۵۶۰۹۴
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

پیشنهاد لغو اعدام مجرمان در ملاءعام

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به دلیل سیاست‌های قوه قضائیه و مسائل بین‌المللی و حقوق بشری، اعدام مجرمان در ملاعام تجویز نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به دلیل سیاست‌های قوه قضائیه و مسائل بین‌المللی و حقوق بشری، اعدام مجرمان در ملاعام تجویز نمی‌شود.

جمال انصاری اظهار داشت: اگر در گذشته اعدامی در ملاعام صورت می‌گرفت، به دلیل وجود شرایط استثنایی بود، ولی با توجه به تصویربرداری این گونه مراسم و پخش آن در رسانه‌های دنیا، دیدگاه قوه قضائیه این است که دیگر اعدام در ملا عام صورت نگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا لغو اجرای حکم اعدام ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آبیک صحت دارد، توضیح داد: اجرای حکم اعدام تشریفات خاص خود را دارد و لغو حکم کسی که اعدام برایش صادر شده، صحت ندارد.

این مسئول افزود: به افرادی که نخستین بار مرتکب جرم حمل مواد مخدر شده فرصت داده شده و در واقع در این زمان رأفت اسلامی به کار برده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شهرزاد

      تصمیم به جاییه. واقعا این مسئله دستاویزی شده بود برای کشورهای دیگه که علیه ما موضع بگیرند و ما رو وحشی و قرون وسطایی خطاب کنن. ضمن اینکه این کار یعنی اعدام جلوی چشم مردم که بسیاری از اون ها کودک بودند باعث تولید خشونت و عادی شدن صحنه ی مرگ و جان کندن انسان ها می شود.

    • امید

      اتفاقا این پنهان کاریها باعث رواج بیشترجرم میشود چرا اینقدربایداز قضاوت غربیها بترسیم وسلامت جامعه رافدای قضاوت اجنبی هاکنیم

      پاسخ ها

      • طلا

        آخی... نه که تا الان این همه اعدام در ملا عام باعث سلامت جامعه شده!!!! چرا ما از تغییر می ترسیم؟ یک بارم که شده رویه مون رو تغییر بدیم شاید به نتیجه رسیدیم.

    • افشین

      بسیار تصمیم خوب و درستیه.اعدام در ملا عام روحیه جامعه رو بسمت خشونت سوق میده و لطافت روحی رو در سطح جامعه خدشه دار میکنه.همین میشه که وقتی حادثه ای رخ میده مردم بجای کمک کردن موبایلشون رو در میارن و عکس میگیرن.

    • امير

      به نظر من حبس مادام العمر در زنداني مثل ابوغريب از همه چيز بهتره به شرط اينكه بخشش در كار نباشه يك آب خنك و نون ماست هم بدن (چلو كباب و مرغ و ... ممنوع ) والا اونوقت هر روز ، نامه مينويسن توروخدا ما رو اعدام كنيد و اعضاي بدنمون رو هم هديه ميديم .

    • استار

      بابا روحيمون جريحه دار ميشه، ؟آدم يخ مي‌كنه عكسش رو مي‌بينه چه برسه به صورت زنده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج