۵۳۱۱۶۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

بازیگران جدید فیلم «هتل آرتمیس»

استرلینگ کی. براون و چارلی دی در «هتل آرتمیس» به جودی فاستر پیوستند.

روزنامه بانی فیلم: استرلینگ کی. براون و چارلی دی در «هتل آرتمیس» به جودی فاستر پیوستند.
به نقل از ورایتی، استرلینگ کی. براون، چارلی دی و جنی اسلیت در فیلم «هتل آرتمیس» ساخته درو پیرس به جودی فاستر ملحق شده اند.
بازیگران جدید فیلم «هتل آرتمیس»

جف گلدبلوم هم به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. سایمون و استیون کورنول مسئولیت تهیه این فیلم را برای کمپانی اینک فاکتوری بر عهده دارند که سرمایه این فیلم را هم تامین می کند. پیرس، که از جمله دیگر پروژه هایش می توان به «مرد آهنی ۳» و «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» اشاره کرد، از روی فیلمنامه ای که خودش آن را نوشته، این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. هنوز جزییاتی در مورد ماجرای این فیلم منتشر نشده است.

آدام سیگل و مارک پلت برای کمپانی مارک پلت پروداکشنز این فیلم را تهیه می کنند. پیرس از طریق کمپانی تهیه خودش یعنی پوینت آف نو ریترن تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. دبلیو ام ای گلوبال حقوق رسمی فیلم در ایالات متحده را در اختیار دارد و کمپانی لاینزگیت هم در ماه فوریه و در شهر برلین کمپین فروش بین المللی این فیلم اکشن تریلر را آغاز کرد.

براون برای نقش آفرینی در سریال «مردم مقابل او جی سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» برنده جایزه امی شد و علاوه بر آن به خاطر بازی در سریال درام محبوب ان بی سی «این ما هستیم» نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرده است. او اخیرا فیلمبرداری پروژه مارول «یوزپلنگ سیاه» را تمام کرد که خیلی ها انتظارش را می کشند و در پروژه بعدی اش در فیلم «مارشال» دیده می شود که همین فصل پاییز توسط کمپانی اوپن رود اکران خواهد شد. او در حال حاضر مشغول تهیه فیلم «درنده» کمپانی قرن بیستم فاکس است.

دی که بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش چارلی کلی در سریال کمدی «همیشه در فیلادلفیا آفتابی است» شبکه اف اکس شناخته می َود، اخیرا در «مبارزه با مشت» برای کمپانی برادران وارنر بازی کرد و در فیلم «هلند» جان کرازینسکی برای کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکس نقش آفرینی کرد.

اسلیت را می توان در پروژه بعدی اش در فیلم «خط خانگی» دید و او همچنین در فیلم «آردوارک» مقابل زکری کویینتو و جان هم نقش آفرینی می کند که در فستیوال فیلم ترایبکا امسال پیش نمایش شد. او مقابل جک بلک هم در فیلم «سلطان پولکا» بازی کرد که در فستیوال فیلم ساندنس ۲۰۱۷ پیش نمایش شد.

گلدبلوم را می توان در فیلم «تور: راگناروک» و همچنین در فیلم دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» برای یونیورسال پیکچرز دید که هنوز عنوانی برای آن تعیین نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج