۴۷۷۹۴۹
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراض شدید خوزستانی‌ ها به قطع مکرر آب و برق

مردم شهرهای مختلف خوزستان خواستار پاسخگویی دولت در خصوص علل قطع مکرر آب و برق و تعطیلی استان شدند.

خبرگزاری فارس: مردم شهرهای مختلف خوزستان در تماس با دفتر این خبرگزاری (فارس) خواستار پاسخگویی دولت در خصوص علل قطع مکرر آب و برق و تعطیلی استان شدند.
قطع مکرر آب و برق و تعطیلی مدارس باعث سردرگمی مردم در شهرهای مختلف استان به ویژه کلانشهر اهواز شده است.

محمد عباسپور از شهروندان اهوازی در این باره می‌گوید: معلوم نیست در استان چه خبر است با یک باران یا مه‌گرفتگی و گرد و غبار آب و برق و تلفن قطع می‌شود.

وی افزود: چرا باید ما در استانی که مرکز تولید انرژی کشور هستیم در چنین وضعیت قرار داشته باشیم.

سعید لجمیری دیگر شهروند اهوازی نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها در استان خوزستان گفت: با کمترین اتفاق در استان مردم با قطعی گسترده آب، برق و تلفن و اینترنت مواجه می‌شوند و این برای مردم مشکلات جدی ایجاد کرده است.

وی افزود: بدون اطلاع قبلی آب و برق قطع می‌شود و مردم هیچ ذخیره آبی در خانه ندارند و در واقع زندگی مردم در خانه نیز فلج شده است.

محمدرضا حلاف یکی دیگر از شهروندان اهوازی گفت: دولت برای مشکلات استان کمیته‌ای ویژه تشکیل دهد متاسفانه مدیران اجرایی استان حقیقت را به مردم نمی‌گویند.

وی افزود: تنها با گذشت چند روز از افتتاح نیروگاه‌های برق توسط معاون اول رییس جمهور برق اکثر شهرهای خوزستان با یک مه‌گرفتگی مختصر قطع شده است.

رضا محمدزاده نیز در این خصوص گفت: وضعیت فعلی استان خوزستان باعث مهاجرت مردم از این استان شده است.

وی گفت: اکثر بستگان ما در حال انتقال کار و زندگی خود به استان‌های دیگر هستند چون امیدی به حل مشکلات استان خوزستان نیست.
برق حدود ۹۰ درصد مشترکان در ۱۱ شهر خوزستان قطع است
خبرآنلاین: بر اثر بروز گرد و غبار شدید در خوزستان و رطوبت بسیار بالای این استان، هم‌اکنون برق حدود ۹۰ درصد مشترکان در ۱۱ شهر استان خوزستان همچون خرمشهر، آبادان، شادگان و اهواز قطع شده است.

به دنبال قطع برق از ساعت ۴ بامداد امروز و خارج شدن پمپ‌های آب تصفیه‌خانه‌ها و چاه‌های تامین آب شرب، آب‌رسانی در شهرهای خوزستان نیز دچار اخلال شده و هم اکنون آب در شهرهای بزرگ استان قطع است.

بر اثر تکرار این حادثه در چند روز اخیر، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو با همراهی معاونان و مدیران‌عامل توانیر و آبفای کشور بخش آب و برق این وزارتخانه برای رصد و اقدام فوری برای کنترل این بحران عازم استان خوزستان شده است.

در حال حاضر، علاوه بر گرد و غبار شدید، رطوبت در اهواز حدود ۱۰۰ درصد است و بر اثر اتصال تجهیزات و مقرره‌های برق، پست‌های انتقال و توزیع وشبکه برق‌رسانی در این شهرها، از مدار خارج شده و تلاش برای برقراری جریان برق در این استان در دست انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ثروتمندترين استانها ازنظر منابع نفت وگاز وغيره خوزستان فارس بوشهر هرمزگان وبدبخت ترين ازنظر امكانات عجب عدالتى استانهايى كه هيچ چيزندارن مثل تهران اصفهان قم داراى بيشترين امكانات عجب عدالتى

      پاسخ ها

      • علی

        با لایک نظرتون این رو هم باید متذکر بشم که عدالت به معنای برابری نیست، چه بسا شاید حق چنین استان هایی بیشتر از تهران و دیگر مناطق بزرگ باشد. در مملکت اسلامی بیشتر انتظار داریم که عدالت حاکم بر امور باشد.

    • خوزستانی

      خوزستان همیشه محرومه هیچ کاری برای ما نمیکنن واقعا اینجا وضع افتضاح شده اگه این اتفاقا تهران پیش میومد گوش فلک رو کر میکردن ولی الان هیچی نمیگن
      تبعیض تا کی؟؟؟
      کل انرژی کشور از اینجا تولید میشه اما خومون باید سختی بکشین!!!!

    • بدون نام

      من خودم شمال هستم. ولی اعصابم به هم میریره
      چرا خوزستان همش از این مسائل داره؟
      به نظر میاد دستهایی تو کار باشه. ...

    • بدون نام

      چه اوضاعی شده.هر روز فقط خبرهای بد..

    • خوزستانی

      از ساعت پنج صبح تا الان که ساعت 12:30 هست برق نبود و الان تازه وصل شد خدا بگم چکارتون کنه آخه خدایش این حقه ماست؟ اینترنت یکماهه 20 هزار تومن با سرعت پایین واقعا این حق ماست؟

    • بدون نام

      دولت تدبیر وامید نه تدبیری اندیشیدی ونه در مردم.امیدی باقیمانده لطفا دلواپسان خوشحال نشن بابا این جناح اون جناح پدر مردمو در اوردید بداد .مردم برسید بیچاره جنوبی بیشترین لطمه.را از جنگ بردن محرومترین شهرها هم هستند متاسفم

    • بدون نام

      من کرمانشاهی هستم ولی عاشق بچههای خوزستانم.ما هم مشکلات زیادی در شهرمون داریم ولی نه به اندازه مشکلات شما که جزع امکانات اولیه زندگی کردنه . فقط میتونم ابراز همدردی کنم شاید اگه ما بودیم اعتراض گسترده میکردیم

    • بدون نام

      خدایا خودت به داد این مردم برس .

    • بدون نام

      خوزستان هیچوقت کاری واسش نمیکنن حتی مسئولین و نماینده هاش هم ادمای به درد نخوری هستن من خودم آبادانی هستم و چند ساله از آبادان زدم بیرون چون نه گردو خاک تمومی داشت نه مسائل دیگه و نبود امکانات،اومدن یه اسم منطقه آزاد گذاشتن رو شهر که بگن خیلی کار کردیم واستون، ولی هیچ فایده ای که نداشته جز اینکه الکی قیمت خونه و مغازه و کرایه هاشو بردن بالا و ماشین اروندی وارد کردن که همه وقتی فهمیدن از شهر نمیتونن خارج شن و در سال یه بار میتونن خروجی بگیرن ذفتن فروختن ماشیناشونو...

    • اهوازی

      واقعا ادم نمیدونه چی بگه ....
      کافیه یکی ازاین اتفاقا تو اصفهان اتفاق میوفتاد اونوقت خود رییس جمهور ممیرفت اونجا اونوقت ما ..........

    • مریم ب

      واقعا خوزستانی ها را باید رو سر حلوا حلواشون کرد اما بجاش از هیچ راهی واسه اذیتشون دریغ نمیکنن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج