۵۲۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بشار اسد جدا آماده حمله به اسرائیل است

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی اعلام کرد: در صورتیکه اسرائیل مجددا به سوریه حمله کند بشار اسد آماده است تا تل آویو را مورد حمله موشکی قرار بدهد.

خبرگزاری مهر: یک روزنامه انگلیسی در گزارشی اعلام کرد: در صورتیکه اسرائیل مجددا به سوریه حمله کند بشار اسد آماده است تا تل آویو را مورد حمله موشکی قرار بدهد.

هاآرتض به نقل از ساندی تایمز می نویسد: پس از حملات اسرائیل به سوریه، دمشق اقدام به آماده کردن موشک های پیشرفته زمین به زمین کرده تا اگر مجددا مورد حمله قرا گرفت تل آویو را هدف قرار بدهد.

به نوشته این روزنامه، ارتش سوریه فرمان حمله به مرکز اسرائیل را در صورتی که مجددا سوریه مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار بگیرد دریافت کرده اند.

ساندی تایمز اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق تصاویر و اطلاعات ماهواره ای مربوط به تحرکات ارتش سوریه بدست آورده است. بر اساس این اطلاعات ارتش سوریه موشک های "تشرین" را که قادر به حمل کلاهک نیم تنی هستند آماده شلیک به تل آویو کرده است.

در همین رابطه چند روز قبل نیز یکی از ژنرال های ارشد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به امکان حملات سنگین از سوی سوریه به اسرائیل هشدار داده بود.

به نوشته این روزنامه در پنج ماه گذشته رژیم صهیونیستی سه بار به سوریه حمله کرده است. هر چند تل آویو به طور رسمی این حملات را برعهده نگرفته اما شواهد امر حکایت از انجام این حملات توسط رژیم اسرائیل دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • samane

      اين اسرائيل هم به نوبه خودش كمپلكسي است :)
      راستي برترين ها ! چرا نظرات ما رو فيلتر مي كني ؟! گزينشي عمل مي كني ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج