مفاهمه در ارتباطات میان فرهنگی." پژوهشنامۀ تبلیغ و ارتباطات دینی 1، 3 (1393): 35-5.
    فیاض ، ابراهیم . "سیاستگذاری فرهنگی متعالی و پراگماتیستی؛ رویکردی انتقادی- تطبیقی." دین و سیاست فرهنگی 1، 3 (1393): 98-65.
    فیاض ، ابراهیم و فاطمه خضری. "بررسی هویت زن ایرانی – مسلمان از خلال مفاهیم جنسیت." پژوهش های انسان شناسی ایران 5/ 1، 9 (1394): 93-106.
    فیاض ، ابراهیم و موسی الرضا غربی. "آیین ارا کردن در ششتمد سبزوار." فرهنگ و ادبیات عامه 4 /1، 8 (1395): 1-24.


    همایش‌های بین المللی
    فیاض ، ابراهیم . "تبیین نقش رسانه های چاپی در گردشگری مذهبی؛ مطالعه موردی: مشهد." فرهنگ و اندیشه دینی، بوشهر، اسفند 20-21، 1392.
    فیاض ، ابراهیم . "تدوین مدل مفهومی هدفگذاری توسعه زیارت اماکن متبرکه با استفاده از نظریه مفهوم سازی زمینه ای." فرهنگ و اندیشه دینی، بوشهر، اسفند 20-21، 1392.


    همایش‌های داخلی
    فیاض ، ابراهیم . "منظری اسلامی در ارتباطات و رسانه." همایش بین المللی دین و رسانه، تهران، آذر 22-23، 1384.
    فیاض ، ابراهیم . "مطالعه میان فرهنگی در عصر رسانه ها "رهیافت مردم شناختی"." روش های مطالعه فرهنگ، تهران، بهمن 30-30، 1384.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم شناسی مکتب ایرانی انسان شناسی." هفتاد سال مردم شناسی، تهران، شهريور 6-6، 1385.
    فیاض ، ابراهیم . "بازنگری پوپولیسم." پوپولیسم، تهران، ارديبهشت 13-13، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "گسل فرهنگی آینده ما را تهدید می کند." رسانه تلویزیون و سکولاریسم، تهران، ارديبهشت 27-27، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "دیدگاه های سیاسی احزاب و اتحاد ملی." نماز جمعه در اتحاد ملی و انسجام اسلامی، تهران، مرداد 5-5، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "پوپولیسم." آینده نگری، تهران، مرداد 24-24، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "الگوی ارتباطی آرمان شهر رضوی در سیره رفتار امام رضا علیه السلام." همایش علمی تخصصی آرمان شهر رضوی، تهران، مهر 7-7، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "روش شناسی انسان شناسی تصویری." همایش انسان شناسی تصویری، تهران، آذر 26-28، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "سکولاریسم و نظریه های ارتباطات." رسانه تلویزیون و سکولاریسم، تهران، دي 10-10، 1386.
    فیاض ، ابراهیم . "دو نظریه رقیب در باب جهانی سازی." استعمار فرانو، تهران، ارديبهشت 1-1، 1387.
    فیاض ، ابراهیم . "نظام رسانه ای سکولاریستی." دومین هم اندیشی رسانه تلویزیون و سکولاریسم، تهران، ارديبهشت 12-12، 1387.
    فیاض ، ابراهیم . "رسانه های جهانی و کودک." رسانه و کودک، تهران، ارديبهشت 17-17، 1387.
    فیاض ، ابراهیم . "از غریزه تا حجاب." گفتارهایی در باب حجاب، تهران، مرداد 5-5، 1388.
    فیاض ، ابراهیم . "مردم شناسی تاریخی عاشورا و کربلا." عاشورا پژوهی عاشورا، فرصتها و آسیبها، تهران، بهمن 11-11، 1388.
    فیاض ، ابراهیم . "نظریه پیشرفت و ارتباط آن با عدالت در الگوی اسلامی ایرانی؛ رویکردی مردم شناختی." الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تهران، ارديبهشت 9-10، 1393.
    فیاض ، ابراهیم و علی احمدی. "نظریه پیشرفت و ارتباط آن با عدالت در الگوی اسلامی ایرانی با رویکردی مردم شناختی." ، تهران، خرداد 31-1، 1393.
    فیاض ، ابراهیم . "پراگماتیسم، منطق آمریکایی." آمریکاشناسی از منظر فلسفه و جامعه شناسی،، آبان 28-28، 1395.
    فیاض ، ابراهیم . "آسیب شناسی راهبردی فرهنگی جمهوری اسلامی در نسبت با تکنولوژی." همایش ملی فرهنگ و تکنولوژی، تهران، تير 21-3، 1396.


    داوری‌های انجام شده
    داوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، ایران- کرمان، 1391/07/01
    سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ایران- تهران، 1391/11/12
    سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، ایران، 1393/07/01

  • مردم

    بسته ديگه
    چقدر تخريب
    دلتان از چي پره
    تمومش كنيد اين بكش بكش ها رو
    بي خودي مردم رو به جون هم مي ندازين
    تغيير رويه بديد

  • بدون نام

    من واقعاً به او افتخار می کنم. می توانست پرحاشیه باشد اما ظرفیت داشت....

  • ناشناس

    ان شالله خداوند جمیع مسلمین و مسلمات وبنده ی حقیر را هدایت و مشمول رحمت خود کند. وبه ما درایتی عطا کند که راه درست و نادرست را تشخیص بدهیم .وگرفتار فتنه های آخرالزمان نشویم.

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج