۵۴۹۹۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جلیلی: اسلام در زندگی و جامعه جاری شود

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم.

خبرگزاری فارس: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم.

سعید جلیلی شامگاه سه‎شنبه در جمع خواهران و برادران حوزوی استان گلستان اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در انتخابات آتی به دنبال آن هستیم عمل به تکلیف است که امیدوارم بتوانیم به خوبی به آن عمل کنیم و در این راستا هر چه خدا بخواهد رقم خواهد خورد.

وی انجام وظیفه و عمل به تکلیف از سوی منتخب مردم در رقابت ریاست‎جمهوری را یک مطالبه جدی برشمرد و ابراز داشت: در صورت پیروزی در انتخابات، مردم از منتخب خود ولایتمداری و حل مشکلات جامعه را خواستار هستند.

اسلام باید در زندگی، جامعه و حکومت جاری شود

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هدف ما این است آنچه اسلام ناب می‎خواهد در همه عرصه‎های زندگی، جامعه و حکومت جاری کنیم که یقینا این هدف بزرگی است که همه به آن ارج می‎نهیم و باید برای آن هزینه کنیم.

جلیلی افزود: هر چه ترویج، گسترش و عمل به دستورات اسلام ناب محمدی را در جامعه نهادینه کنیم آثار و برکات فراوان آن را در همین دنیا خواهیم دید.

وی متذکر شد: نص صریح قرآن اشاره کرده است که اگر ایمان داشته باشیم و در کنار آن عمل صالح انجام دهیم موجبات حیات طیبه خواهد شد.

حکومت و دولت برای دستیابی به حیات طیبه باید تلاش کنند

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه زندگی گوارا و دلنشین ماحصل حیات طیبه است، خاطرنشان کرد: زندگی شیرین و گوارایی که قرآن وعده‎اش را داده است باید حکومت و دولت آن نیز با قوت آن را دنبال کند.

جلیلی افزود: جوامع غربی با وجودی که از امکانات برخوردارند اما از داشتن یک زندگی دلنشین محروم هستند و بیشترین آمار خودکشی در این کشورها دیده می‎شود که اینها نشان می‎دهد تعالی در آنجا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای عزتمندی باید هزینه بدهیم، ابراز داشت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌کارگیری از ظرفیت‎های مختلف جامعه را یک ضرورت مهم خواند و اذعان کرد: برای رسیدن به حیات طیبه و دلنشین باید از تمامی ظرفیت‎های مختلف استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • طلا

      ما رئیس جمهور می خوایم نه واعظ

    • حسين

      من بهش راي ميدم

    • محمدرضا

      رای ما
      دکتر حسن روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج