۵۲۳۲۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اعدام به خاطر دعوا بر سر کارت عابر بانک!

قصاص، حکمي بود که قضات دادگاه کيفري استان تهران براي يک قاتل شيشه اي در نظر گرفتند. اين جوان متهم است به دليل اختلاف بر سر کارت عابر بانک، دوستش را با طناب خفه کرده است.

روزنامه خراسان: قصاص، حکمي بود که قضات دادگاه کيفري استان تهران براي يک قاتل شيشه اي در نظر گرفتند. اين جوان متهم است به دليل اختلاف بر سر کارت عابر بانک، دوستش را با طناب خفه کرده است.

صبح ۱۳خرداد ۹۰ جوان ۲۰ساله اي (به نام امين) در خانه اي واقع در بزرگراه محلاتي به قتل رسيد. بررسي کارآگاهان در محل حادثه، حاکي از آن بود که مقتول ساعتي قبل همراه دوستش امير براي مصرف موادمخدر شيشه به آنجا رفته بود.

در پي ثبت اين اطلاعات امير بازداشت شد و گفت: من و امين از مدت ها قبل با يکديگر دوست بوديم. مدتي قبل فهميدم که او کارت عابر بانکي را که متعلق به مادرم بود برداشته است. چند مرتبه از او خواستم کارت را پس بدهد اما او زيربار نمي رفت.

آخرين مرتبه اي که با او صحبت کردم گفت: کارت را به دوستش داده است. هرچه از او خواهش کردم شماره دوستش را بدهد تا بلکه بتوانم کارت را از او پس بگيرم فايده اي نداشت تا اين که روز حادثه در حالي که براي مصرف شيشه به خانه دوستمان رفته بوديم تصميم گرفتم هر طور شده شماره کسي را که کارت عابر بانک مادرم در اختيارش است به دست بياورم.

به همين دليل دست و پايش را طناب پيچ کردم و گوشي تلفنش را برداشتم تا شماره را پيدا کنم اما فايده اي نداشت و در حالي که عصباني شده بودم طنابي دور گلوي امين پيچيدم و او خفه شد. دفاعيات امير براي اثبات بي گناهي اش کافي نبود و قضات شعبه ۷۱ وي را مجرم شناختند و به قصاص نفس محکوم کردند.

بنابراين در صورتي که او نتواند رضايت اولياي دم را جلب کند به زودي قصاص مي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج