۴۹۰۳۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آیت الله خاتمی: آرای مردم در انتخابات «آری» به نظام و انقلاب است

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد چراکه هر رای که در صندوق انتخابات انداخته می‌شود «آری» به نظام و انقلاب است که همه آحاد مردم باید در صحنه حضور داشته و حماسه‌ای پرشور خلق کنند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر پنج شنبه در سوگواره یاس نبوی که در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد اظهار داشت: پایه و ستون نظام مقام معظم رهبری بوده که در فراز و نشیب‌های انقلاب و نظام هدایت‌گر و راهنمای مسئولان و مردم بودیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره با اقتدار در مقابل دشمنان واکنش نشان داده که از جمله آن می‌توان به پاسخ رهبر به اظهارات ترامپ در زمینه پاره کردن برجام اشاره کرد که رهبر انقلاب فرمودند: «اگر شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش خواهم زد».

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: از دیگر هدایت‌گری‌های رهبر انقلاب می‌توان به واکنش نسبت به حفظ حرمت شهدای منا اشاره کرد که مقام معظم رهبری در این زمینه واکنش جدی نشان داده و بر حفظ حرمت شهدای منا تاکید ویژه‌ای کردند.

خاتمی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد چراکه هر رای که در صندوق انتخابات انداخته می‌شود «آری» به نظام و انقلاب است که همه آحاد مردم باید در صحنه حضور داشته و حماسه‌ای پرشور خلق کنند.

وی ادامه داد: ملت باید در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که به نظام و انقلاب پایبند بوده و در جهت تامین رفاه حال و معیشت مردم تلاش کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شیطنت‌های آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن همیشگی نظام و انقلاب است و مسئولان باید در مواردی که رهبری عدم مذاکره با آمریکا را توصیه می‌کنند، توجه بیشتری نسبت به این سخنان داشته باشند.

به گزارش تسنیم، عزاداران فاطمی استان قزوین در مراسم سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) گرد هم آمده و به سینه‌زنی و نوحه‌سرایی پرداختند.

لازم به ذکر است در این مراسم آیتالله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قروین، فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج