۵۵۳۷۱۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

میزان اقبال مردم به صدا و سیما در زمان انتخابات

رئیس رسانه ملی با اشاره به اوضاع فاقد كنترل فضای مجازی، یكی از رویكردهای آن را از كار انداختن اعتبار رسانه ملی دانست و گفت: اقبال عمومی و مخاطب‌پذیری رسانه ملی در فضای تلویزیون در سطح ملی ۸۳/۱ درصد و در سطح تهران ۸۳/۸ درصد است. این رقم در رادیو در سطح ملی ۲۹/۵ درصد و در سطح تهران ۳۰/۵ درصد است كه رقم قابل توجهی است. وی افزود: در فضای انتخابات رجوع مخاطبان به رسانه ملی ۷۸ درصد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس رسانه ملی آماری از اقبال عمومی و مخاطب‌پذیری رسانه ملی در فضای رادیو و تلویزیون و زمان برگزاری انتخابات را اعلام کرد.
مراسم تجلیل از برترین‌های مراكز استان‌ها در جشنواره‌های بین‌المللی و انتخابات برگزار شد.

در این مراسم با حضور رئیس رسانه ملی، معاون امور استان‌ها و جمعی از مدیران و معاونان سازمان صا و سیما، از برترین‌های مراكز استان‌های صدا و سیما در جشنواره‌های بین‌المللی و انتخابات قدردانی شد.

دكتر علی عسكری رئیس رسانه ملی در این مراسم، با اشاره به حمله سپاه به مقر داعش آن را نشان‌دهنده قدرت ایران دانست و با تأكید بر اینكه این اقدام به جا و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی شده است، گفت: این عملیات نشان از رشد سپاه است و خوشبختانه سپاه با اقتدار موشكی خود این عمل موفقیت‌آمیز را انجام داد و به جهانیان نشان داد قدرت ایران با تمام كشورها متفاوت است.

دكتر عسكری افزود: رسانه ملی پرچم دار مبارزه با استكبار است و از اولین روز شكل‌گیری سازمان صدا و سیما كه انقلاب اسلامی اعلام موجودیت كرد تا زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در دوره‌های مهم و حساس این نظام، هم‌پای نظام بوده و با مخابره تصویر و صدا، پرچم افتخار اسلام و جمهوری اسلامی را برافراشته است.

وی با اشاره به تلاش شبكه‌های ماهواره‌ای و حضور روزافزون آنان برای رقابت و مبارزه با رسانه ملی اظهار داشت: این شبكه‌ها كه مزدور آمریكا و اسرائیل هستند بدون اینكه هزینه نظامی بكنند وارد جنگ نرم شده‌اند و دشمنی اینان با رسانه ملی كاملا مشهود است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اوضاع فاقد كنترل فضای مجازی، یكی از رویكردهای آن را از كار انداختن اعتبار رسانه ملی دانست و گفت: اقبال عمومی و مخاطب‌پذیری رسانه ملی در فضای تلویزیون در سطح ملی ۸۳/۱ درصد و در سطح تهران ۸۳/۸ درصد است. این رقم در رادیو در سطح ملی ۲۹/۵ درصد و در سطح تهران ۳۰/۵ درصد است كه رقم قابل توجهی است.

وی افزود: در فضای انتخابات رجوع مخاطبان به رسانه ملی ۷۸ درصد بود و این میزان اعتبارپذیری در حالی به چشم می‌آید كه می‌بینیم در آن زمان اعتبار بقیه رسانه‌ها و فضای مجازی در مجموع ۲۰ درصد بوده است و این افتخاری برای ما و نظام اسلامی است.

دكتر عسكری با بیان اینكه تمام كسانی كه در رسانه ملی كار می‌كنند عناصر ذی‌قیمت این رسانه هستند، یادآور شد: حفظ هویت نظام و حمایت از حریم فرهنگ و دین مهم‌ترین وظیفه رسانه ملی است و ما با تمام قدرت در این راه ایستادگی می‌كنیم.

رئیس رسانه ملی با بیان اهمیت انتخابات و توجه رسانه ها به این رویداد ملی تصریح كرد: بیان واقعی و انعكاس اخبار انتخابات بسیار اهمیت داشت و رسانه ملی این بار هم در این عرصه خوش درخشید. در این میان مراكز استان‌ها كه مقام عالی رتبه‌ای در سپهر رسانه ملی دارند موجب افتخار و تشكر شدند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد كه اعتماد مخاطبان به رسانه در مراكز استان‌ها بیشتر بوده است و لازمه حفظ این اعتماد، حضور صمیمی تر و مهربانانه تر با مخاطبان است.

دكتر عسكری با اشاره به پیش رو بودن با روز قدس اظهارداشت: روز قدس یك نماد است. یك روز مهم كه حد فاصل حق و باطل را مشخص می كند و آنانی كه به نظام علاقه‌مند هستند در این روز حضور پررنگی خواهند داشت.

در ادامه رئیس رسانه ملی با بیان نحوه اطلاع‌رسانی در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) گفت: عده‌ای به نحوه خبررسانی و پوشش خبری واقعه تروریستی اخیر انتقاد كردند اما با توجه به الزامات شورای امنیت ملی و تعهد صدا و سیما به پوشش خبری در مواقع بحران، در این حوزه خوب عمل كردیم و در كل، صدا و سیما توانست این حادثه را به خوبی روایت كند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به توانمندی رسانه ملی در ارسال و پوشش خبر تصریح كرد: مردم نیاز به دانستن و آگاهی دارند و رسانه ملی با در اختیار داشتن خبرنگارانی در سراسر كشور این نیاز را برآورده می‌كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • شهرام

    83 درصد ؟! وجدانا خودتون خنده تون نمی گیره دروغ تو روز روشن

  • مسعود

    زیر 70 درصد فقطتلوزیون میلی نگاه میکنن اونوقت 83 درصد مردم راضی بودن ازش چقدر راحت دروغ گفتن

  • بدون نام

    منظورش این بوده که 83 درصد ماهواره نگاه میکنن

  • بهار

    واقعا مردم چه فرض کردندبعدش امار از تو استینش دراورده لااقل تو ماه رمضان دروغ نگید روزه تون باطل میشه واقعا متاسفم برای صداوسیما حتی بچه های من رغبت نمیکنن شبکه پویارو نگاه کنند

  • بدون نام

    از افعال معکوس استفاده شده .وگر نه باید دروغ سال را بهش اختصاص داد

  • بدون نام

    بقران نزدیک ده ما است پنج بار تلویزیون روشن نکردم چون تا روشن کردی صحبت از دوریال یارانه است که چطور از مردم بگیرنش

  • ارسلان

    آقای علی عسگری همین ماه رمضان کدوم سریال مناسب رو برای بعد افطار روزه داران درنظر گرفتین غیراز فوتبال زنده ها ووالیبال سانسور شده جوان‌ها طرف تلویزیون هم نمیان

  • بدون نام

    اين حرفا نيست ما و كل فاميل ها و خاندان خودم سمت پدرم مادر سمت پدر خانوم سمت مادر خانومم سمت فاميل هاي فوق الذكر غالب همكارام تمام مساجد و هيئات مذهبي و و و خيلي ها از رسانه ملي استفاده ميكنيم!!بنظر بنده سالم ترين رسانه دنيا رسانه جمهوري اسلامي است

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج