آژانسهای اینترنتی مجاز به زودی معرفی میشوند
معاون شهردار تهران با اشاره به این که ما دشمن تکنولوژی نیستیم و اگر تکنولوژی به صورت قانونی مورد استفاده قرار گرفته و به کمک مردم بیاید، آن را به عنوان حاکمیت مورد حمایت قرار می دهیم، اظهار کرد: تا دو هفته آینده، اسامی اَپهای مجاز را به زودی اعلام می کنیم.
مازیار حسینی در مورد موضع مدیریت شهری در مورد آژانس های موبایلی، پاسخ داد: اگر شهروندان موافق این آژانسها هستند، حتماً شهرداری تهران نیز با آنها موافق است و اگر این مُدهای حمل و نقلی، منجر به افزایش درآمد رانندگان از یک سو و کاهش هزینه های مسافران از سوی دیگر می شوند، باید بگویم چرا که نه؟
وی با تأکید بر اینکه با توجه به اهمیت موضوع، در مباحث حاکمیتی مربوط به آژانس های آنلاین دخالت کرده و جلساتی را به این منظور برگزار نمودیم، اضافه کرد: اگر این اَپ ها از سیستم قانونی پیروی و از رانندگان تاکسی و آژانس های معتبر استفاده کنند، ما در خصوص ادامه فعالیت آنها راضی هستیم.
مراقب باشیم «خفاش شب» تکرار نشود
معاون شهردار تهران با اشاره به این که ما دشمن تکنولوژی نیستیم و اگر تکنولوژی به صورت قانونی مورد استفاده قرار گرفته و به کمک مردم بیاید، آن را به عنوان حاکمیت مورد حمایت قرار می دهیم، اظهار کرد: تا دو هفته آینده، اسامی اَپهای مجاز را به زودی اعلام می کنیم.
دکتر مازیار حسینی با بیان این که از نظر ما رانندگانی که صرفاً با شغل رانندگی زندگی خود را می گذرانند، نسبت به افرادی که شغل دیگری دارند و برخی مواقع نیز اقدام به مسافربری می کنند، حتماً محق می باشند، تصریح کرد: رانندگان تاکسی و آژانس های معتبر در دایره اَپ های مجاز قرار می گیرند و از اولویت برخوردار هستند.
وی با تأکید بر این که مردم نسبت به رانندگان تاکسی اعتماد و اطمینان کامل دارند، اضافه کرد: بسیاری از ما هنوز داستان «خفاش شب» را فراموش نکرده ایم و با فعالیت مسافربرهای غیر رسمی، عملاً تضمینی برای تکرار این گونه اتفاقات تلخ وجود ندارد و همه باید مراقب باشیم ماجرای «خفاش شب» تکرار نشود.
امکان فعالیت ۱۴۰ هزار راننده آژانس و تاکسی گردشی در اَپ های مجاز
معاون شهردار تهران با اشاره به این که اَپ هایی که معرفی می شوند، متعلق به شهرداری تهران نخواهند بود و به بخش خصوصی تعلق دارند، اظهار کرد: با احترام به منطق اقتصاد، اعتقاد داریم منطق اقتصادی باید پشتوانه موضوع اَپ های مجاز باشد، چرا که اگر غیر از این باشد، این اَپ ها بعد از مدتی شکست می خورند.
دکتر مازیار حسینی با بیان این که حضور بسیاری از افراد از شهرهای دور و نزدیک برای انجام مسافرکشی در تهران، جزو آفت هایی است که امروز در موضوع مسافربرهای شخصی با آن رو به رو هستیم، تصریح کرد: واقعیت این است که همه مسائل را نمی توان به راحتی بازگو نمود اما در این زمینه باید بگویم احساس خطر می کنیم.
وی با تأکید بر این که ما به عنوان حاکمیت، خود را موظف به حفظ جان و مال مردم می دانیم و مکلف هستیم به فکر مردم باشیم، اضافه کرد: حدود ۴۰ هزار راننده تاکسی های گردشی و نیز حدود ۱۰۰ هزار راننده آژانس های معتبر به راحتی در بستر اَپ های مجاز که اسامی آنها به زودی اعلام می شود، قابل تعریف هستند و فعالیت آنها امکان پذیر است.
نظر کاربران
شهرداری بدنبال گرفتن عوارض از اینهاست ، هرجایی که شهرداری وارد موضوع شده جز خراب کردن اون کار دیگه ای نکرده
من فقط یک مثال میزنم آژانس از آزمایشگاه مرکزی گرفته سی هزار تومان ولی اسنپ اینترنتی گرفته دوازده هزارو پانصد تومان فرقش خیلی است مسافر هم از نظر امنیت راحته تمام مدارک مورد نیاز را از راننده میگیرند از جمله سو پیشینه اسنپ خیلی عالیه بچهام با خیال راحت جا بجا می شن حتا برای راننده خدمات هم میده از جمله جوایز خوب
ازآژانس هایی که فاکتور ورسید ومشخصات راننده وقیمت مشخص و....ندارند وتازه گاهی امنیت هم ندارند که بهتره.خودم شاهدآژانسی بودم که خانمی راسوارکرده بودومزاحمش شده بودولی بعداز پیاده شدن.خانم به دفتراعتراض کردومدیر نیز انکارمیکرد وآخرشم چون شماره نداشت هیچ شد
درآمریکا خیلی وقته لیفت واوبرفعالیت میکنندشما ثبت نام میکنیدبعدبررسی سابقه وعدم خلافی به شمااجازه کارمیدهند وقتی شمابطرف مسافرحرکت میکنیدعکس شماوپلاک ماشین برای اون ارسال میشه اگرهمچین سیستمی درایران پیاده بشه که امنیت بالای داره نیازی هم به شلوغ کردن یک خیابان با پارک ماشینهای آژانس نیست درآمدراننده هاهم مشخص هست ومیشه ازاونها مالیات هم کم کرد.
.... معرفی میشوند؟؟
پس کی؟؟پایان تعطیلات یا وقتیکه کلاهبرداری ها تموم شد.
این شل کن صفت کن برای چیه؟؟کشورهای دیگه هم اینقدر کلاهبرداری داره؟؟
والا ٨٠میلیون رو نمیتونن کنترل کنن صد رحمت به مقامات چیت که ٢میلیارد رو دارن سروسامون میدن
آقای روح ش ک شهرداری و مدیریتش رسیدگیهاشون اینجوریه دیگه ناراحت نباش سختیش صد سال اوله