۴۹۳۱۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیدار شورای سیاستگذاری اصلاح‌ طلبان با روحانی

عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در جلسه اخیر این شورا که شامگاه یکشنبه برگزار شد، جزئیاتی از این دیدار را در اختیار اعضا قرار داد.

روزنامه ایران: عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در جلسه اخیر این شورا که شامگاه یکشنبه برگزار شد، جزئیاتی از این دیدار را در اختیار اعضا قرار داد.
وی گفت: در این نشست دغدغه‌های خود را با عنوان حامیان اصلی دولت با توجه به کمبودها و نقایص موجود در عملکرد اجزای بدنه دولت و مدیران سایر دستگاه‌ها اعلام داشتیم و ضرورت تعامل کلیه حامیان دولت جهت برگزاری انتخابات سالم و مؤثر را اعلام کردیم.
موسوی لاری تصریح کرد: در این دیدار همچنین ضرورت رویکرد آقای روحانی به شورای عالی به‌عنوان مرجع اصلی تصمیم گیر اصلاح‌طلبان در روند انتخابات را تشریح کردیم و ایشان نیز ضرورت تعامل همه احزاب و اشخاص حامی دولت با این شورا را در برگزاری انتخابات گوشزد کردند. پس از گزارش دیدار هیأت رئیسه شورای عالی با روحانی، کلیه اعضای شورا درباره ضرورت رعایت اصول اصلاح‌طلبی در روند فعالیت‌های دولت نظرات خود را ارائه کردند و مقرر شد پس از بررسی و برقراری تعامل‌های مکرر توجه به ضروریات مورد تأکید اعضا به اطلاع روحانی رسانده شود و در جلسات بعد شورا درباره کاندیدای ریاست جمهوری تصمیم‌گیری شود. در ادامه جلسه عصر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، دبیران کارگروه تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها گزارش برنامه‌های مدون در خصوص شوراها و مدیریت شهری را ارائه کردند.در پایان این جلسه مقرر شد کلیه برنامه‌های تدوین شده متناسب با مناطق شهری و استان‌ها به شورای اصلاح‌طلبان استان‌ها ارسال شود و استان‌ها نیز در صورت تمایل از برنامه‌ها و شاخص‌های طراحی شده استفاده کنند.
روز گذشته ایلنا خبر داد دیدار هیأت رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با روحانی ۱۰ روز پیش انجام شده است؛ بنابر این گزارش، در این دیدار علاوه بر بحث و بررسی تاکتیک‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و جریان مخالف دولت، موضوع استفاده اصلاح‌طلبان از کاندیدای پوششی در کنار روحانی نیز مطرح شده و رئیس ‌جمهوری، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و اعضای شورای ‌عالی سیاستگذاری نظرات خود را در این رابطه مطرح کردند؛ اما هنوز در این خصوص به تصمیم‌گیری نهایی نرسیده‌اند.
عارف: به هیچ‌ فردی برای انتخابات شوراها وعده‌ نداده‌ام
محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز دیروز در حاشیه کنفرانس مدیریت شهری اسلامی تأکید کرد: حضور افراد در فهرست انتخابات شوراها براساس ارزیابی‌ها و امتیازات است و در این زمینه به هیچ فرد خاصی وعده داده نشده که در کجای فهرست اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد. وی در پاسخ به این سؤال که «در برخی محافل سیاسی به نقل از شما گفته شده که به برخی کاندیداهای احتمالی شورای شهر اطمینان خاطر داده اید، که در فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان جا خواهند گرفت» گفت: تکذیب می‌کنم.
عارف در مورد زمان‌بندی اعلام فهرست نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها گفت: زودتر نمی‌توانیم اعلام کنیم باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند و در دو سه مرحله ارزیابی‌ها انجام می‌شود و اعلام کاندیداهای نهایی قبل از اردیبهشت ماه نخواهد بود.رئیس مجمع نمایندگان تهران همچنین با ابراز امیدواری از اینکه کاندیدای نهایی ریاست جمهوری قبل از پایان سال اعلام شود گفت: در مورد انتخابات شوراها هم همان سبکی که برای انتخابات مجلس را داشتیم پیش می‌رویم. متن میثاق نامه آماده شده و هر کسی بخواهد در فهرست ما باشد باید میثاق نامه را امضا کند و تا پایان دوره هم در همان چارچوب‌ها عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج