۴۹۰۶۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش نماینده ایلام به عذرخواهی وزیر بهداشت

نماینده مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به پروژه‌های مهم درمانی که در این استان طی دو روز اخیر افتتاح شده است، گفت: وزیر بهداشت از وزرای زحمتکش دولت هستند و زحمات ایشان برای استان‌های محروم غیر قابل انکار است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به پروژه‌های مهم درمانی که در این استان طی دو روز اخیر افتتاح شده است، گفت: وزیر بهداشت از وزرای زحمتکش دولت هستند و زحمات ایشان برای استان‌های محروم غیر قابل انکار است.

سلام امینی در گفت‌وگویی افزود: دکتر هاشمی برای تغییر چهره استان ایلام به لحاظ بهداشتی و درمانی زحمات زیادی کشیده و این مساله بر هیچ‌کس پوشیده نیست و من از طرف مردم از ایشان سپاسگزارم.

وی گفت: تعداد زیادی پروژه‌های بهداشتی و درمانی طی سفر وزیر در استان ایلام افتتاح شد که طی سالیان گذشته بی‌نظیر بوده است.

امینی تاکید کرد: واقعیت این است که استان ایلام به شدت محروم است و هنوز بعد از گذشت ۲۸ سال آثار جنگ تحمیلی از چهره شهرهای آن زدوده نشده ولی اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان طی سه سال اخیر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اتفاق پیش‌آمده میان فرماندار «بدره» و وزیر بهداشت در سفر اخیر گفت: به هر حال این اتفاق نباید می‌افتاد ولی وزیر محترم بهداشت در اوج انسانیت و به دور از غرور مقام و وزارت و جایگاه و پایگاه خود و در کمال فروتنی بابت آن عذرخواهی کردند و من به نوبه خودم از این حرکت بزرگ‌منشانه ایشان تشکر مضاعف دارم که این رفتار را در کمتر مسئولی می‌توان یافت.

امینی به تنگناهای موجود بهداشتی و درمانی در برخی شهرهای استان ایلام از جمله بدره گفت: با وجود همه تلاش‌ها در برخی حوزه‌ها مانند پرتودرمانی و بیمارستان‌های روان‌پزشکی با فقر امکانات مواجهیم و وزیر بهداشت در این خصوص قول دادند تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، برای محرومیت‌زدایی از چهره استان تلاش کنند.

امینی گفت: برای شهرهایی مانند بدره با جمعیت ۴۶۰۰ نفری مجوز قانونی جهت احداث بیمارستان نداریم ولی می‌توان با ایجاد دی‌کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها اقدام کرد که وزیر هم در این زمینه قول مساعد دادند.

نماینده مردم ایلام تاکید کرد: باید به نقش ضعف مدیریت‌های محلی در این کمبودها هم اشاره کرد چرا که به هر حال می‌توان با مدیریت بهتر کمبودها را جبران کرد و برای مردم محروم امکانات بیشتری فراهم آورد. نمی‌شود بدون اقدامات قبلی، یک‌باره همه چیز را از یک مسئول خواست.

روز گذشته ویدئویی چندثانیه‌ای از برخورد تند وزیر بهداشت با فرماندار بدره در جریان سفر قاضی‌زاده هاشمی به استان ایلام منتشر شد.

امروز وزیر بهداشت در اقدامی بی‌سابقه طی تماسی تلفنی با فرماندار بدره، از او عذرخواهی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انسان به هر جایگاهی که برسد باید اخلاق خوب داشته باشد

    • بدون نام

      وزارت بهداشت که تکذیب کرد. معلوم نیست توی این دولت راستگویان!!!!چه خبره.

    • بدون نام

      نماینده ایلام شما خیلی ...کردین......

    • بدون نام

      وزیر بهداشت یکی از وزرای خوب این دولت است که انصافا فقط بدنبال خدمت به مردم بوده و هست ، احتمالا طرف مقابل توهینی کرده که قابل تحمل نبوده

    • بی نام

      پس معلوم شد این خبر صحت داشته

    • بدون نام

      اقای قاضی زاده هاشمی با این حرکت نه تنها به فرماندر بلکه به کل مردم شهید پرور و غیور ایلام توهین کرد

    • بدون نام

      خیلی مردی آقای وزیر و خیلی انسان هستی سید جان ایشالا در دنیا و آخرت سربلند باشی که درد ملیون ها نفر را درمان کردی و ایشالا همیشه از سیاست دور باشی و فقط در اجرا باشی

    • hamed

      آفتاب آمد دلیل آفتاب طرف خودش فهمیده چه خطی کرده قابل توجه اونا که از این وزیر پول پارو کن حمایت میکنند

    • بدون نام

      پاچه خواری تا کجا؟!! مثل اینکه فرماندار بیچاره بدهکار هم شد!

    • بدون نام

      باعث تاسف که ثروت مملکت برای مردم هزینه نمی شود حتی خرج مدارس هم از مردم گرفته میشود

    • بدون نام

      مگر به تو توهین شده که از عذر خواهی تشکر میکنی

    • توحید

      ای کاش رییس جمهورمان هم انقدر دل وجرات داشته باشه

    • نامی

      خدا پدر و مادرت رو بیامرزه آقای امینی.

    • بدون نام

      در فایل منتشر شده که بیشتر فرماندار از وزیر عذرخواهی و طلب بخشش میکرد

    • بدون نام

      بالاخره وزیر هم یک انسانه کارش درست نبود ولی همین که عذرخواهی کرد تا حدودی جبران کرد .
      ولی برخی ها که 8سال تو مملکت هزاران فساد وتخلف واختلاس و....داشتن طلبکار هم هستن

    • بدون نام

      عاقا مدرسه ابتدایی در ایلام شوفاژو در ماه بهمن در اوج سرما خاموش کرده به هر کدوم از بچها یه پاکت داده برید نفری صد هزار تومان کمک به مدرسه بیارید .یعنی چی $ما خیلی بدبختیم

    • عقیل

      آقای نماینده محترم شما که اصلاً برا همه شناخته شده ای که خودت رو از این قضیه کنار کشیدی ترسیدی مبادا دوره دوم تایید صاحیت نشین مردم ایلام چقد بدبختن که تو نماینده ی آنهایی درپایان یه پیشنهاد دارم براتون تا می تونیدکلاس سخنرانی شرکت کنید تا یاد بگیری خودت بدون سخنگو صحبت کنی

    • بدون نام

      بالاخره ما نفهمیدیم معاون وزیر دروغ گفته که اعلام کرد اصلا چنین چیزی اتفاق نیفتاده و تکذیب میشه، یا وزیر دروغ گفته که با قبول حرفهای زشتش از فرماندار عذرخواهی کرد. بالاخره هر دو تا که نمیتونن راست باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج