گرفتار شدن «اف جی کروز» در زاینده رود!
بعدازظهر دیروز جمعه سرنشینان تویوتا اف جی کروز قصد عبور از عرض زایندهرود را داشتند که در وسط رودخانه گرفتار شدند.
خبرآنلاین: بعدازظهر دیروز جمعه سرنشینان تویوتا اف جی کروز قصد عبور از عرض زایندهرود را داشتند که در وسط رودخانه گرفتار شدند.
پ
نظر کاربران
چیزی مصرف کردن که با ماشین به رودخانه زدن آخه مش نک قایق که نیست ماشینه یافکرگاری کردن اینافکرکنم الاغ سواربودن
حتما مقصر مسئولین هستند برای خنده این حرف را نمی زنم برای اینکه ما نه سیستم آموزش پرورش و نه سیستم آموزش عالی درستی داریم خواهش میکنم کابرانی نظر می دهند با سرچ در گوگل و سرورهای دیگر در مورد آموزش و تحصیل کشورهای دیگر بخوانند و با آموزش خودمان مقایسه کنید ببینید اشک تو چشماتون جمع میشه یا نه؟برای اطلاعات شما میگم در ژاپن بچه ها تا سن 9سالگی فقط آموزش های رفتاری و برخورد های اجتماعی قرار می گیرند مثلا یاد می گیرند برای نشان دادن خودشان راهش این نیست که با ماشین از وسط رودخانه رد بشی یا اینکه تو محیط تفریحی خانوادگی بشینی قلیان بکشی یا ولوم سیستم ماشین را تا آخر بالا ببری و یا به رقص و پایکوبی مشغول شوی چون درک اینکه اجتماع برای تک تک افراد با سلایق مختلف و سنین متفاوت و جایکاه اصلی الگو برداری ها از یکدیگر هست پس هنجار و هنجارشکنی مجازات قانونی دارد تک تک این مقوله ها توسط روانشناس و حقوق دان و جامعه شناس و مربی آموزشی به آنها یاد داده می شود حالا تو ایران دوره ابتدایی که سر منشا علم برای فراگیری است اموزش ما هر چی ادم دیپلم ردی و یا فوق دیپلم رشته های در هم را برای اموزش این سنین قرار داده اند اینم بگم که پیمانی ها بهترند چون از ترس اخراج واقعا تلاش می کنند اما رسمی ها حکم دژبان را برای پیمانی ها دارند
پاسخ ها
شما فقط چیزای خوب اینا رو میگید .... نیمه پر لیوان رو میبینید نیمه خالیشو رو هم ببینید که مکتب دین ندارن ما داریم .... مکتب صله رحم ما داریم اونا ندارن ..اونا مشروب میخورن ما نمیخوریم مثل اونا البته ...و هزار تا چیز دیگه
دیونه ها!!!
اصلا مگه زاینده رود آب داره من که هر وقت دیدم خشک بوده
آقای بختیار
در پوسیده بودن نظام آموزشی با شما موافقم، ولی شما هم از بین این همه پیامبر چرا سراغ ادریس (ژاپن) رفتید که بجای انسان، برده تربیت میکند، کمی به کشورهای اروپایی توجه کنید.
مصادیقی که شما نگران شکستنش هستید و مثال زدید از نوع افکار خطرناک است.
ضمنا قوانین، عرفها و هنجارهایی هستند که قانونگذار سرانجام آنها را بجهت مقبولیت عام ناچار است وارد قانون کرده و برای نقضشان ضمانت اجرا تایین کند.
دو جوان از رودخانه عبور کردند اتفاق مهمی نیفتاده است، چند میلیون اتفاق مشابه از همین نوع قطعا در ۲۴ساعت گذشته در همه جای جهان افتاده بی آنکه تحلیلگری روی آن برچسب بزند.
موفق باشید.
مجید جان اون پیامبره جرجیسه نه ادریس
پاسخ ها
تتل
درسته، من راستش خودم داستان ضرب المثلشو نمی دونستم بعد نوشتن سرچ کردم خواندم ، خواستم مجددا کامنت بدم دیدم در اصل قضیه فرقی نمیکنه.
------------------
نه علی آقا
حالم خوب نیست شما راحت باش
این کامنت ها برای شما نیست
بدون نام (ژاپنی) حالت خوبه؟
از تمام شما عزیزان که نظرم را نقدکردید سپاس گزارم ولی من ژاپن را بصورت مثال آوردم و اینکه ارزشها روزی ضد ارزش می شوندو همین طور برعکسش را هم معتقدم ولی اینکه قوانین ما چرا عوض نمی شوند و متناسب این ایام نیستند برای من سوال هستش و شمای عزیزی که قوانین را وام دار هنجارهای اجتماعی میدانید جای بحث دارد چون قانون ارزش می آفریند نه اینکه از ارزش زاییده شود و منم درک این را دارم در تمام دنیا اتفاقاتی از این دست رخ میدهد ولی دنیا در مواجه با اتفاقات چه برخوردی دارد آیا ما در مدارس خود یاد گرفتیم که احساسات خود را چگونه کنترل کنیم سیستم اموزشی ما مدیرانی دارد که محیط آموزشی را با بورس و بنگاه های اقتصادی اشتباه گرفتند تا دیپلم از دستور زبان فارسی هرچه یاد گرفته ای در دانشگاه رشته ادبیات آن را رد می کند در تاریخ اموزش وپرورش و تاریخ دانشگاه بسیار تناقض هست به نظرم فقط به حضور و غیاب اهمیت داده اند که هیچ تفکری پشتش نبوده و همین حضور و غیاب باعث شده که من انتظار کار از دولت داشته باشم چون یک عمر بدون حقوق فقط حاضر به سر کلاس بودم چون فقط چپ و راست و عید و ماتم بهانه ای برای دریافت کمک زوری و اجباری طرح ریزی کرده بودند
بختیار دلش پره،
با نظر بختیار موافقم.حرفش کاملا درسته.این کار اینا یه هنجار شکنی تو جامعه اس.که نمونه اش هزاران مورد داریم روزانه میبینیم دلیلش چی میتونه باشه که ما نسبت به سایر کشورهای دنیا عقب مونده تریم!؟بنظر شما أموزش نبوده یکی از دلایلش!!؟
اخه ماشینی که مجهز به اسنورکل نیستو اینجوری میبرن توی اب؟