در طول چند سال گذشته بازیهای دیجیتالی با استقبال زیادی روبهرو شدند. برای خرید بازیهای دیجیتالی دیگر نیازی نیست که به فروشگاههای مختلف بروید و دنبال بازی خاص خودتان بگردید. البته که خرید بازیهای دیجیتالی هم فضای هارد کنسول و کامپیوترتان را اشغال میکند.
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: خرید بازیهای دیسکی برای خیلی از گیمرها لذت بخش است. چرا که میشود آن بازی را آرشیو کرد و کلکسیونی از آنها به وجود آورد. همچنین بازیهای دیسکی باعث میشوند که دیگر نیازی به دانلود حجم زیادی از اطلاعات نداشته باشید.
موضوعی که حداقل در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما در طول چند سال گذشته بازیهای دیجیتالی با استقبال زیادی روبهرو شدند. برای خرید بازیهای دیجیتالی دیگر نیازی نیست که به فروشگاههای مختلف بروید و دنبال بازی خاص خودتان بگردید. البته که خرید بازیهای دیجیتالی هم فضای هارد کنسول و کامپیوترتان را اشغال میکند.
با این حال فروش دیجیتالی بازیها با استقبال بسیار زیادی روبهرو شده است. شرکت الکترونیک آرتز پیش بینی کرده که ۴۰ درصد فروش بازیهایش در سال ۲۰۱۷ را فروش دیجیتالی به خودش اختصاص میدهد. حتی سازمان تحقیقاتی IDATE DigiWorld هم اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ فروش دیجیتالی بیش از ۹۱ درصد فروش یک عنوان را به خودش اختصاص میدهد.
حتی پیش بینی شده در آمد حاصل از فروش دیجیتالی بازیها از ۴۸٫۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۷ به ۷۳٫۱ نیلیارد یورو در سال ۲۰۲۱ میرسد. با این حساب اصلا بعید نیست که تا چند سال دیگر کلا عرضه دیسکی بازیها متوقف شود.
به هر حال بسیاری از گیمرها بازیهای دیسکی را بیشتر دوست دارند. خیلیها برای آرشیو کردن و خیلیها برای اینکه میتوانند بازی خودشان را بعدا بفروشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر