قالیشویی بانو _استیکی
۵۶۸۰۲۵
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

اکران بهترین انیمیشن‌های میازاکی در قالب بلوری

استودیو جیبلی که تهیه و توزیع انیمیشن‌های هایائو میازاکی را به عهده دارد، از اکران نسخه‌ی بلو-ری هشت انیمیشن از این انیماتور نام‌آشنا در کشور آمریکا خبر داد.

وب سایت فیلم نت نیوز: استودیو جیبلی که تهیه و توزیع انیمیشن‌های هایائو میازاکی را به عهده دارد، از اکران نسخه‌ی بلو-ری هشت انیمیشن از این انیماتور نام‌آشنا در کشور آمریکا خبر داد.

مجموعه‌ای از انیمیشن‌های میازاکی، سرشناس‌ترین انیماتور جهان، دوباره اکران خواهند شد.
اکران بهترین انیمیشن‌های میازاکی در قالب بلوری

پاییز امسال برای طرفداران انیمیشن در آمریکا فصل ویژه‌ای خواهد بود. علاقمندان انیمیشن، به‌ویژه علاقمندان آثار هایائو میازاکی، انیمیشن‌های بلند این انیماتور نام‌آشنا را در قالب بلو-ری (Blu-ray) در سینما خواهند دید. استودیو جیبلی (Studio Ghibli)، تهیه‌کننده و پخش‌کننده‌ی انیمیشن‌های میازاکی این تصمیم را گرفته و مجری طرح خواهد بود.

کدام انیمیشن‌های میازاکی اکران می‌شوند؟

به گفته‌ی این استودیو که میازاکی هم یکی از بنیان‌گذاران آن است، اکران نسخه‌ی بلو-ری هشت انیمیشن ساخته‌ی میازاکی از ماه اکتبر آغاز می‌شود. شش انیمیشن قلعه‌ی متحرک هاول (Howl's Moving Castle)، سرویس تحویل کیکی (Kiki's Delivery Service)، همسایه من توتورو (My Neighbor Totoro)، پونیو (Ponyo)، شاهزاده مونونوکه (Princess Mononoke) و انیمیشن برنده‌ی اسکار شهر اشباح (Spirited Away) از ۱۷ اکتبر اکران خود را در سینماهای آمریکا آغاز می‌کنند و ناوسیکا از دره باد (Nausicaä of the Valley of the Wind) و قصری از آسمان (Castle in the Sky) با دو هفته تاخیر از ۳۱ اکتبر در اختیار طرفداران این انیمیشن‌ها قرار می‌گیرند.

اکران این هشت فیلم به عهده‌ی کمپانی جی‌کیدز GKIDS است. این کمپانی زیرمجموعه‌ی استودیو جیبلی است و از سال ۲۰۱۰ حق نشر آثار تهیه شده در این کمپانی را بر عهده گرفته است. به گفته‌ی مسئولان جی‌کیدز انیمیشن‌های بیشتری در لیست اکران با نسخه‌ی جدید قرار دارند که از جمله‌ی آنها به پورکو روسو (Porco Rosso) و حکایت دریای زمین (Tales From Earthsea) به نویسندگی و کارگردانی گورو میازاکی، پسر هایائو میازاکی می‌توان اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج