۴۸۱۷۱
۱۲۴ نظر
۵۰۸۹
۱۲۴ نظر
۵۰۸۹
پ

واکنش جالب حامد بهداد مقابل دوربين مخفی

حامد بهداد درباره الگو بودن رفتارش در جامعه گفت: من جزئي از مردم هستم. من کار نمايش انجام مي‌دهم و اتفاقي را بازسازي مي‌کنم. من خودم مشکل اخلاقي دارم. در خانه مشکل دارم. من خودم با خودم مشکل عديده دارم. من با خودم درگيرم. من يک بيمار ذهني و رواني‌ام؛ مي‌فهمي يا نه؟

نامه نیوز: حامد بهداد درباره الگو بودن رفتارش در جامعه گفت: من جزئي از مردم هستم. من کار نمايش انجام مي‌دهم و اتفاقي را بازسازي مي‌کنم. من خودم مشکل اخلاقي دارم. در خانه مشکل دارم. من خودم با خودم مشکل عديده دارم. من با خودم درگيرم. من يک بيمار ذهني و رواني‌ام؛ مي‌فهمي يا نه؟

واکنش جالب حامد بهداد مقابل دوربين مخفی

مجموعه «اينجا ايرانه» به کارگرداني و تهيه‌کنندگي فريد مرسي ساخته مي‌شود. يکي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين بخش‌هاي اين مجموعه «دوربين مخفي» آن است که واکنش هنرمندان را ضبط مي‌کند و در نهايت هنرمند به تحليل و چرايي واکنش‌اش در مقابل مجري برنامه مي‌پردازد.

اين مجموعه اولين ميني‌سريال اکشن ايراني است که «بارکد»، «يک فنجان چاي» و «پارکور» عنوان قسمت‌هاي اين سريال است.
حامد بهداد که در مقابل «دوربين مخفي» اينجا ايرانه قرار گرفته است، عکس‌العمل جالبي از خود نشان مي‌دهد. اين فيلم واکنش حامد بهداد به موقعيت «دوربين مخفي» و تحليل‌اش از اين اتفاق است.

حامد بهداد که بازيگر دوربين مخفي را کتک مي‌زند درباره اين اقدامش به رامبد جوان گفت: از همه اتفاق‌هايي که افتاد ترسيدم. افتاد زمين و از اينکه سرش زير ماشين برود ترسيدم. از اينکه بازيچه گروهي قرار گرفتم ترسيدم. ترس از مسخرگي و اينکه يک «کور» رد شود و به من بگويد تو حامد بهدادي.

وي ادامه داد: هميشه مي‌ترسيدم که مقابل دوربين مخفي قرار بگيرم و هميشه مي‌دانستم کسي را که اين کار را با من انجام دهد کتک مي‌زنم.

بهداد در پاسخ به سوال جوان درباره ايرادهاي شغل بازيگري گفت: به من حرف‌هايي زده مي‌شود که تو الگوي جامعه هستي. من نمي‌خواهم الگوي جامعه باشم. من فرد به فرد مي‌توانم عمل کنم و در کوتاه‌ترين زمان ممکن مي‌توانم به آدم‌ها نشان دهم که با آن‌ها فرق ندارم و تو الگوي من مي‌تواني باشي.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی

      "در خانه مشکل دارم. من خودم با خودم مشکل عديده دارم. من با خودم درگيرم. من يک بيمار ذهني و رواني‌ام؛ مي‌فهمي يا نه؟"

      خوب اینارو که راست گفته ....

      پاسخ ها

      • شالیزه

        حامد بهداد خیلیی ادم صادق و رک و بی شیله پیله ایه( خیلی راحت میتونست اجازه نده که این دوربین مخفی بیاد بیرون و همه ببینن ولی اجازه داد چون همیشه خودش بوده).. این دوربین مخفی برا چند سال پیشه... حامد بهداد و رامبد جوان سعیشون بر این بوده که نشون بدن بازیگرا هم مثه مردم عصبانی میشن ناراحت میشن و...
        امیدوارم این دوربین مخفی باعث سو تفاهم و توهین از جانب اشخاصی مثه شما نشه!

      • مهدی

        میتونن دیگران قضاوت کنند .
        من توهین نکردم . حرف خودشو کپی پیست کردم و در آخر تایید کردم .

        این کار توهینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Mami

      ای خدا دوباره یک بحث در پیش داریم....

    • مینا

      خیلی بازیگر فوق العادیه

      پاسخ ها

      • roza

        بهتره شما یه سری به پست قبلی بزنی چون جواب اون چرندیاتی که گفتی رو خیلی جامع دادم.برو بخون اونوقت متوجه میشی بین من و جناب "حامد بهداد "عزیز ؛ احترام متقابل و فوق العاده زیادی برقراره .در ضمن فکر کنم خیلی بیکاری که میری سایت ها مختلف و آمارو منو میگیری!!!
        مینا بیکار الدوله !:)

      • roza

        حسادت ورت داشته چرا که نمیتونی مثل من "حامد بهداد" رو دوست داشته باشی و ازش جانانه دفاع کنی.این حسادته که نمی تونید ببینید یک نفر از یک نفر دیگه جانانه دفاع می کنه .

      • roza

        مثل من و به انـــــدازه من نمیتونی دوست داشته باشی .

      • بدون نام

        چی شده مگه؟

      • roza

        در ضمن کی باشه از ایشان بهتر!!!!خیلی هم دلتان بخواد

      • roza

        خانم ندا من فکر نمیکنم شما یک طرفدار واقعی "حامد بهداد عزیز" باشید.
        شاید هم فقط اسما طرفدار ایشان هستی!!!
        معنی طرفدار بودن هم از شما فهمیدیم!!!!!!!!!!!
        لازم نیست معنی طرفدار را به من یاد دهی چرا که معنی طرفدار واقعی را من درست تفسیر میکنم نه شما .گفتید که دیگران هم نظراتشان را بیان می کنند اما من مطمئن باشید اکثرا نظر نمی دهند و فقط نابجا توهین می کنید که این چیزی نیست..من به عنوان یک طرفدار واقعی نمیتوانم این موضوع رو تحمل کنم که عده ای به هنرمند و شخصیت محبوب ومورد علاقه ام توهین کنند و من ساکت بنشینم.در ضمن شما مشکل خودت را لازم نیست به دیگران نسبت بدی و انگ آن چیزی که در وجود خودتان هست را به من یا جناب " حامد بهداد "بچسبانی !!!!من تا دنیا دنیاست از جناب "بهداد" همه جوره دفاع میکنیم.

      • roza

        خانم بهار اولا: کسی شمارو مجبور نکرده که به قول خودت قاطی جر و بحث بشی!
        در ضمن به من ارتباطی نداره که شما ذهنت رو درگیر مسئلی میکنی یا نه !!شما زندگی خودت را داری و من هم زندگی خودم را.
        من به مثلا نصایح شما نیازی ندارم.
        مطمئن باش آنقدر عاقل وفهمیده هستم که خودم خوب و از بد تشخیص دهم و خوب میدانم که زندگی ام را چطور مدیریت کنم و وقت ا م را صرف چه اموری کنم .من ذهن و وقتم را تنها صرف کسی می کنم که برایم ارزشمند و محترم است .و آن شخص هم کسی نیست جز "حامد بهداد" . بهتر است بدانید که ایشان آنقدر برایم مهم و ارزشمنداست که شماحتی نمیتوانی تصور کنی.در ضمن خود شما حتی وقتتان را برای کسانی که علاقه ای بهشون نداری صرف می کنی.پس بهتر است به فکر زندگی خودتان باشی .موفق باشی.
        ((من به بخاطر مشغله زیاد تا چند روزی نمیتوانم به این پست سر بزنم . شاید هم این آخرین کامنت من در این پست باشد چرا که همه حرفهایم را خیلی صریح و قاطع و منطقی گفتم.))

      • roza

        خطاب به ملیکا در ضمن لازم است بگویم !!!
        این چیزهایی که شما به آن اشاره کردی ممکن است در طول روز خیلی از افراد برای دیگران انجام دهند اما منظور من از احترام چیزی ورای آن است که شما تصور کردید و لزومی نمی بینم که بیشتر از این در موردش توضیح بدهم تا اینجا هم لازم نمیدانستم این مسائل رو بگم اما یه سری با گفتن چرندیات مجبورم کردند که بیام و حرفم را بزنم.در ضمن گفتید کی برای نظر من تره خورد میکنه !!!!!باید بگویم
        اونی که باید اهمیت میداده داده خوبــــم داده دیگه بقیه مهم نیستند.
        منم به شما توصیه میکنم اول از خودتان شروع کنید و نهیبی به خودتان بزنید . دفعه آخرتان باشد که توهین می کنید چه به من چه به شخص شخــیص " حامد بهداد".شما باید از خودتان خجالت بکشید.
        در ضمن کلوخ انداز را پاداش سنگ است مطمئن باشید دهان من همانقدری باز شد که دهان شما .تازه من خیلی مراعات اخلاق را کردم کردم واللا !!مثل خودتون ...البته من نسبت به "حامد بهداد" تعصب خاصی دارم .اما متعصبانه کامنت نمیگذارم بلکه بر اساس واقعیتات اینکار را انجام میدهم .اگر بر فرض هم از روی تعصب کامنت بگذارم که نـــمیگذارم خیلی بهتر از این است که مثل خیلی از مخالفان" حامد بهداد" مغرضانه کامنت بگذارم .

      • roza

        در کامنتی که خطاب به ندا گذاشتم این جمله را از قلم انداخته بودم که الا ن اصلاح میکنم
        آن جمله این بود :اما من مطمئن باشید اکثرا نظر نمی دهند و فقط نابجا توهین می کنید که این چیزی نیست جز فکر و روح بیمارشان .

      • roza

        بنده جواب ملیکا را خیلی جامع و کامل و البته دندان شکن دادم که تنها بخشی از آن تایید شده است .در ابتدا کامنت هم اشاره کرده بودم: که در پست قبل دو_سه نفر خطاب به من کامنت گذاشته بودم که لازم دانستم در این قسمت پاسخشان را بدهم.

      • roza

        در ضمن اگر به قول شما خدای ناکرده نظرات من مزخرف بود بوی سوختگی ناشی از کامنتهای شما تا این حد به مشام نمیرسید. در ضمن سایت ها ارث شخصی شما نیست و به شما هیچ ارتباطی نداره که من کجا میام و کجا مطلب مینویسم شما اگر خیلی ناراحتی نظرات مرا نخوانید کسی براتون نامه فدایت شوم ننوشته. روی سخنم با شماست مینا که حرص گیردادن داری من برای شما آرزوی شفای عاجل دارم .چطور عده ای با بکار بردن کلمات مبتذلی چون ارازل اوباش و...خیلی راحت و بی پروا دست به توهین و فحاشی میزنید...!!! شما جلو پاتو ندیدی اما به دوردست اشاره میکنی!!!واقعا که.
        "حامد بهداد "نه بیکار است و نه با زنان هموطنش مشکلی دارد که بخواهد به آنها توهین کند من در مورد این موضوع در پست قبل کامل توضیح دادم.ای کاش به جای اینکه اینگونه تند و بی پروا جبهه گیری می کنید کمی عمیق به مسائل می اندیشید و تا این حد ساده سطحی نگر نبودید .
        ((من جواب ملیکا را خیلی جامع و کامل و البته دندانشکن داده بودم اما متاسفانه اولین کامنت من تایید نشده است .در ابتدا همان کامنت ذکر کرده بودم که دو_سه نفر در پست قبلی خطاب به بنده کامنت گذاشته بودم که لازم دانستم در این قسمت پاسخشان را بدهم.)

      • roza

        ارازل=اراذل

    • بدون نام

      مغرور

    • بدون نام

      از اول بازیگری این بنده خدا همیشه نقشهایی به وی میدادند که نقش یک فرد ناراحت وعصبی را بازی میکرد ... چه انتخاب جالبی دارند این کسانی که بازیگر برای نقش انتخاب میکنند . درست انتخاب سده است فردی مسئله دار وناراحت و دارای مشکلات اخلاقی ورفتاری .

      پاسخ ها

      • roza

        شما در توهم به سر میبرید خودتون رو عقل کل میدونید و نعوذبالله پسر پیغمبر !به خیال خام خودتون تصور اینو دارید که هر چی میگید درسته!! اما باید بگم سخت در اشتباهید برید یه آب به صورتتون بزنید تا از خواب غفلت بیدار بشید اونوقت شاید بفهمید چی دارید میگید و چی میخواید بگید.در ضمن من فکر می کنم اون کسی که یه جور مرض داره شمائی مرض حسادت این حسادته که نمی تونید ببینید یک نفر انقدر موفق و محبوبه.

    • بدون نام

      باز جای امیدواریه خودشم میدونه مشکل داره خب برادر من برو دکتر درمان شی

      پاسخ ها

      • roza

        من فکر می کنم شمائید که به دکتر( شدیدا)نیاز دارید.چون از نوع کامنتاتون مشخصه که مشکل دارید!!!!

    • سمیرا

      اون دختره که یه تنه جلو همه وایساده بود طرفداری حامد بهدادو میکرد کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا هنوز اینجارو ندیده ! تو پست قبلی هم یکی دو روز بعد اومد .
        میاد و اینجا با خاک یکسان میکنه.

      • مینا

        حامد بهداد نظیر نداره.همین.تمام

    • سمیرا

      اهانroza بود کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس س س

      واقعا کتک زد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مامان لیلا

      بچه ها دوباره شروع نکنیدا شاهدازغیب رسید.

    • hooman

      نیاز به گفتن نداره مشخصه که مشکل داره اصلا هم بازیگر خوبی نیست بهتره بره دنبال یه شغل دیگه البته قبلش بره دکتر

      پاسخ ها

      • تیبا

        بی ادب - ودت برو دکتر

      • رویا

        خیلی بی ادب و بی نزاکتی شمایی که این حرفارو میزنید خودتون به دکتر بیشتراحتیاج دارین

      • roza

        چرا باید بازیگری را کنار بذاره؟! چون شما میگی؟! هه! حرفتان خیلی خنده دار است.
        ایشان از سرمایه های این سینما هستند وبه کوری چشم دشمنان به کار خود محکم ادامه خواهند داد و آینده ی درخشان تری نیز خواهند داشت.شما بهتره به فکر خودتون باشید.
        هومن شما هر وقت دکتر شدی و مدرک نشون دادی اونوقت در مورد دیگران قضاوت کن!! فعلا که هیچی نیستی.در ضمن مطمئنا ایشون آدم سالمی هستند که انقدر موفقیت بدست آوردند شما یه فکر به حال خودت کن که داری در جا میزنی!

      • roza

        اینجا اکثرا فقط توهین می کنند(مل هومن) اصلا بلد نیستند درست صحبت کنند.
        فکر می کنند توهین کردن هنره!!!!!!!!!!واقعا که!!
        اما مطمئن باشید با این کارای ضد ارزش ره به جایی نخواهید برد.

    • sara

      بابا بازیگر ضعیفیه . ولی وشم اومد اون که گفت خب برو دکت ردرمان شی !!!

      پاسخ ها

      • roza

        لازم میدانم به نکته ای اشاره داشته داشته باشم.چندین پیش شخصی برای تست بازیگری به استاد سمندریان که در آن زمان در قید حیات بوده اند مراجعه کرده است اما قبولش نکردند گفته اند که اینجا جایی است که بازیگری مثل "[b]حــــــامـــد بــــهداد[/b] را تحویل داده است ضمن اینکه ایشان با کارگردانان مشهور وبرجسته موج نوی سینمای ایران نیز همکاری داشته اند و این نشان دهنده آن است که "جناب بهداد"قابلیت های گسترده ای دارند."حامد بهداد" فوق العادست .
        بازیگر ضعیف !!!! دکتر درمان شو!!!!!!!
        شما هم فقط خواستی یه حرف مفتی بزنی تا از قافله عقب نمانی ما هم حرف شما رو به حساب یک کلمه از مادر عروس میذاریم.

    • بدون نام

      اولا اون دوربین مخفی که آقای رامبد تدارک دیده بود خیلی مسخره و غیر طبیعی بود، به نظر من عکس العمل آقای بهداد خیلی درست و بجا بود چون اینجا ایرانه !!!!!در ضمن آقا حامد با اون حرفایی که بعد از روشن شدن موضوع میزنه بسیار بسیار حرفای زیادی را به مخاطب منتقل می کنه که هر کس به اندازه خودش از اون برداشت میکنه از دید بنده حرفاش خیلی پیام داشت .مرسی آقا حامد عزیز

      پاسخ ها

      • rxn

        دقیقا!!جای شکرش هست که هنوز کسانی‌ هم تو این مملکت هستن که با دید عمیق مسائل رو برسی‌ می‌کنن..مرسی‌..

    • محمد

      اون روز كه در موردازدواج با زنان ايراني نظر داده بود كه همتون كوبيدينش چي شد حالا ؟

      پاسخ ها

      • شالیزه

        گویا هنوز با خبر نشدی که اون مطالب شابعه بووود و از اساس تکذیب شد...یه کوچولو حامد بهداد رو میشناختی میفهمیدی همچین حرفایی رو نمیزنه...

    • farid

      من کاری ندارم به این چیزا..هنرپیشه باحال و خوبیه.. ..

    • خردادي

      رزا خانم كجايي پس ؟ بيا كه جات خاليه كه از حامدجونت دفاع كني .

      پاسخ ها

      • roza

        هستم .

      • roza

        باید بدانید که محال است که مطلبی در خصوص ایشان نوشته شود و من نسبت به آن بی تفاوت بوده واز خود واکنش نشان ندهم.و لازم است بدانید که من این مطلب را تازه امروز در سایت برترین ها دیدم.

    • پریسا

      شخصیتش محشره ه ه ه
      حرف نداره

      پاسخ ها

      • roza

        دقیقا .بر منکرش لعنت.

      • roza

        "حامد بهداد" بهترینه .

    • نیلوفر

      به نظر من که همهٔ بازیاش مثل همه من که اصلا از بازیاش خوشم نمیاد

      پاسخ ها

      • roza

        ولی من تا دلتان بخواد از ایشان و بازیهاش (به شدت) خوشم میاد . این به اون در.

      • roza

        اما برعکس من تا دلتان بخواهد از "حامد بهداد "و بازیهاش ( به شدت) خوشم میاد
        این به آن در.

      • roza

        ضمنا،متعجبم از اینکه شما از واژه تکرا استفاده کردید...!!!
        حال من باید از شما بپرسم کدام تکرار...؟!
        به هر حال همه آن نقش‌ها را یک نفر بازی کرده مولف همه ی آنها یک نفر است این که تکرار نیست. آیا شبانه روز شبیه لطفا مزاحم نشوید بود؟!جرم شبیه انتهای خیابان هشتم بود؟! روز سوم شبیه هرشب تنهایی است؟! و یا کافه ستاره و بوتیک و یا.....؟ البته که نبودند.
        هر کدام سختی و ویژگی های خاص خودشان را داشتند و کاراکترهای متفاوتی هم بوده اند . ضمناایشان آنقدر حرفه ای هستند که نقش های شبیه را متفاوت بازی میکند (( این تنها حرف من نیست)) . نقش ها راباور پذیر میکند و حس آن نقش را به تمام حرکات بدنش می‌آورد و به خوبی به ببیننده منتقل میکند حتی در نقش های مکمل هم به چشم می آید و شاخص است . عده ای از منتقدین کم سواد و اشخاص سطحی نگر در خصوص مرحوم شکیبایی نیز همین اعتقاد غلط را داشتند و می گفتند خسرو شکیبایی خودش را تکرار میکند و اسیر تکرار بوده است. خب اگر شباهتی را میان این نقش ها احساس میکنید دلیلش این است که ایفاگر تمامی آنها خسرو شکیبایی بوده و تمامی آنها را هم به بهترین شکل ممکن ایفا کرده است.

    • بهنام

      متنفرم از آدمايي که خودشون رو يه جوري نشون ميدن تا بگن که با بقيه متفاوتن ... .

      پاسخ ها

      • roza

        اولا :"حامد بهداد" واقـــــعا متفاوته .
        همیشه هم خودشه نه ظاهرسازی می کند نه ظاهر فریبی . هیچوقت هم قصد عوام فریبی نداشته است .
        دوما:در ضمن مطمئن باشید هیچکس هم از آدمی خوشش نمیاد که بی خود و بی جهت فقط بخاطر حسادت به دیگران(بهداد) به صورت کلامی حمله می کند.

      • roza

        تصحیح می کنم.
        مطمئن باشید هیچکس از آدمی مثل شما و( امثا ل شما) که بی خود و بی جهت به شخص محترمی مثل جناب" بهداد" ،به صورت کلامی حمله می کند خوشش نمی آید.

      • roza

        "حامد بهداد" خودش است و این حسن بزرگی است.

    • hosein

      چرا دخترای این گروه اینقدر بی ظرفیت و هوول هستند پسرا هم حسودن .

    • خودم

      بازیگر خوبیه
      ولی این خیلی بده که ادم اشکالات خودشو بدونه ولی اصلاحشون نکنه
      ادم باید ادم باشه

    • نسرین

      خوب شد که خودش شکسته نفسی کرد و برای یک عده باور شد تا بتوانند هر اراجیفی را که به ذهنشان میرسه تحوبل مردم بدن آخه اینا خودشون از هر عیب و ایراد و نقصی و خطاو اشتباهی مبرا هستند و فقط آمده اند که از دیگران عیب جوئی کنند

    • مرضیه

      فقط بازیگر خوبیه...

      پاسخ ها

      • roza

        بله بازیش که خیلی خوبه و حرف نداره .
        اما خودش خیلی بهتره.(همه جوره عالــــــــــــی هستند).

    • سورنا

      هرکسی نظر و سلیقه خودشو داره ولی به نظره من حامد بهداد در کنار بازیگرانه دیگه ای مثله شهاب حسینی و حمید فرخ نژاد و پرویز پرستویی ومحسن تنابنده و ...یه وزنه و استعداد بزرگ و توانمند در هنر بازیگری و نمایشه که امثالشون در هر جامعه ای خیلی کم پیدا میشه شاید در جامعه ما فقط این افرادی که نام بردم در کناره چند تا اسمه دیگه باشن که به تمام معنا هنر بازیگری رو تو خونشون و وجودشون دارن، ولی شاید نوع رفتار خاص و منحصر به فردی که داره باعث شده موج منفی بیشتری نسبت بهش در این سایت که یه نمونه آماری کوچیک از جامعس شکل بگیره وگرنه در کار و هنره خودش که واقعاً عالی و پرفکته

      پاسخ ها

      • Mami

        به به آقا سورنا.حال شما؟ پارسال دوست ،امسال آشنا!!! کجایی مامی جان ؟

      • حسن

        حالا ديگه تو جاي رزا را گرفتي بعد از يه مدتي ما ايشون را نشونديمش سر جاش بايد براي شما هم توضيح بديم كه حامد بهاد بازيگر ي ه........................

      • roza

        در بزرگی و هنرمند بودن جناب "حامد بهداد" هیچ شکی نیست و همچنین در هواداری بنده.
        کاربر حسن چرا برای خودت حرف الکی میزنی !!!کی منو نشوند سر جاش!!
        دست پیش گرفتی که پس نیفتی !!!
        من اگر نیومدم برای اینکه همه ی حرفهای که باید میگفتم و گفتم شما هم چون جوابی نداشتید مدام به بیراهه رفته و دست به گزاف گویی و تکرار مکررات میزنید.
        من هیچوقت از عقیده و طرفداری نسبت به جناب " بهداد" عزیز پا پس نمیکشم .خیالت راحت .

      • roza

        کاربر حسن انقد سعی نکن واقعیت رو جور دیگه ای ثابت کنی چون راه به جایی نخواهی برد. ایشون درجه یکه. میخوای خودتو خسته کنی فقط بکن اما به نتیجه ی دیگه ای نمیرسی:)))

      • roza

        سورنا خان حرف حساب زدی. بر منکرش لعنت .

      • roza

        سورنا خان حرف شما متین اما از نظر من "حامد بهداد "از همه ی اینهایی که نام بردی بهتره و مثل و مانند نداره .

      • roza

        من هیچوقت سر جام نشستم خیلی قاطع و منطقی همیشه پاسخ دادم . و بر حرفهای خودم در خصوص جناب" حامد بهداد" تا ابد پابرجا هستم .من فکر میکنم چون شماها میخواید مجددا سر بحث رو باز کنید و چون از حوصله من خارج است و وقتم خیلی باارزش تر از اینه که با افراد بی منطق( که فقط بلدند توهین کنند ) بحث کنم لذا دیگه در این پست نمی آیم.
        حرفهاتون همه تکراری هست و من جواب همه حرفهای تکراری شما و امثال شما رو در این پست و هم در پست های مشابه داده ام .

      • بدون نام

        رزا خانوم خسته نباشی که یه تنه دفاع کردی.
        خدا به همرات

      • roza

        ممنون .خسته نیستم!
        در این پست هم همه حرفهامو زدم و فکر نمی کنم چیزی رو از قلم انداخته باشم .احتمالا دیگه در این پست نمیام .

    • بدون نام

      man nemidonam en bazigara chi daran ke saresh bahs mikonid dostan? bishtarin nazarato man hamishe dar mored in bazigara mibinam.vaghean maskharas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • رسول

      سینمای مزخرف ایرانی با فیلمهای بی سر و ته و روشنفکرمآبانه

      پاسخ ها

      • خردادي

        كاملا موافقم .

    • roza

      من مجموعه« اینجا ایرانه» اواخر اسفند سال گذشته دیدم.
      در خصوص "حــــــامد بهـــــداد " عزیـــــــــــز؛ باید بگویم با وجود اینکه ایشان قصد ملاقات با آقای رامبد جوان را داشتند و در پی آدرس دفتر ایشان بودند اما با این حال زمانی که شخص بازیگر به ظاهر نابینا از ایشان تقاضای کمک کرد بی اعتنا نبودند و از سر انساندوستی به ایشان کمک کردند و تا وسط خیابان هم اورا همراهی کردند.اما حرکات شخص نابینا آنقدر زشت و زننده بود و باصطلاح روی اعصاب بود که موجب واکنش "حامد بهداد "شد ،عکس العمل جناب" بهداد" کاملا درست و به جا بود و باید به او حق داد چرا که اگر ما هم بودیم حتی ممکن بود عکس العمل شدیدتری هم از خود نشان دهیم .
      در واقع پاسخ بازی با احساسات مردم و حرمت شکنی چیزی جز این نمیتواند باشد .
      باید به حریم افراد احترام گذاشته شود و حتی در قالب شوخی وطنز آنرا خدشه دار نکرد.به طور کل هنرمند هم یک انسان و نباید از او انتظار داشت که حتما الگو باشد.آنان نیز حق دارند مانند بقیه افراد به موقع عصبانی شده یا خوشحال شوند و....که البته هیچ ایرادی هم ندارد.
      و در خصوص سخنان جناب "بهداد "در این مجموعه هم باید بگویم که ایشان آن حرف ها را تنها برای اینکه بگویند الگو نیستند و جزئی از خود مردم هستند بیان کردند. آن حرف ها در واقع نوعی شکسته نفسی نیز بوده است و سخن پایانی ایشان با این مضمون که گفتند من یک بیمار ذهنی روانی هستم جهت مزاح و شوخی گفته شد چرا که متعاقب آن حرف هم خود " حامد بهداد" و هم آقای جوان بسیار خندیدند.
      باز هم طبق معمول یه عده ای که عقلشان به چشمشان هست و منتظر ند بهانه پیدا کنند!!!
      پای خود را از گلیمشان درازتر کرده و در خصوص"حامد بهداد "حرف های بی معنی و نامربوط میزنند.
      بعضی ها هم پا فراتز از این گذاشته و به خیال خام خود فکر می کنند معلم اخلاق هستند !! و خود را عاری از هر گونه عیب و نقص می دانند که البته اینگونه نیست .هیچکس بی عیب نیست و انسان کامل وجود ندارد . همه ی ما قطعا کم و بیش ضعف هایی داریم.اگر جناب" بهداد"ضعف هایی هم داشته باشند این ضعف ها جدی نیستند و به چشم نمی آیند و به جرات میتوان گفت که حسن های ایشان خیلی بیشتر ضعف هایشان است.
      ومن مطمئنم هستم که شما حتی به طور نسبی هم شناختی از شخصیت اخلاقی "حامدبهداد "ندارید چرا اگر داشتید اینگونه عجولانه و غیر منصفانه سخن نمیگفتید .ایشان اخلاق خوبی دارندند و از خیلی ها که مدعی اخلاق هستند با اخلاق تر ند و همین حرفهایی که بی ریا دراین مجموعه گفتند نشان از شخصیت و روح پاک و بی آلایش(ذات پاک) ایشان دارد و البته هر کس به اندازه درک و فهم خود از حرفهای ایشان برداشت می کند .
      پس لطف کنید برای جناب" بهداد "ژست معلم اخلاق نگیرید چرا که اصلا برازنده شما نیست. ایشان خود درک و شعور بالایی دارند.شما هم اگر خیلی مدعی هستید و هنر دارید بهتر است ضعف ها و عیب های خود را برطرف کنید.و در پایان تاسف میخورم به حال بعضی از شما که به جای اینکه قدر چنین هنرمند شریف و مردمی را بدانید دست به توهین و بی احترامی میبرید که البته با اینکارا تنها شخصیت نداشته خود را بروز می دهید و چیزی از جناب "حامد بهداد" عزیز کم نمی کنید.

      پاسخ ها

      • roza

        او= آنان

      • علیرضا

        roza جان خیلی خوب نوشتی طرفداری شما از حامد خیلی خوب و قابل ستایشه ولی یه خورده زیاده روی کردی. البته بیشتر حرفات درست و بجا بود اگه این مطالبو ملایم تر مینوشتی خیلی بهتر بود

      • roza

        جناب علیرضا شما لطف داری .ممنون و سپاسگذارم.

      • علیرضا

        خواهش میکنم .roza خودت میدونی که ما ملت مرده پرستی هستیم فقط منتظریم یکی بمیره(دور از جون آقا حامد)بعد شروع کنیم به تعریف و تمجید

      • roza

        البته ، جای بسی تاسف داره .
        امیدورام جناب "حامد بهداد" سالیــان ســــال با عزتی که هم اکنون دارند و روز به روز هم بیشتر میشود سالم و سلامت زندگی کنند.

      • roza

        البته، جای تاسف داره .
        ان شاءالله " حامد بهداد" سالیان سال با عزتی که هم اکنون دارند و روز به روز هم بیشتر میشود سالم و سلامت زندگی کنند.

    • 3سوت

      بچه ها بیاید حرص روزا رو دربیاریم(:

      پاسخ ها

      • roza

        زرشک !!!!!
        من تو دنیای واقعی حرص گند تر از تور و در میارم اونوقت تو میخوای حرص منو دربیاری !!!!
        مردم از خنده:))پس زور بیخود نزنید که بازنده اید .
        در ضمن برو جوابی رو که به حسن دادم بخون برات خوبه !!

      • roza

        گند تر= گنده تر

    • فریال

      منم اگه یه بار با این دوربین مخفی مزخرف روبه رو بشم دوربینشو تو سرش خورد میکنم. خیلی توهین میکنن به آدما.
      آخه اینجوری دیگه هیشکی به دیگری کمک نمیکنه.

      پاسخ ها

      • roza

        دقیقا.

    • بهنام

      رزا خانم شما نسبتى باهاش دارى ؟ اينجوري که شما از کامنت دوستان ناراحت ميشى ، خود حامد بهداد ناراحت نميشه . آرامش خودت رو حفظ کن ، خونسرد باش ، اين ها فقط يه سري نظراته ولي باور کن که اين آقا فقط ادا درمياره ، چيه باز که ناراحت شدي ... .

      پاسخ ها

      • roza

        اولا:من خونسردم !
        دوما:ادا!!!!!!!!!!!همانطور که قبلا گفتم این وصله به جناب "بهداد" نمیچسبه .او همیشه خودش است با صداقت تمام. اهل ادا و ادعا نیست و شما هرگز نمیتوانید این موضوع را انکار کنید.
        بنده از طرفداران قدیمی و پرو پاقرص "حامد بهداد عزیـــــــــــــز" هستم و مسلما ایشان را از شما خیلی بهتر و بیشتر میشناسم.

    • سمانه

      تو این دوره زمونه همه مشکلات فکری دارند جالا بعضی ها بی خیالند یا دنبال راه حل بعضی حساس ازشانس بد هم شخص معروف باشی کسی هم سرکارت بزاره خودت قضاوت کن ببین چی میشه حامد تقصیری نداره هرکه 1عکس العملی نشون میده و یه موقعی نمیتونه خودشو کنترل کنه .حامد بی خیال و بی تفاوت رد شو از این مسئله

    • صادق

      چرا ما از این صحبتهایه بی خود دست نمیکشیم چرا اون چشمامونو خوب باز نمیکنیم بابا بازیگرها هم آدمند مثل من مثل تو مثل اون یعنی پا دارند دست دارند چشم دارند...
      مثل تو سرما میخورن،مثل تو غصه میخورن درد میکشن و با خودشون شاید مشکل دارن.
      بابا بعض از ماها سر یه چیزهای بیخود و کوچیک بدترین عکس العمل ها رو از خودمون نشون میدیم
      بیایم یه کمی منصف تر باشیم بس کنید.
      حامد بهداد ستاره این سینماست،سینمایی که شاید به گفته خیلی از شماها خراب شده باشه ولی یه ستاره وسط تاریکی شبه که بهتر میدرخشه شاید حرفم ابهام داشته باشه...
      تو سینمایه ما هرکسی که روشن فکر و متفاوته نه تقلید کار دشمن و حسود زیاد داره چه در خود جامعه بازیگری چه در مردم.
      در آخر میخوام یکی از دیالوگایه خود حامد بهداد رو بنویسم با یه کم تغییر:
      انتخابتون هرچیزی هست،نظرتون هرچیزی هست،طرز فکرتون هرچیزی هست،انتخابتونو دوست دارم،نظرتونو دوست دارم،طرز فکرتونو هم دوست دارم.

    • کاربر

      وای این roza خیلیییییی خدااااااااااااست!!!! خیلی مضحکه!!!!!!!!! درگیره کلا!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))))))))))))))

      پاسخ ها

      • roza

        میدونی چیه!! حرفای بعضی آدمارو باید قاب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد :))
        حتما وقتی این کامنت رو مینوشتی جلوی آینه نشسته بودی :)))

    • جوجه اردک زشت

      23 کامنت از roza تو یک صفحه!! خیلی جو گیری!!! شاید فامیلی شما هم بهداد باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • roza

        شما احتمالا مامو اداره آمار نیستید!!!!! :)
        که آمار نظرات منو میگیری!!!هر فکری دوست دارید بکنید مهم نیست .

    • بدون نام

      بابا بحث تموم کنید دیگه

      یه صلوات بفرستین باز من مجبورم بحث عوض کنم

    • بدون نام

      من به سیبی خشنودم

      و به بوییدن یک بوته ی بابونه

      من به یک آیینه یک بستگی پاک قناعت دارم

      من نمی خندم اگر بادکنک می ترکد

      من صدای پر بلدرچین را می شناسم

      ماه در خواب بیابان چیست؟

      **********************من نمی دانم

      که چرا می گویند اسب حیوان نجیبی است

      کبوتر زیباست

      و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

      گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد

      چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

      واژه ها را باید شست

      واژه باید خود باد

      واژه باید خود باران باشد

      چتر ها را باید بست

      زیر باران باید رفت

      فکر را خاطره را زیر باران باید برد

      با همه مردم شهر زیر باران باید رفت

      دوست را زیر باران باید دید

      عشق را زیر باران باید جست

      خواستم بحث عوض شه

    • بدون نام

      رزا چرامیخوای نظرات بقیه رو همش بگی اشتباست؟؟هرکس درنظر ازاده.1عده بدشون میاداز ایشون 1عده خوششون میاد پس بیخودی وقت خودتونگیر این صفحه رو گذاشتن همه نظربدن نه شمافقط.ازادی بیان حق همه افراده.

      پاسخ ها

      • roza

        شما نظر خود را میگوید من هم نظرات خودم را . آزادی بیان متقابل است و من هم از آن برخوردارم .اما همانطور که قبلا اشاره کردم خیلی ها متاسفانه نظر نمیدن بلکه فقط توهین میکنند.در م ضمن ن به درستی نظرات خود ایمان راسخ دارم .

    • بدون نام

      من موندم این roza کدوم بیکاریه که تو هرسایتی مطلب راجع به حامد بهداد می نویسن کلی مطلب راجع بهش می نویسه. من اگه جای حامد بهداد بودم اینو پیدا می کردم و حسابی ازش تشکر میکردم. آخه مرد یا زن حسابی؛ از قدیم گفتن وقتی می خوای کسی رو خراب کنی خوب بهش حمله نکن ،بد ازش دفاع کن. تو داری با این فحش و بدوبیراهی که به نظردهنده های سایتهای مختلف میدی دقیقا داری این بنده خدا رو بدتر ضایع میکنی. بذار هرکی نظرشو درمورد هر هنرپیشه ای بده ، شما مگه وکیل وصی مردمی؟!ضمنا وقتی یه هنرپیشه ای اینقدر نظر مخالف داره حتما باید تو رفتار و کردارش تغییر بده. حتی اگه برنده اسکار باشه. شما نگاه کن ببین حتی هنرپیشه های هالیوودی اگه تخلفی مثلاً تو رانندگی انجام بدن ضمن برخورد قانونی باهاشون ،مجبور به عذرخواهی از مردم میشن. چون ناخواسته الگوی مردمن.

      پاسخ ها

      • roza

        اولا:اگر بنا به بیکاری باشه علاف تر و بیکارتر از تو وجود نداره که نه سر پیازی و نه ته پیاز.خودت هم نمیدانی برای کی یا برای چی بی مقدمه پریدی وسط حرف بزرگان.البته من میدونم چرا اینکارو کردی چون بیکاری و حوصله ات سر رفته . دوما:سعی نکن دستو از پیش بگیری که پس نخوری،چرا که اگر به مطالبی که علیه جناب "حامد بهداد "در کامنتهای مختلف زده شده توجه میکردی اونوقت میفهمیدی که آنان بودند که دست به توهین و فحاشی و تندگویی زدند نه من .
        سوما:شما چقدر دید و فکرت بسته و کوچکی دارید که به فکر کردی من بخاطر تشکر کامنت میگذارم !!!!!!!!!!! البته تقصیری هم نداری چون تجربه ای نداری و فقط میخوای یه حرفی رو زده باشی. بهتر بدونی که من بخاطر تشکر جناب "حامد بهداد" اینکارو نمیکنم ، چشم داشتی هم ندارم . من حق رو به جانب "حامد بهداد" میدونم برای همین به صورت همه جانبه از ایشان دفاع می کنم به هیچکس هم ربطی نداره در ضمن من همیشه به صورت کاملا حساب شده و منطقی دفاع کردم و چون شما جوابی ندارید اینگونه سخن میگوید.
        چهارما:آن کسی که باید تشخیص میداده طرفدار واقعی اش کیه این تشخیص رو داده پس بهتره شما به جای بزرگان حرف نزنی که اصلا بهت نمیاد.پس برو تلاش کن تا شاید بعدها بتونی سر تو سرا در بیاری .
        در ضمن خود شما چطور وکل وصی دیگرانی؟!
        در آخر بهت توصیه می کنم سرت تو کار خودت باشه و فضولی تو کار دیگران نکن.

      • roza

        خود شما چطور؟!آیا وکیل وصی دیگرانی؟!
        سر= سری .

      • بدون نام

        در جواب roza ؛ رنگ رخسار نشان از حال درون دارد. من وقت و حوصله جواب دادن به فرد فحاشی مثل تو رو ندارم. فقط از این جهت جوابتو دادم که هر بیننده ای جواب تو رو در پاسخ مطالب من ببینه حال و روزتو میفهمه. ای بزرگ!!!!!!

      • roza

        اولا:میدونم بزرگم لازم به گفتن تو نبود .
        دوما: دل به دل راه داره بعضی وقتها هم تونل داره !! مطمئن باش دل من به دل شده هیچوقت نه راه داشته نه داره ،امابا این حال من هم اصلا دلم نمیخواد با آدمای حراف مثل شما که بیخودی تو کار دیگران دخالت می کنند دهن به دهن بشم .کسی هم براتون دعوت نامه نفرستاده بود. خودت یه دفعه خودتو انداختی وسط و منو مجبور کردی جوابتو بدم وگرنه وقت من خیلی ارزشمند تر از این حرفهاست
        سوما: من فحاشی نکردم لطفا حرف بیخود نزن.
        در ضمن حال روز من خیلی خوبه اما شما مثل اینکه از حال و روز خودت خبر نداری!!!
        خیلی خوشحال میشم که دیگه برای من کامنت نذاری.
        در پایان لازم میدانم به این نکته اشاره کنم کنم:الگو بودن جزو تکالیف هنرمندان نیست و در سایر کشور‌ها نیز از قریب به اتفاق این گروه انتظار الگو بودن نمی‌رود و تنها انتظار می‌رود قوانین اجتماعی را ‌‌کامل رعایت کنند.
        ((در ضمن حرفهام کاملا زدم ادامه بحث رو در این پست دیگر لازم نمیدانم)).

      • roza

        دل شده=دل شما

    • بدون نام

      خب به سلامتی بحث تمام شد

    • بدون نام

      برگشتم، با همه ی آنچه داشتم

      برگشتم خسته از همه ی بی‌تفاوتی‌ها

      خسته از همه ی لجبازی‌های کودکانه

      خسته از با خود بودن؛ خسته از با تو نبودن

      دلتنگی‌هایم شکل تو شده است خوابهایم بوی تو را می‌دهد

      دستم شبیه دست‌هایت شده

      راستی دستهای مان چه شکلی بود؟

      بال بال می‌زدم که برگردم، پرپر می‌شدم که ببینی ام

      همه زندگی خلاصه شده بود در رسیدن و

      حالا که برگشته‌ام آیا مرا می‌بینی؟

      آیا مرا نقاشی می‌کنی؟

      آیا برایم باز هم می‌خوانی؟

      برگشته‌ام با همه آنچه داشته‌ام

      نگو نمی‌شناسی‌ام، من شبیه دیروز توأم

      و تو حالا شبیه دیروز من

      بیا تو دیروزی باش و بگذار من امروزی باشم

      نگاه کن! خیلی ….

      این شعر قشنگ بود همینجوری نوشتمش

    • بدون نام

      به سلامتی اون حس هایی که نمیشه به اشتراک گذاشت مگر با خدا …
      .
      .
      به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمیزنیم اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق می کنیم !
      .
      .
      به سلامتی کسی که اگه همه باشن و اون نباشه انگاری هیچکس نیست …
      .
      .
      به سلامتی اونایی که خیانت رفیقو دیدن اما آخرین برگ رفاقتو نچیدن !
      .
      .
      گفت : بزن به سلامتی پت و مت !
      گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟
      گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !
      .
      .
      به سلامتی اون پیرمردی که وقتی‌ ازش پرسیدن عشق چیست گفت همونی که منو پیر کرد !
      .
      .
      به سلامتی چشمی که چشم ما رو روی همه چشما بست !
      .
      .
      به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد !
      اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد !
      اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید !
      سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید …
      .
      .
      به ﺳﻼﻣﺘﯽ خیاطی که نمیدونه دلِ تنگشو کجا ببره !

    • بدون نام

      بچه ها دیگه خواهشا بحث نکنید.
      بحث تمام شده .

    • شهرزاد

      رزا داره ظاهر نماييي ميكنه و ميخواد به همه برسونه كه من حامد بهدادو از همه بيشتر دوست دارم. باشه تو بيشتر دوست داري. اگه دوسش داري تو قلبت داشته باش نه كه انقد زياده روي كني. اينا همش اغراقه. فكر كنم متولد 70 72 يا 80 باشي. خيلي بچه اي. در ضمن اين حاضر جوابي نيست توهين به ديگرانه. حاضر جواب بودن يه هنره كه تو ميخواي بگي دارم ولي اصلا نداري. اول ياد بگير به نظرات افراد احترام بذار بعر وارد بحث شو . جنبه داشته باش و احترام بذار. كوچولوي دهه ي هفتادي

    • roza

      خطاب به شهرزاد:
      اولا: من فکر می کنم شما از متولدین دهه ی بیست هستی. که البته به لحنت هم میخوره یه مادر بزرگ باشی، بهتر به فکر بچه ها و نوه هات باشی :)
      سن و سالت بالاست اما فکرت بسته و پایینه چرا که به خیال خام خود فکر میکنی من قصد ظاهر نمایی دارم !!!که اصلا اینطور نیست من نیازی به ظاهرسازی و ظاهر فریبی مثل بعضیها ندارم.البته در اینکه من "حـــامد بهــــداد" را بیشتر از همه دوست دارم هیچ شکی نیست علی الخصوص در قلبم.من به عنوان یک طرفدار هم دوست دارم و هم محق این هستم که کامنت بگذارم خوب کاری هم میکنم. فضولیش به شما نیومده که تو کار من دخالت میکنی چرا که اصلا به شما ربطی نداره زندگی من مال خودمه و زندگی شما مال خودتان.
      دوما:همین که شماها مثلا به قول خودتان بزرگ:) و با ادب:) هستین بسه.خوبه معنی بزرگی و ادب و احترام هم با کاربرانی مثل شما فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
      سوما:بی جنبه گی و بی احترامی از سرو روی کامنت شما و هم کیشانت داره میریزه بعد منو متهم به بی جنبگی و بی احترامی میکنی!!! خودت رعایت اخلاق و احترام رو نمیکنی.
      پس لطفا ادای آدمهای پاستوریزه رو در نیارید چرا که نه به لحن سخنانتان می آید نه به ادبیاتت به کار رفته در کامنتتان .و مطمئن باش حاضر جوابی رو خیلی خوب بلد هستم ، حالا شما دلت از جای دیگه سوخته و
      حاضر جواب نیستی وجوابی برای حرفهای من نداری چرا مسئله رو به حاشیه میبری ؟!!!
      در ضمن اگر حاضر جوابی من به مذاق شما خوش نمیاد اسمش را توهین نذار.
      چهارما:برای وارد شدن به بحث هیچوقت از شما اجازه نگرفتم که بخواد بار دومش باشه !!
      هر وقت دوست داشته باشم وارد بحث و جواب میشم .در ضمن من تو این رده سنی که شما گفتی نیستم افرادی تو این سن و سال معمولا دست چپ و راست خودشونو به زور میشناسن.
      بنده جوون هستم .به هر حال هر جور دوست داری فکر کنید فکر شما برای من مهم نیست .برای بنده جناب " بهداد" مهمــــــه که درک و شعور بسیار بالایی دارند و مثل امثال شما فکر نمی کنند .در پایان بازهم تاکید میکنم که به شما هیچ ربطی نداره مادربزرگ دهه بیستی .
      ((خوشحال میشم دیگه برای من کامنت نذاری.
      چرا که نه حوصله دارم و نه وقت که هر ساعت و دقیقه جواب شمارا بدم))

    • مهمان بار اول و آخر

      رزاي عزيز راستش خيلي بد مطلب نوشتي به همه ميپري و سعي ميكني فقط حرف خودت رو بزني من اصلا نه با بهداد و نه با بحث كاري ندارم بحث مال خودتون ولي از اون جايي كه به نظرم مياد شما احتمالا بايد هم سن و سال دختر من باشي خواستم يه نصيحت پدرانه به شما داشته باشم كه اين طور به بقيه نپر مخصوصا در فضاي مجازي كه هيچ كس را نميشناسي و نميدوني پشت اين اسم ها كي ها هستند يعني به نظر شما خيلي بعيده اگر يكي از كار برها يكي از كار گردان ها يا بازيگراني باشه كه چند بار با بهداد هم كار بوده و بيشتر از من و شما و بقيه اون رو بشناسه به نظر شما ممكن نيست براي تحليل طرفداران يك بازيگر و بحث هايي كه پيش مياد هر جا سخن از يم بازيگري باشه يه چرخي توي پست بزنن ببينن چه خبره يعني حتس يك در صد هم احتمال نميدي كه امكان داره خود رامبد جوان با اسم كار بر يك مشغول بحث با تو در باره بهداد باشه و خودش رو مخالف نشون بده و شما بهش ميگي من خيلي بهتر از تو بهداد رو ميشناسم به نظر شما حتي يك در صد احتمال نداره كه يكي از كار بر ها كه داره مطلب مخالف شما رو مينويسه ممكنه خود حامد بهداد باشه و به هر دليلي با اسم مستعاد آمده و شما بهش ميگي تو كه بهداد رو نميشناسي چرند نگو حالا اگه به نظر تو من هم دهه بيستي هستم يا پدر بزرگ يا اصلا نبايد اينجا ميامدم عيب نداره هر جور دلت خواست برداشت كن حرف بزن اما من چون فكر كردم خيلي خودت رو در گير موضوعاتي كردي كه فقط آخرش برات اذيت ميمونه خواستم يه نصيحت پدرانه بهت كرده باشم در ضمن شما هم اگر خواستي براي من جوابي بنويسي كه من ببينم زحمت نكش چون من ديگه اينجا نميام اما اگه خواستي جوابي بنويسي كه كار بر هاي ديگه ببينن جواب منو دادي يا به قول خودت دندانم رو شكستي اشكال نداره دريغ نكن اميد وارم خوشبخت باشي

      پاسخ ها

      • roza

        نمیدونم شما پدربزرگ هستی یا نیستی !! اما رعایت عدل و انصاف را نکردی و یکطرفه به قاضی رفتی.شما که خود را یک پدربزرگ معرفی میکنی باید اینقدر تجریه داشته باشید که خوب را از بد تشخیص دهید .و این پرواضح است که شما میبایست دیگران را سرزنش یا نصیحت میکردید. من نیازی به نصیحت ندارم و انقدر درایت و تجربه دارم که خودم بتوانم راهم را ادامه دهم .شما بهتر است که با نگاه واقع بینانه و د دقیق تری به کامنت ها نگاه کنید
        من فکر نمی کنم به کسی پریده باشم که شما مرا اینگونه مورد خطاب البته خطاب که چه عرض کنم اعتاب قرار داده اید!
        بلکه بر عکس این دیگران بودند که همواره با ادبیات ناشایست و لحن تند به جناب" بهداد" و من پریدند. بنده فقط جواب توهین و حرفهای غیر واقعی مخالفان را دادم .اگر کامنت کاربرانی چون کاربر و شهرزاد ،امیر... خوانده باشید خواهید دید که به جای اینکه صاحب نظر برای این مطلب باشند خطاب به من کامنت گذاشتند و یا در بسیاری دیگر از کامنتها از الفاظ ناشایست علیه جناب "بهداد" یا من استفاده کرده اند که البته آن الفاظ را لایق خودشان می دانم. شما انتظار نداشته باشید که من در قبال حرف که چه عرض کنم توهین دیگران سکوت اختیار کنم .این را باید بدانید همانطور که آنها حق ندارند به "حامد بهداد "عزیز و من توهین کنند من حق این را دارم که از" بهداد " عزیز و خودم دفاع کنم .بعضی از کاربران چون برای دفاعیات با دلیل و منطق من حرفی برای گفتن ندارند به ناچار از روی ضعف سعی بر این دارند که مرا تخریب کنند که البته موفق نشده و نمی شوند .و از قدیم گفتن کلوخ انداز را پاداش سنگ اشت اگر آنها مودبانه بنویسند من هم همچون گذشته اینکار را می کنم و اگر طبق معمول از سرضعف و ناچاری و دست به بی ادبی ببرند پاسخ تند و قاطع خواهم داد و با هیچکس شوخی ندارم.
        و اتفاقا حتی با اینکه یک جوان دهه شصتی هستم از شما که خود را یک آدم دهه بیستی معرفی میکنی و حتی مابقی کاربران نیز خیلی بهتر و روان تر کامنت مینوسیم .
        در مور د این موضوع که گفتید که ممکن است بعضی از کاربران همکاران جناب " بهداد" باشند!! قاطعانه میگویم اینچنین نیست ، دلیلی ندارد و اگر هر یک از آنهایی که شما از آنها نام بردید قصد کامنت گذاشتن داشتند شجاعانه اینکار را با نام خود میکردند نه با اسم مستعار!!
        در ضمن من کاری نکردم که بخواهم بابتش حساب پس دهم ،آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟
        در مورد جناب "بهــــداد "عزیز که صد در صد مطمئنم که تاکنون هیچ کامنتی نگذاشته اند و اگر بخواهند روزی مبادرت به این کار کنند مطمئن باشید که هر گز بر ضد من چنین کاری را نخواهند کرد .به طور مثال کسی که با لحن بدی میگوید که "بهداد "فقط ادا است!!!غیر از نخواهد بود اگر یک فرد عادی است که مطمئنا از"حامد بهداد" هیچ شناختی ندارد و اگر بر فرض از همکاران ایشان باشد این حرف (توهین )را از روی غرض و حسد ادا میکند و این را بدانید من چه در دنیای واقعی و چه در فضای مجازی جواب این دسته از افراد را قاطعانه میدهم .
        حال سوال من از شما این است که آیا خود شما مرا می شناسید که به نوعی به من پریده اید؟!شما از کجا می دانید که شناخت من از "حامد بهداد"حتی از همکاران ایشان بیشتر نیست؟!!
        در ضمن شما نگران حال من نباشید من اذیت نمیشوم بر عکس فکر می کنم که این دیگران هستند که بخاطر بعضی حرفهای ناشایست شرمنده و اذیت شده اند این مسئله از بوی سوختگی کامنتهایشان کاملا مشهود است .
        من هم برای شما آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت میکنم.

    • shadi

      خدایا مارو با کیا کردی 75 میلیون نفر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • roza

        اتفاقاخیلیم دلت بخواد.
        در ضمن مطمئن باش خیلی ها دیگه هم تاسف اینو دارند که با شما هموطن شده اند.

    • amir

      من یه سوال دارم که چرا اینrozaکه به قول خودش طرفدار این حامد بهدادتامی بینه یکی ازش طرفداری می کنه فورابهش می پره اخه فکرکنم بنده خدامشکل روانی داره

      پاسخ ها

      • roza

        اگر منظورت اون میناست باید بگویم که مینا پاسخ مزخرفاتی که در پست قبل علیه من گفته بود را گرفت. او بود که به من پرید نه من به اون .
        بعضی ها چه طرفدار بودن را ساده قلمداد میکنند!!مثل مینا .در ضمن شما به چه حقی به من توهین میکنی ؟! خودت لیاقت حرف ناشایستت را(مشکل روانی) داری .

    • عطیه

      حالمونو بهم زدی دختر....
      ببینم جواب منو چطوری میده...؟؟؟
      2 بار گفتی نه حوصله دارم نه وقتشو. اما ماشالا جواب همه رو دادی. کلا عنوانو بیخیال شدن همه و دارن یه کلمه جواب تورو میدن....
      بس کن دیگه.
      اگه کسی نظرش متفاوت باشه، مطمئن باش هیچجوری تغییر نمیکنه خصوصا با این پرشایی که تو بهشون داری...
      واسه خودت گفتم. چون واسه منم هیچی اهمیت نداره. دوسش داشته باش بدت بیاد. زندگی اونقدر بالا پایین داره که این یکی توش گمه گمه....
      راستی از بس حرص میخوری زیادی غلط املایی داری دیگه. قبل فرستادن یه چک کن بعد ارسال کن عزیزم...

      پاسخ ها

      • roza

        ببین کی به کی داره میگه حرص میزنی!!:)
        شماها که خودتان را کشتیداز محتوای کامنتهای شما اینگونه بر میاد که خیلی سوختید و دارید حرص میخورید. درضمن حرفهاتون همه تکراریه.
        اولا: اگر حالتون بهم میخوره مشکل از خودتون .
        دوما: نگران نباش! دل به دل راه داره منم همین عقیده رو نسبت به شما و بعضی های دیگه دارم .سوما:واقعا هم همینطوره چرا که من نه حوصله دارم نه وقت که با اشخاصی چون شما و امثال شما کلنجار برم.من با توجه به مقتضیات آن روز این حرف(وقت و حوصله) را به حسن و شهرزاد گفتم و اینکه دلم به حال شما میسوزه و میخوام از توهم خارجتان کنم.خوبه چشماتو باز کنی تاربخ کامنتای منو ببینی که با تاخیر چند روزه هست.در ضمن موقع وارد شدن به این سایت و کامنت گذاشتن از شما اجازه نگرفتم که الان بخوام با حرف شما میدان را خالی کنم .زندگی تو به خودت مربوطه زندگی من هم به خودم زندگی من با زندگی شما تفاوت زیاد داره.درضمن من فکر نمی کنم که غلط املایی داشته باشم ممکن بخاطر سرعت بالای تایپ غلط تایپی باشه اما غلط املایی هرگز.

      • roza

        درضمن ،شما هم قبل از اینکه حرفهای بیهوده و تکراری بزنی فکرت و اصلاح کن عزیزم .
        و این بساط مثلا نصایح رو جای دیگه پهن کن چون خریدار نداره . ما را نیازی نیست .

    • amir

      می دونی rozaخانوم من باهرکی به اندازه لیاقتش صحبت می کنم

      پاسخ ها

      • roza

        اولا:همچین میگی من که حالا فکر میکنی که این من کی باشه !!!
        دوما:حرفی رو که خودم در مورد لیاقت به شما زدم میخوای به خودم پس بدی؟!(هه!زهی خیال باطل)
        سوما:کسی هم نامه فدایت شوم برای شما نفرستاده که توروخدا با ما حرف بزن
        چرا که شما مثل قاشق نشسته می مونی و خودتو یه دفعه انداختی وسط !
        در ضمن؛ لیاقت من در حد فهم خاله زنک مثل شما نیست .خیــــلی بیشتره پس زور بیخود نزن .و به جای اینکه سعی در تحلیل من داشته باشی به کار و زندگی خودت برس .

    • لاله

      سلام رزا جان
      ببخشید
      میشه بگی چند سالته؟
      نمی خوام تایید یا تقبیح ت کنم
      کنجکاو شدم بدونم
      ممنون میشم جوابم و بدی

      پاسخ ها

      • roza

        سلام لاله جان!
        من یک دختر دهه ی شصتی هستم .
        اما عزیزم سن و سال ملاک نیست ملاک درک و فهم آدمهاست .

    • بدون نام

      ای خدا!چرا بحثو تموم نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      لاله و عطیه و امیر وو......... بس کنید دیگه

    • بدون نام

      مجموعه «اينجا ايرانه» به کارگرداني و تهيه‌کنندگي فريد مرسي ساخته مي‌شود. يکي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين بخش‌هاي اين مجموعه «دوربين مخفي» آن است که واکنش هنرمندان را ضبط مي‌کند و در نهايت هنرمند به تحليل و چرايي واکنش‌اش در مقابل مجري برنامه مي‌پردازد.

      اين مجموعه اولين ميني‌سريال اکشن ايراني است که «بارکد»، «يک فنجان چاي» و «پارکور» عنوان قسمت‌هاي اين سريال است.
      حامد بهداد که در مقابل «دوربين مخفي» اينجا ايرانه قرار گرفته است، عکس‌العمل جالبي از خود نشان مي‌دهد. اين فيلم واکنش حامد بهداد به موقعيت «دوربين مخفي» و تحليل‌اش از اين اتفاق است.

    • مریم

      کتک بزنه نزنه عاشقشمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج