کشوری که بازار لوازم خانگی ایران را فتح کرد
بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی چینی با ایجاد نمایندگی رسمی در ایران بعد از اجرای برجام ، به دنبال تصاحب بازار کشور از طریق قیمت شکنی و ارائه خدمات پس از فروش بلند مدت است.
بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی چینی امروز طی مراسمی با معرفی نمایندگی رسمی در ایران به دنبال تصاحب بازار کشور از طریق قیمت شکنی و ارائه خدمات پس از فروش بلند مدت بعد از اجرای برجام است.
الویس وانگ مدیر خاورمیانه بزرگترین شرکت چینی صادر کننده لوازم خانگی اظهار کرد: به دنبال صادرات صرف کالا به ایران نیستیم بلکه همکاریهای مشترک را در این زمینه دنبال میکنیم.
وی افزود: میدانیم که مشتریان ایران به دنبال کالاهای باکیفیت هستند و محصولات سطح بالا را مصرف میکنند، به همین منظور تولیدات خود را با شرایطی عرضه میکنیم تا رضایت آنها فراهم شود.
رضا جابری مدیر ارشد این شرکت در ایران گفت: این شرکت چینی در گذشته برندهای مختلف اروپایی و آمریکایی را تولید میکرد اما اکنون بر برند خود متمرکز شده است تا بتواند این محصول را با نرخ کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
مدیر کل دفتر این شرکت در ایران ادامه داد: شرکت ما بزرگترین تولید و عرضه کننده لوازم خانگی در دنیا به ارزش ۲۲ میلیارد دلار است که می تواند قواعد بازی در صنف لوازم خانگی ایران را عوض کند.
جابری تصریح کرد: قصد ورود به تولیدات رباتیک، سیستمهای امنیتی و خانههای هوشمند را نیز در آینده نزدیک داریم.
وی یادآور شد: برای جلب رضایت ایرانیان خدمات پس از فروش برای محصولات خود را بیشتر از نظر سازمان حمایت ارائه می دهیم.
جابری در پاسخ به این سوال که این شرکت چینی قصد تولید مشترک را نیز در این دارد یا خیر گفت: در حال حاضر به غیر از کشور چین در ۱۴ کشور کارخانه داریم که با توجه به جایگاه و بازار مناسب ایران سعی میشود که پانزدهمین کارخانه خارج از کشور خود را در ایران دایر کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که به اطمینان لازم برای حفظ کیفیت محصولات خود با تولید در ایران برسیم، بعد از رسیدن به سطح تیراژ مورد نظر، تولید خود را در ایران شروع خواهیم کرد.
شهرام امیری ریس هیت مدیره این برند چینی در پاسخ به اینکه چرا چینیها تنها محصولات بیکیفیت خود را به ایران صادر میکنند گفت: آنطور نیست که ما بخواهیم محصولات بیکیفیت خود را به ایران صادر کنیم، اما برخی ایرانیها به ویژه در گذشته کالاهای بیکیفیت را از چین سفارش می دادند که این امر بر دیدگاه مصرف کنندگان ایرانی بر کالاهای چینی تاثیر گذاشته است.
وی یادآور شد: برای جلب رضایت مصرف کنندگان ایرانی محصولات مختلف خود را بین ۵ تا ۱۰ سال، خدمات پس از فروش ارائه میدهیم و سعی می کنیم که جایگاه خود را با عرضه محصولات خود به قیمت کمتر در ایران باز کنیم.
نظر کاربران
کمر صنعت و کارخانه دار ها و کارگرهای بیکار شده را شکستن
برای حفظتولیدملی وجلوگیری ازبی کاری،ایرانی کالای چینی بخر،کارهای ماشده مثل مگسی که حشره کش بهش زدن!
این بعنی اقتصاد مقاومتی خجالت بکشید وسبله از چبن وارد نکنید این یعنی ناتوانی محض دولت خدا رحم کند
باسلام خدمت تمامی تولیدکنندگان ووارد کنندگان تمامی کالاهای مورد نیاززندگی مردم؛خداوند به تجاری که واقعا برای جان ومال و ابروی مردم ایران ارزش قایل هستند اجردنیوی واخروی عنایت بفرمایدوبه کسب وکارشان رونق وبرکت دهد؛فقط شماها را به هرچی که اعتقاددارید قسم میدیم که اجناس بنجول وحتی درجه5و6چین را بخاطرقیمت کم وارد کشور نفرمایید؛این خواهش و تمنا و خواهش در حالی انجام میشود که ای همه عزیزان وارد کننده محصولات چینی بخدا قسم محصولات تولیدی کشور خودمون ایران عزیز حتی اگه درجه 10هم باشه بازم بازم از محصولات درجه 2و3بالاتر ازاین ارقام که تولید چین میباشد خیلی بهتر وباکیفیت و حتی دراکثر محصولات عالی تر ازمحصول چینی هستند@
چرا اسم برند را نمی برید ؟
تولید کننده گان کشورمان بایددرعمل اعتمادمردم رو نسبت به کالای ایرانی جذب کنند.نه باشعاردادن این چیزها!اونوقت منم طرف دارتولیدایرانی وبه خریدنش افتخارمیکنم.