۵۶۲۰۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مارشمالو، همچنان پر استفاده ترین نسخه‌ی اندروید

مطابق روال ماهانه، گوگل جدیدترین آمار از میزان استفاده از نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید در جهان را اعلام کرد که بر اساس آن، مارشمالو (اندروید ۶) برای سومین ماه متوالی پر استفاده ترین ورژن از این پلتفرم به حساب می آید.

مجله سخت افزار: مطابق روال ماهانه، گوگل جدیدترین آمار از میزان استفاده از نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید در جهان را اعلام کرد که بر اساس آن، مارشمالو (اندروید ۶) برای سومین ماه متوالی پر استفاده ترین ورژن از این پلتفرم به حساب می آید.
مارشمالو، همچنان پر استفاده ترین نسخه‌ی اندروید

بر اساس آخرین آمار و مطابق جدول زیر، اندروید ۶ با داشتن ۳۱.۸ درصد سهم از دنیای تلفن های هوشمند اندرویدی در رتبه اول توزیع های مختلف این پلتفرم قرار دارد و پس از آن نسخه ۵.۱ لالی پاپ و ۴.۴ کیت کت به ترتیب با ۲۲.۳ و ۱۷.۱ درصد رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (که البته سال گذشته معرفی شد) در دو ورژن ۷ و ۷.۱ مجموعا بر روی ۱۱.۵ درصد از گوشی های اندرویدی فعال در بازار قرار گرفته اند که نشان دهنده روند کند استفاده از این نسخه است. جالب است بدانید نسخه های ۲.۳.۳ و ۲.۳.۷ اندروید که با نام "نان زنجبیلی" شناخته می شوند و همچنین ورژن های ۴.۰.۳ و ۴.۰.۴ با عنوان ICS همچنان بر روی ۰.۷ درصد از گوشی های جهان فعال هستند.

با مقایسه آمار مربوط به ماه های ژوئن و جولای نیز می توان نکات جالبی را مشاهده کرد. در ماه ژوئن سهم مارشمالو از گوشی های اندرویدی ۳۱.۲ درصد بوده که نشان دهنده تغییر بسیار اندک آن در طول یک ماه گذشته می باشد. همچنین نوگا نیز در این ماه بر روی ۹.۵ درصد از دستگاه فعال بوده و اندروید ۵.۱ نیز سهمی ۲۲.۶ درصدی داشته است.
با در نظر گرفتن همه این اعداد و ارقام باید گفت به نظر می رسد روند بروزرسانی نسخه های قبلی به نسخه های جدید در گوشی های اندرویدی با سرعتی بسیار اندک در حال پیشروی است و در شرایطی که خبرهای مربوط به هک و استفاده از بدافزارها در فروشگاه های نرم افزاری گوگل روز به روز بیشتر شنیده می شوند، می توان این روند کند را یک امتیاز منفی برای این شرکت در نظر گرفت.
مارشمالو، همچنان پر استفاده ترین نسخه‌ی اندروید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج