۴۸۸۸۴
۲۴ نظر
۵۰۰۵
۲۴ نظر
۵۰۰۵
پ

گفتگو با شاکی پرونده مجری مشهور

حکم دادگاه یکی از مجریان که از چندی پیش داستان پرونده قضایی‌اش با حاشیه‌های بسیاری همراه شده و برای بررسی مجدد پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده بود، از سوی این مرجع قضایی تایید شد.چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به دادگاه کیفری از یکی از مجریان صدا و سیما شکایت کرد.

کا فه سینما : حکم دادگاه یکی از مجریان که از چندی پیش داستان پرونده قضایی‌اش با حاشیه‌های بسیاری همراه شده و برای بررسی مجدد پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده بود، از سوی این مرجع قضایی تایید شد.چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به دادگاه کیفری از یکی از مجریان صدا و سیما شکایت کرد.

این در حالی است که این فرد با حضور در دادگاه ادعاهای دختر جوان را رد کرد.پس از رسیدگی به موضوع در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری، مجری معروف از اتهام زنای به عنف و اکراه تبرئه اما به علت بزهکاری در ملاقات با شاکی پیش از اجرای صیغه به تحمل ۸۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

پس از صدور رای، شاکی و متهم در مهلت قانونی به رای صادره اعتراض کردند که پرونده برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به دیوان عالی فرستاده شد و پس از بررسی پرونده، حکم صادره از سوی دادگاه کیفری تهران تایید شد و با این اوصاف این مجری مشهور در آینده به اجرای حکم تن خواهد داد.

به دنبال صدور اين حكم، شاكي اين پرونده درباره ميزان رضايتش از حكم صادره گفت: اصلا از اين حكم راضي نيستم. با وجود مسايلي كه در دادگاه مطرح شد و ۵۰-۶۰ صفحه مداركي كه ارائه دادم (كه چند برابر مدارك ديگر پرونده هاي دادگاههاي كيفري است) اما ماجرا با حكم شلاق فيصله داده شد.

وي ، درباره اينكه بعد از مصاحبه هاي قبلي آيا از طرف صدا و سيما يا نهاد ديگري مشكلي برايش ايجاد شده گفت: اصلا تحت فشار قرار نگرفتم و مشكل خاصي برايم ايجاد نشد. شكايت من يك شكايت كاملا شخصي است و اصلا ارتباطي به هيچ نهاد يا صدا و سيما ندارد و دخالتي هم از سوي هيچ نهادي صورت نگرفته. اگر اسمي از صدا و سيما برده شده، دليلش اين است كه شغل اين آقا مجري گري است. درغير اينصورت من كاري با شغل ايشان ندارم و اين خلافي است كه ايشان شخصا انجام داده.

وي ادامه داد: وكيل ايشان مصاحبه كرده و گفته يك مقام آگاه در صدا و سيما من را افسانه سرا خوانده، يا اينكه اداره حقوقي سازمان مي خواهد از من شكايت كند. من همه اين ها را پيگيري كردم و هيچكدام واقعيت خارجي نداشت.

شاكي اين پرونده درباره اينكه آيا با صدور اين حكم، بايد اين ماجرا را پايان يافته بدانيم گفت: خير، همان زمان كه اين شكايت مطرح شد پدر من به عنوان ولي قانوني ام از اين آقا شكايت كرد كه در دادسراي فرهنگ و رسانه دارد بررسي مي شود و فكر كنم آنها منتظر بودند كه اين حكم قطعي شود تا در مورد شكايت پدرم تصميم بگيرند. در حال حاضر تمام اميدم به شكايت پدرم است. مگر اينكه از اين طريق حقمان ايفا شود.

متاسفانه بازپرسي كه كاملا در جريان اين پرونده بود عوض شد و بازپرس جديد آمد. ضمن اينكه واقعا نمي خواستم حكم شلاق را براي ايشان اجرا كنم اما وكيل ايشان كارهايي كردند كه نمونه اش مصاحبه اي بود كه انجام دادند. كارهايي كه اين وكيل انجام داد و صحبت هايي كه در مصاحبه با يكي از سايتها مطرح كرد من را در اجراي اين حكم مصمم كرد. شايد اختلاف من با اين آقا بود اما وكيل ايشان من را به پافشاري روي شكايتم مصمم كرد. شايد اگر اين رفتار و اعمال نبود كار به اينجا نمي رسيد.

وي در ادامه درباره اينكه چه هدفي از اين شكايت دارد و چه آينده اي براي اين ماجرا متصور است گفت: من دنبال هيچ اتفاقي نبودم. اين آقا همه جا پر كرده كه من بيمار رواني هستم و مي خواهم براي اين آقا پاپوش درست كنم. گفته اين دختر عاشق من شده و به من بند كرده و چون محلش نمي گذارم اين داستان را راه انداخته و با وجود مداركي كه ارائه دادم همچنان مي گويد من داستان سرايي مي كنم .

من فقط خواستم آبروي خودم را در مقابل خانواده ام نگه دارم و حقانيتم را نشان بدهم. يكي از دلايل شكايتم اين بود. دليل دوم خانمي بود كه در مصاحبه قبلي ام گفته بودم با ايشان رابطه داشته. من بي گناه دارم زندگي ام را مي كنم، يكدفعه مي بينم اين خانم برايم احضاريه مي فرستد در خانه و برايم مزاحمت ايجاد مي كند. وقتي اين خانم از من شكايت كرد به متهم گفتم تو شماره و آدرس من را به اين دختر دادي؟

گفت خدا شاهده من بي خبرم. اما وقتي از آقاي مجري شكايت كردم ديديم وكيل هر دو نفرشان يكسان است. كه آن وكيل هم وقتي جريان را فهميد از پرونده كشيد كنار. زماني كه اين خانم از من شكايت كرد من هم از اين آقا شكايت كردم كه يكباره اين خانم به طور كامل غيب شد وديگر پيگير شكايت مزاحمت تلفني نشد. استعلام هاي شركت مخابرت هم نشان داد كه هيچ مزاحمتي از جانب من براي ايشان ايجاد نشده. در برابر ادعاهاي اين خانم هم اعاده حيثيت مي كنم. ديگر ساكت نمي نشينم. چون اين آقا واقعا من را آزار داد.

من دانشجوي دكترا هستم و آني نيستم كه اين آقا از من نشان داده. به دنبال شكايت من، ايشان رفت يك شكايت كرد به علت مزاحمت تلفني، يك شكايت كرد به علت نشر اكاذيب و دقيقا روزي كه دادگاه كيفري براي ايشان قرار وثيقه صادر كرد، از من شكايت كرد به علت سب النبي و تمام استدلالشان پيامكي بود که مدعی بود به ايشان داده بودم.

پيامكي كه به صورت دستنويس روي كاغذ نوشته بود و من درخواست كرده بودم كه استعلامش از مخابرات بيايد كه هنوز نيامده. وكيل شان گفت ما شكايت سب النبي را مي بريم جلو شما هم اين را ببر جلو. آدم اگر گناهاكار نيست مي آيد تبرئه اش را مي گيرد. چرا جلوي شكايت، شكايت مطرح مي كند؟

شاكي اين پرونده درباره اينكه چه تلاشي براي مصالحه در اين ماجرا صورت گرفته گفت: ايشان به علت برخي كارهايي كه كرده بود فكر مي كرد تبرئه مي شود و دليلي براي رضايت گرفتن نيست. وكيلشان خيلي قاطع گفت ايشان مي خواهد شلاقش را هم بخورد. گفتم اشكالي ندارد، من هم تا تهش مي روم. اين ماجرا حل نمي شود.

چون وكيلشان مدام مي خواهد من را اذيت كند. من منتظرم كه بعد از اين مصاحبه وكيل ايشان دوباره از من شكايت كند. هيمن جا اعلام مي كنم به محض اينكه ايشان دوباره بخواهد من را آزار بدهد سريعا حكم را مي برم براي اجرا. و فكر كنم جريان بيمارستان خوابيدن و سكته اش هم براي اين بوده كه شلاق را نخورد در حالي كه من كوتاه نمي آيم.

مي برمش پزشكي قانوني و پزشكي قانوني بايد تاييد كند ايشان ناراحتي قلبي دارد يا خير. تا الآن گناه كار بودنشان اثبات شده و عدالت در مورد ايشان حكمي است كه قانون اسلام در مورد چنين جرمي معين كرده. خيلي ها در اينترنت و در كامنت ها من را مقصر دانستند و هرچه از دهن شان درآمده به من گفتند . شايد اگر قدرترين آدم ها هم به جاي من بودند، در برابر زبان و مهارت زبان بازي اين فرد بدتر گول مي خوردند.

وي ادامه داد: من از وكيل ايشان به خاطر تهمت هايي كه در مصاحبه با يك سايت به من زد شكايت كردم كه در دادسراي فرهنگ و رسانه دارد پگيري مي شود. از سايتي كه آن مصاحبه را منتشر كرد و جواييه من را منتشر نكرد هم شكايت كردم. از الآن هم مي گويم هر رسانه و فردي بخواهد توهين يا تهمتي را متوجه من كند از راه قانوني برخورد مي كنم. چون خسته شدم از اين وضعيت . اين آقا مي خواهد با شكايت هاي پي در پي من را بترساند. هر شكايتي از الآن به بعد از من بكند آن را رسانه ايي مي كنم. و ديگر نمي ترسم.

شاكي اين پرونده جنجالي در پايان گفتگويش گفت: دلم مي خواست يكبار هم كه شده همسر ايشان به جاي اين تهمت ها و بد و بيراهها صحبت هاي من را مي شنيد. از خانواده ايشان هيچ كس حاضر نشد پادرمياني كند و همه در مقابل من گارد مي گرفتند و توهين آميز برخورد مي كردند. انگار من متهمم و ايشان شاكي است. اقوام ايشان مي توانستند حرف هاي من را بشنوند و منطقي صحبت كنند تا كار به اينجا نكشد. شايد تصميم بگيرم فعلا حكم را اجرا نكنم چون نمي خواهم آبرويش جلوي خانواده و بچه هايش برود هر چند خانواده اش فكر مي كنند من ديوانه ام. فقط اميدوارم به اين آزارها و شكايت هاي واهي پايان بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mahdi

      نمیخوای بس کنید این مجری مشهور رو
      بابا همه فهمیدن دیگه
      چرا بازم نمیگین؟

    • mahdi

      نمیخوای بس کنید این مجری مشهور رو
      بابا همه فهمیدن دیگه
      چرا بازم نمیگین؟

    • سمي

      آفرين اين آدماي زبون باز همه جا پيدا ميشن
      دمت گرم
      برو حكمشم اجرا كن تا به همه ثابت بشه كسي كه آبروي كس ديگه رو ميبره با خاله زنك بازي و شلوغ بازي نميتونه ذهن آدماي دنيا ديده رو منحرف كنه
      چون كامن هاي سايتا رو دنبال ميكني اميدوارم اين كامنتم بخوني
      همه دختراي مظلوم و ستم كشيده چشمشون به توئه
      اميدوارم مث خودت محكم باشي و يه "آمنه" ي جديد نسازي

    • بدون نام

      اون آقا گناهکاره درست
      ولی این خانم مگه باهاش مسافرت نمی رفت ؟(خودش در اولین مصاحبه هاش گفته) آیا مسافرت رفتن و هتل رفتن دو نفر که با هم نامحرمند به طیب و طاهر ماندن طرفین ختم میشه؟ مگه نه اینکه تنها بودن زن و مرد نامحرم به شدت منع شده و کراهت داره؟هر قدر هم که آن آقا زبانباز و کلک باشه این خانم هم مقصره این قدر هم مظلوم و بیگناه نیست

      پاسخ ها

      • حدیث

        واقعا...آدم اگه هر لحظه یادآور خدا باشه هرچی هم ک زبون بریزه طرف بازم میتونه پاکیشو حفظ کنه...هردومقصرن مجری بیشتر

    • هانیه

      اگه مصاحبش رو درست خونده باشی نوشته بعد از اینکه کار از کار گذشت صیغه رو خونده یعنی بعد از اون محرم شدن.دادگاه هم واسه این همچین حکمی داده وگرنه که مجازاتش سختتر بوده.و از اونجایی هم که پدرش در جریان نبوده الان پدرش شاکیه.خانم شاکی موفق باشی کوتاه نیا

    • بدون نام

      هانیه جان
      این که شد عذر بدتر از گناه ، چرا باید کار از کار بگذره؟ این خانم خودش هم گناه کرده و می خواسته، با هم در شرایط نامحرمی رفتن توی یک اتاق هتل ، نمی دونست معنی این کار چیه؟ گناه گناهه، و اینجا هر دو نفر مقصرن و شاید اون آقا واقعا بیشتر مقصر باشه
      اما من یه سوال دارم و اون اینکه اگر این خانم و آقا الان به خوبی و خوشی زیر یه سقف زندگی می کردن هیچ گناه و خطایی متوجه اونها بود یا نه؟ آیا اونها کار زشتی قبل از محرمیت انجام داده بودن یا نه؟ آیا این خانم باز شاکی بود؟ قبول کنیم که جفتشون بد کردن و متاسفانه بدکاری توبه فرمایان و واعظان خیلی بدتره

      پاسخ ها

      • کاربر

        عزیزم چرا گیر دادی به خانومه؟مگه کسی خانومه رو تایید کرد؟فقط میگن نباید از حقت کوتاه بیای.اون خانوم هم بخاطر ساده بودنش اسیب روحی دیده دیگه.

    • خردادي

      خانم ما رو حلال كن كه راجع بهت قضاوت كرديم .

    • moozhi

      باید جلوی آدمایی مثل مجری گرفته بشه - نه اینکه دوباره بیاد ماه رمضان حرف های دروغ بزنه- آقای مجری حیا کن

    • شهرزاد

      اشتباه از هر دو طرف بوده مخصوصا آقای مجری ولی اگر حکم خوبی در مورد این مجری نا محترم اجرا نشه و شلاق نخوره پر روتر می شه و فردا کار آزموده تر دختران بیشتری را گول خواهد زد و سعی می کنه جای پائی هم به جا نمونه

    • مرتضی

      خانم جان وقتی داشتی باهاش وقت میگذروندی و میرفتی تو اتاق هتل فکر کردی میخواد برات از همون حرفای تو تلویزیون بزنه و به راه راست هدایتت کنه؟مسخره بازی درآوردی؟اگه بیشتر از اون مقصر نباشی کمتر نیستی.

    • آنا

      خانم شاکي براي حکت رو اجرا کن. اين حکم حداقل چيزيه که براي ايشون هست تازه مي خواي اون رو هم اجرا نکني؟ اگه واقعا مي دوني مقصره اجراش کن. و الا حلال کن. چون هيچ کس غير از خودت اصل ماجرا رو نمي دونه

    • اميرح

      سلام. . . توي تمام اين مدت اين دومين كامنتي كه درباره اين خبر دارم ميذارم:
      همه ميدونيم هر دوشون مقصر اند و همه ميدونيم مجري خيلي بيشتر مقصره و همه مردم ما (جمع حاضر مجله. اونايي كه سن و سالشون از دو دهه گذشته) ميدونن كيه و قدرت تجزيه تحليل دارند و دنيا ديده اند. پس ديگه اينهمه تفسير خبر نياز نيست. بهتره كه ادبيات "سكوت" رو بيشتر فرا بگيريم و نگاه كنيم ببينيم اين مساله بكجا ختم ميشه...!
      =====
      از همون روزهاي اول، نظرات و حرفهاي عجيب و غريب بعضي دوستان بيشتر از خوده خبر براي من آزار دهنده بود.
      =====
      كاسه داغتر از آش. نمونه بارز وكيل اين پروندست. يكي از بستگان سر موضوعي با همچين وكيل هاي خبيٍثي روبرو شد و متاسفانه علي رغم اينكه محق بود شكست خورد و دستش بجايي نرسيد. اين وكيل منو ياد اون موضوع انداخت كه هروقت ياد اتفاق اون فاميل ميوفتم واقعن عصبي ميشم. قيامتي هم است. اينجور وكيل ها يادشون باشه هم در دنيا و هم در آخرت نقره داغ خواهند شد.

    • واله

      به نظرم دختره هم باید محکوم شه به 80 ضربه شلاق

      پاسخ ها

      • فاطمه

        شما قاضی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        خدایی؟؟؟؟؟؟؟؟
        چه کاره ای که حکم اجرا میکنی؟؟؟؟

    • مرتضی

      نمیتونم بگم کی مقصره فقط تعجب میکنم شما که میگی دانشجو دکترام چرا با یه مرد متاهل رابطه گذاشتی یا اون مجری که نمیدونم کدوم ... ! زن و بچه هم که داره طبق گفته این خانوم که نمیخواد آبروش جلو بچه هاش بره و ظاهرا مجری مذهبی هم هست چطور به خودش اجازه همچین کاری داده ....شما که متاهلین وای به حال ما مجردا
      عجب دنیایی شده
      اون وکیل هم گناهش کم از اون مجری نیس یعنی حقشه یه 80 تایی هم اون بخوره
      و شما خانوم این که گناهکاری یا نه به من یا کس دیگه ربطی نداره فقط باید اون حکم رو اجراش کنی که هم مجری هم وکیله هم آدمایی مثل اونا روشون باز نشه

    • فرزاد

      واله تو چيکاره هستي که حکم صادر ميکني؟من کاملا حقو به دختر ميدم و بايد مجرذي فريبکار به شدت مجازات بشه تا ديگه با ريا تو تلزيون مردمو فريب نده

    • شهرزاد

      سلام من با نظر امير ح موافقم . سكوت كنيم و قضاوت نكنيم .خوده قضاوت كردن گناهش بيشتره .

    • alireza

      ay azizayi ke migid dokhtre moghasre ya mojriye . in bayad shalagh bokhore ya oon bayad bokhore. fekr konid base khodetoon ye hamchin moshgeli pish biado aberootoon bere. masalan gonah kardin va aberootoon rafte. fekr nemikonid amsale shoma atrafian va vakile 2 tarafe dava eyne ham faghat darid atishesho bishtar mikonid be jaye inke doa konim kamtar ghaziye bozorg beshe va aberooye har 2 kamtar bere. mojri nadem bashe va shaki bakhshane. in behtar nabood

    • مخاطب

      به نام خداوند بخشنده و مهربان
      خانم عزیز می خوام یه پیشنهاد خواهرانه بدم و از خدا هم می خوام که این پیشنهاد رو بخونی.
      شما تا جایی که در توانته پیگیری هاتو بکن و تا اخرین نفس پیش برو نه تنها برای حق خودت بلکه برای حق دخترانی که عین شما توسط افرادی مشهور یا نیمه مشهور و حتی غیر مشهور مورد نامردی قرار گرفتن و بسته به شرایطشونو محدودیت هاشونو ... دم نزدن و از کنار اون نامرد مردونه گذشتن.
      اما من همونطوری که از روز اول متوجه ماجرای شما شدم و حداقل 70 درصد حق رو به شما دادم و همون موقعه این آدم رو واگذار به خدای مهربونو مهمان نواز ماه رمضان کردم.
      از شما هم می خوام که با همه ی پیگیری هات در نهایت ایشون رو به همون قسم های صبح سحر، به همون دعاهایی که برای مریضی های خاص ووو می کرد بسپریش و ببینی که تو دادگاه زمینی لایی می کشه و زیر بار نمی ره اما آیا در دادگاه اللهی هم می تونه بازی کنه و بلبل زبونی.
      و حرف آخرم از ته دلم و با تمام وجودم براتون از خدا خواستار آرامش از دست رفته تونم. انشاالله که خدای بزرگ، عزیز، آگاه به همه چیز کمکتون کنه

    • بدون نام

      خانم محترم در گناهکار بودن اون آقا شکی نیست ولی یادت باشه که شما هم اگه میدونستی اون آقا متاهل و با این وجود باهاش رابطه داشتی در حق زن و بچه اون آقا نامردی کردی یعنی میخواستی زندگی اون زن رو نابود کنی و روی ویرانه هاش واسه خودت خونه بسازی؟!!!

    • mona

      من نمی دونم چرا تو این مواقع دختر ا مقصرن بیشتر نه پسرا ! همیشه حقو به پسرا میدن حالا چه برسه به این طرف که زن و بچه هم داشته!

    • مریم

      خودکرده راتدبیر نیس.من میگم دختره هم تقصیرکاره .تو که میدونستی متآهله جرا باهاش رفیق شدی ؟؟؟؟درسته که حقت ضایع شده ولی و هم استارت این ماجرا بودی پس تو هم باید محکوم شی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج