۴۹۰۳۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان پرداخت حقوق اسفند کارکنان دولت اعلام شد

سخنگوی دولت با اشاره به تداوم کمک دولت به باغداران شمال، از پرداخت حقوق اسفند ماه کارکنان دولت بین ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محمد باقر نوبخت دقایقی پیش در نشست شورای اداری مازندران با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: آن بانوی آب و آفتاب نقشی اساسی در حفظ عفت و پاکدامنی جامعه داشته است.

وی افزود: باید در حوزه ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت و دفاع از حریم امن الهی همگان سهیم باشند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سفر خود به مازندران، تصریح کرد: قول‌هایی از سوی دولت برای تخصیص تسهیلات و اعتبارات به خسارت دیدگان مرکبات و کیوی مازندران و شمال کشور داده که این نشست با هدف بررسی دلیل کندی اجرای مصوبه دولت بوده است.

نوبخت با بیان اینکه بر اثر برف شدید آذر ماه امسال بسیاری از باغات مرکبات و کیوی مردم مازندران خسارات شدیدی دیده است، افزود: دولت مقرر کرد مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید میوه مرکبات و کیوی باغداران استان اختصاص دهد.

وی افزود: علاوه بر مبلغ فوق در ۹ اسفند امسال نیز ۵۰ میلیارد تومان برای خرید تضمینی مرکبات و کیوی باغداران خسارت دیده استان اختصاص یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی حمایتی بخش کشاورزی باید فعالانه تر در این بخش حضور یابد، گفت: متاسفانه روند اعطای تسهیلات خسارت دیدگان از سوی این بانک به کندی بوده که باید تقویت شود.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر بانکها و مسئولان اجرایی استان برای تحقق مصوبه دولت در مورد باغداران مازندران، گفت: تمامی این اعتبارات و تسهیلات قبل از پایان سال ۹۵ باید در اختیار خسارت دیدگان قرار گیرد.

نوبخت با اشاره به پیگیری تحقق سفر استانی دولت به مازندران در نشست امروز، افزود: درسفر رئیس جمهور به استان بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که بیش از ۷۰ درصد این منابع جذب و هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل و اجرایی شدن مصوبات سفر دولت به استان نیاز به همفکری و همکاری بیشتر مسئولان و نمایندگان استان دارد، افزود: امیدواریم همه مصوبات سفر دولت تا پایان عمر این دولت در خرداد ۹۶ اجرایی شود.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به پرداخت حقوق بهمن و عیدی کارکنان دولت در بهمن امسال، افزود: مقرر شد تا حقوق اسفندماه کارکنان دولت بین ۱۵ تا ۲۰ اسفند امسال پرداخت شود.

وی با اشاره به حضورش در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران، گفت: مازندران استان قهرمانان، پهلوانان و شهدا بوده و امیدواریم روح بلند شهدا و اهل بیت در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم اثرگذار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لابد مثل حقوق بهمن ماه چهارم واریز می کنند

    • بازنشسته

      آقای نوبخت مگه مجبوری الکی وعده بدی بعد هم خودتو ضایع کنی.تا از چیزی مطمئن نشدی حرفشو نزن.
      من بازنشسته ای هستم که قول داده بودی عیدی ما همراه حقوق بهمن پرداخت بشه ولی امروز 12 اسفنده هنوز خبری نیست.
      دیگه نه لبخند بزن نه قول بده .

    • بینام

      به پیر و پیغمبر این نامردی هه که کادمندان اینقدر کارشون راحت باشه و حقوق هاشون جدا و عیدی شون جدا و سبدکالاشون جدا و... ما هیچی و هیچ جا، راست گفتن
      که زمان اخرالزمان دنیا خدا یه طرفه میشه

    • رضا

      5 ماه حقوق نگرفته ایم درعسلویه قطب اقتصاد ایران

    • مجتبی

      پس چرا عیدی ما رو ندادن
      ۱۲ روزگذشت

    • بدون نام

      آقا نیا الکی وعده بده عیدی که قرار بود بهمن بدین کو؟ هنوز از پارسال تا بحال حق التدریس نگرفتیم بدنام نکن کارمند خودش خدا زده تو سرش پولی ندادین اینجوری میگین کاسب ها کیسه بزرگتری میدوزن پیشاپیش

    • بدون نام

      کارکنان نیروهای مسلح هنوز عیدی سال۹۵ را دریافت نکرده اند

    • ایمان

      ما که هنوز عیدیمونو نگرفتیم... کی گفته عیدی رو واریز کردید

    • بدون نام

      سلام علیکم من کارمند ثبت احوال هستم لطفا چرا 20درصد حقوق که دولت امسال اضافه کرد سال 95به کارمنداندولت که زیر یک پانصد دریافتی دارند چر ا به خدمات تعلق نگرفته تکلیف ما چیست 29سال سابقه کار دارم دیپلم هستم برادردو شهید هستم

    • بدون نام

      کارمندان مفت خوران بزرگ

      پاسخ ها

      • اصغر

        بنظرم جنابعالی از اخراجی های دوره ابتدائی مدرسه هستید که اینقدر عقده در دل دارید

    • بدون نام

      سلام
      اقای نوبخت چرا بخشداری کیار شرقی در استان چهارمحال و بختیاری را جهت اجرا شدن به استانداری ابلاغ نمیکنید 4 سال از تصویب ان گذشت

    • بدون نام

      والا من یک معلم هستم با 22 سال سابقه بیماریهایی که تا به امروز پیدا کردم ودر سن 42 سالگی نرمی زانو ،دیسک کمر، ساییدگی انگشت شصت مشکل عصب در گوش سمت چپ وووو باز هم بگم ما که مفت خور نیستیم پس راحت قضاوت نکنید

    • بدون نام

      والا من یک معلم هستم با 22 سال سابقه بیماریهایی که تا به امروز پیدا کردم ودر سن 42 سالگی نرمی زانو ،دیسک کمر، ساییدگی انگشت شصت مشکل عصب در گوش سمت چپ وووو باز هم بگم ما که مفت خور نیستیم پس راحت قضاوت نکنید

    • بدون نام

      والا من یک معلم هستم با 22 سال سابقه بیماریهایی که تا به امروز پیدا کردم ودر سن 42 سالگی نرمی زانو ،دیسک کمر، ساییدگی انگشت شصت مشکل عصب در گوش سمت چپ وووو باز هم بگم ما که مفت خور نیستیم پس راحت قضاوت نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج