۵۳۳۹۴
۱۳ نظر
۵۰۲۷
۱۳ نظر
۵۰۲۷
پ

آغاز رقابت عاشقانه رضا عطاران و حامد بهداد

«چه خوبه که برگشتی» تازه ترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی در حالی از امروز در گروه استقلال روی پرده می رود که مطمئنا به واسطه همزمانی با انتخابات و امتحانات دانشگاهها، یکی از بدترین فصول اکران در سینمای ایران در اختیار این فیلم قرار گرفته است.

شبکه ایران: «چه خوبه که برگشتی» تازه ترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی در حالی از امروز در گروه استقلال روی پرده می رود که مطمئنا به واسطه همزمانی با انتخابات و امتحانات دانشگاهها، یکی از بدترین فصول اکران در سینمای ایران در اختیار این فیلم قرار گرفته است.

آغاز رقابت عاشقانه رضا عطاران و حامد بهداد

رضا درمیشیان روزنامه نگار قدیمی که این سالها خود به فیلمسازی قابل اعتماد بدل شده به همراه داریوش مهرجویی تهیه کنندگی فیلم را انجام داده و بازیگرانی نظیر رضا عطاران، حامد بهداد، مهناز افشار، رویا تیموریان، حسن پورشیرازی و همایون ارشادی هم در فیلم ایفای نقش می کنند.

طراحی پوسترهای این فیلم را بابک یادگاریان انجام داده است و جالب اینجاست که همان سادگی و سرخوشی ساده انگارانه موجود در فیلم به فضای پوسترها هم راه یافته است.

آغاز رقابت عاشقانه رضا عطاران و حامد بهداد

«چه خوبه که برگشتی» با مضمون کمدی داستان دو رفیق قدیمی را بیان می کنند که بعد از سالها همدیگر را ملاقات کرده و دیری نمی گذرد که به رقبای عشقی هم بدل می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • خردادي

      سلام رزا جون خوبي ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رزا؟؟؟؟ اينجا فيسبوك نيستا! برادر اشتباه گرفتي. خخخخخخخخخخخخخخ

      • roza

        سلام خردادی جان؛ممنون
        شما خوبی ؟!

      • خردادي

        به توچه ؟ دارم صله رحم به جا ميارم .

    • ستاره

      به شدت منتظرم بیاد روی پرده سینما.رضا عطاران و حامد بهداد با هم!!چه شوددددددد....

    • بدون نام

      مهرجویی که دیگه دوره ی افولش
      نارنجی پوش که بیخود بود.بهداد تو نازنجی پوش خوب نبود مردمم اینو می دونن

      مهرجویی هم که افت کرده

      پاسخ ها

      • ستاره

        نارنجی پوش نوعی فیلم مستند بود.فیلمش چون مثل بقیه فیلم ها نبود زیاد طرفدار نداشت.باید حوصله میشد و یک واقعیت از جامعه رو نگاه کرد.من که خودم محیط زیستی ام و عمق فاجعه توی کشورمون راجع به محیط زیست و میدونم از ایشون خیلی سپاسگذارم که برای فرهنگ سازی گامی برداشته اند...

      • roza

        شما نه نماینده مردم هستید و نه نماینده طرفداران جناب "حــامد بهـــداد ".
        مردم تنها شما و خانواده شما نیستند...!!
        پس بهتر است تنها از جانب خودتان سخن بگوید و حرف های خود را به کل مردم و جامعه تعمیم ندهید ."حــامــد بــهداد "در فیلم «نارنجی پوش» و «چه خوبه که برگشتی »همان بازی مد نظر آقای مهرجویی را به بهترین شکل ممکن ارائه داد
        گواه این مطلب اینکه استاد مهرجویی در جشنواره فیلم فجر از "حامد بهداد "بخاطر بازی درخشانش در فیلم« نارنجی پوش» تشکر کردند و جایزه خود را به ایشان تقدیم کردند

    • roza

      سال گذشته مطلبی را در روزنامه تماشا خواندم که مضمون آن این بود که : دل دادن به همکاری دوباره با داریوش مهرجویی در دوره ای که به اذعان کارشناسان دوره افول اوست جرات زیادی می خواهد اما گویا "بهداد" دل و جراتش را دارد.
      فکر میکنم این مطلب نه تنها باعث تعجب من بلکه باعث تعجب بسیاری دیگر شد. میخواهم بدانم چه اندیشه ای در سر داشته اند که مطلب را اینگونه نوشته اند!!
      شاید گاهی اوقات منتقدان به فیلم های مهرجویی و یا کیمیایی نقد داشته باشند ولی سوای مسئله نقد کدام بازیگر است که دلش نخواهد در فیلم های این دو کار گردان حضور نداشته باشد؟!
      به نظر م بازیگری نیست که منتظر این نباشد که از طرف این اساتید دعوت به همکاری شود.حضور در کنار مهرجویی هم فرصتی نیست که بازیگر بخواهد از کنارش راحت بگذرد."حــامد بهـــداد" هم به داریوش مهرجویی علاقه بسیاری دارد و همکاری با استاد مهرجویی رو بسیار لذت بخش می داند و همانطور که اذعان داشته اند باید حتما بازیگر باشی و عملیات بازیگری را انجام بدهی تا متوجه این موضوع شوید که کار کردن با مهرجویی چقدر لذت بخش است.
      و لازم است اشاره به این مطلب نیز داشته باشم که این شیرینی همکاری بصورت متقابل می باشد و کارگردانان بزرگ مثل مهرجویی ؛کیمیایی و...هم مشتاق همکاری با جناب "حامد بهداد "هستند چرا که استاد مهرجویی بعد از «نارنجی پوش »در خصوص "حامد بهداد" گفته اند که:
      ((سر صحنه خیلی خوب بود.خیلی منظم ،خیلی مرتب،خیلی دوست داشتنی بود و عاشق کارش بود و خلاصه از آن آکتورهایی است که آدم خوشش می آید باهاش کار کند))در واقع" حامد بهداد "بی نظیر است.
      واما در خصوص فیلم «نارنجی پوش» باید بگویم که به نظر من فیلم خوب و روبه راهی بود. پیام حکمی و حرف درست درمانی درباره پیرایش و نظافت برون و درون داشت .
      البته این نکته را باید به یاد داشته باشیم که مهرجویی الان در سن 73 سالگی به سر میبرد و طبیعی است که خسته شده باشد و به قول "حامدبهداد " معجزه است که یک هنرمند در این سن و سال دارد فیلم می‌سازد.اما مهرجویی در این سن و سال هم پرحررات و خلاق هستند . در ضمن مهرجویی،کیمیایی از بزرگان سینما هستند و به گردن سینما حق زیادی دارند روا نیست اینگونه ناعادلانه در موردش صحبت شود. فکر می کنم که شما محق به این نباشید که توهین کنید.

    • roza

      بنده فیلم« چه خوبه برگشتی» را در جشنواره فیلم فجر دیدم .
      به نظر من فیلم خوب و دوست داشتنی است که میتوان بارها به تماشایش نشست این فیلم فضای کمدی خوب و جذابی دارد. " حــامد بهـــداد" عزیــــز همانند همیشه بسیار عالـــــی بودوبه خوبی از پس این نقش هم بر آمدند .البته ایشان در این فیلم تیپ سازی کرده بودند و سکانس های طنز خیــــــلی خوبی را ساخته بودند.در کل کمدی بامزه ای است .
      اینجانب شخصا شوق بسیاری برای دیدن دوباره این فیلم دارم .

      پاسخ ها

      • ستاره

        رزا جون با همه ی حرفات موافقم.منطقی و از روی اطلاعات نظر دادی.مرسی...

      • roza

        مرسی عزیزم ؛شما لطف داری.

    • بیتا

      مهمان مامان هم تم کمدی داشت ولی فیلم جالبی بود ودر عین اینکه سرگرم کننده بود پیام هایی هم داشت. حالا باید فیلم جدید مهرجویی رودید و بعد نظر داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج