۴۹۶۲۳۶
۸ نظر
۵۰۵۱
۸ نظر
۵۰۵۱
پ

تیپ متفاوت افسانه بایگان در کنار الهی قمشه ای

مراسم افتتاحیه و گلریزان کانون محبت به مدیریت افسانه بایگان باحضور جمعی از اهالی هنر برگزار شد و در پایان هم مبالغ اهدایی حاضرین جمع آوری شد.

خبرآنلاین: مراسم افتتاحیه و گلریزان کانون محبت به مدیریت افسانه بایگان، جمعه ۲۰ اسفند با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.


در ابتدای این مراسم منصور ضابطیان که اجرای مراسم را بر عهده داشت، گفت: «دور هم جمع شده‌ایم تا هوای زمستانی دل عده‌ای از هموطنانمان را بهاری کنیم، اگر چه مشکلات به قدری است که ما نمی‌توانیم همه را مرتفع کنیم اما حتی اگر بتوانیم ذره‌ای از این مشکلات را حل کنیم، ارزشمند است.»

او افزود: «موسسه کانون محبت که چندی است شروع به کار کرده، قصد دارد به خانواده‌هایی بپردازد که با مشکلاتی روبه‌رو هستند.»

سپس افسانه بایگان مدیر و بنیان‌گذار کانون محبت گفت: «خدا چیست؟ کجاست؟ کیست؟ خدا در دستی است که به یاری می‌گیری در قلبی است که شاد می‌کنی، در لبخندی است که بر لبی می‌نشانی در عطر خوش نانی است که به دیگری می‌دهی، در جشن و سروری است که برای دیگران به پا می‌کنی. آنجاست که عهد می‌بندی و عمل می‌کنی. خدا در تو با تو و برای توست. محبت خداست، خداوند در محبت متجلی است.»
تیپ متفاوت افسانه بایگان در کنار الهی قمشه ای

پس از آن کیوان ساکت قطعاتی را به صورت زنده اجرا کرد.

در ادامه، ضابطیان ضمن تشکر از حضور بزرگان حاضر در مراسم از حسین الهی قمشه‌ای به صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: «حضور شما مطمئنا برکت خواهد آورد برای کانون محبت.»

او در ادامه با نام بردن از یدالله صمدی به عنوان مردی که سال‌هاست در سینمای ایران فیلم ساخته و ما با «معجزه خنده»‌اش خندیده‌ایم، «مردی که زیاد می‌دانست» و همچنان زیاد می‌داند، از او دعوت کرد تا چند کلامی سخن بگوید.
تیپ متفاوت افسانه بایگان در کنار الهی قمشه ای

صمدی با حضور روی صحنه و بیان اینکه برای این سخنرانی از قبل با او هماهنگی صورت نگرفته است و آمادگی لازم را ندارد، گفت: «در سالن انتظار استاد الهی قمشه‌‌ای را دیدم و افتخار داشتم خدمتشان برسم. دیدم با دو جوان درباره خدا صحبت می‌کردند و شنیدم که می‌گفتند خدا که نمی‌میرد. از همین مدد می‌گیرم و می‌گویم اگر باور کنیم که خدا در دل‌هایمان هست می‌تواند همیشه باشد. به این کانون‌ها انرژی مثبت بدهیم و بگوییم مبارک است. ممکن است پنج تا هزار تومانی از جیبمان کم شود ولی یک خرمن مهر و محبت خریده‌ایم.»

پس از آن احترام سادات برومند، همسر مرحوم داود رشیدی که از مهمانان این مراسم بود با دعوت ضابطیان روی صحنه حاضر شد و گفت: «وقتی چنین تشکیلاتی را می‌بینیم که ایجاد می‌شود در ابتدا خیلی خوشحال می‌شویم که یکی از همکاران ما قدم در کار خیر گذاشته است. وقتی پای صحبت‌هایشان می‌نشینیم و فیلم‌هایی که از روند کار گرفته‌اند می‌بینیم خیلی متاسف می‌شویم و فکر می‌کنیم که نقش دولت و مسئولین ما چیست؟»

او اظهار کرد: «کار خانم بایگان خیلی قابل تقدیر است و همه کسانی که از آن مقطع شروع می‌کنند به جوانان و نوجوانان ما رسیدگی می‌کنند، چون این ها آینده کشور ما هستند. من حرف دیگری ندارم جز اینکه خواهش کنم همه کسانی که استطاعت دارند خودشان را مسئول بدانند و به فکر هم‌نوعان و هم‌وطنانمان به ویژه جوانان و نوجوانان مملکتمان باشیم.»
تیپ متفاوت افسانه بایگان در کنار الهی قمشه ای

پس از آن، شاهد قمشه‌ای اپلیکیشنی را معرفی کرد که حاوی تصویرسازی‌هایی به صورت انیمیشن بود.

بخش پایانی این مراسم نیز به جمع‌آوری مبالغ اهدایی مهمانان مراسم تعلق داشت.

در این مراسم افرادی همچون حسین الهی قمشه‌ای، یدالله صمدی، احترام سادات برومند، مرتضی شایسته، کیوان ساکت، فاطمه گودرزی، اکرم محمدی، شاهد قمشه‌ای، علی علایی، بابک نوری، سیاوش حقیقی، همایون ارشادی و… حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      این بنده خدا اومد خودشو مطرح کن. زن نباید بااین تیپ ظاهر بشه

    • صبا

      خدایی انگار اومده صحنه تاتر ومیخوادتاتر اجرا کنه این چه تیپ وقیافه ایه بااین سنش،اونوقت میگن وضع تیپ وحجاب دختران بده خوب این نمونه هنری

    • حسین

      اولا" کیشمیش هم دم داره ، الهی قمشه ایی نه بلکه استاد قمشه ایی . دوما" دم همه کسانی که تو این وانفسای زندگی شهری پر از هیاهو خالصانه و بی ریا خدمت به خلق خدا میکنند گرم .سوما" تشکر از انتشار خبر.

    • روح ک ش

      والا جای خجالت داره با ٩٠٠سال سن خودشو چجوری آرایش کرده.اینم شده مثل گوگوش همجاش عملیه. یکم شرم کن.
      متاسفم برای الهی قمشه ای کنار وایساده عکس گرفته.
      بایگان حیا کن
      الهی رو رها کن

    • سکوت

      این چه قیافه ایه دلقک!؟ ناسلامتی تو هنرمندی و سن و سالی ازت گذشته...سر پیری و معرکه گیری!؟ یا فکر کردی هنوز از این فنچ های 15 ساله ای! ؟

    • جووون

      عجب ارایشی .عجب لباسایی. اینجوری میخاستی از حضرت فاطمه الگو برداری کنی؟ این الان موسسه خیریه هستش؟؟؟ این خانوم همونیه ک دم از فاطمه و علی و... میزد توی تلویزیون؟ همون ک رفت کربلا؟ اخه چقد ریا کاری... من ادعای مسلمان بودن ندارم ریا کاری هم نمیکنم اما شما ک ادعات میشه حداقل رعایت کن خانومی

    • کیوان

      انگار بعضی از کاربرای محترم یجای ازشون میسوزه که همچی نظرهایی دادن ،افسانه بایگان بزرگتر از این حرفهاست،،انشالل زنده صدساله داشته باشی وهمیشه سرحال قبراق

    • بدون نام

      از لحاظ پوشش احساس ایرانی باستانی یا نقشی که تو سربداران داشت بهش دست داده، ازین نظر خیلی هم بد نیست ولی سر و صورتش خیلی بزک داره و با لباس و جنبه ی تاریخی هماهنگی نداره چون زن ایرانی این شقی خودش رو در معرض دید همگانی نشون نمی داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج