۴۷۲۸۲۲
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

سریال «ستاره» از شبکه فاکس پخش می‌شود

اولین تجربه بازیگری دختر مایکل جکسون

پاریس جکسون دختر مایکل جکسون ستاره سرشناس موسیقی پاپ در یکی از اپیزودهای سریال «ستاره» به کارگردانی لی دنیلز، برای نخستین‌بار مقابل دوربین رفته است.

آی ‌سینما: پاریس جکسون دختر مایکل جکسون ستاره سرشناس موسیقی پاپ در یکی از اپیزودهای سریال «ستاره» به کارگردانی لی دنیلز، برای نخستین‌بار مقابل دوربین رفته است.

درام «ستاره» چهارشنبه‌ها از شبکه «فاکس» روی آنتن می‌رود و جکسون نقش شخصیتی به نام «ریچل ولز» را در یکی از اپیزودهای آن ایفا کرده است. دنیلز که در گذشته با فیلم «گرانبها» دو نامزدی اسکار از جمله بهترین کارگردان را به دست آورده بود، یکی از سازندگان اصلی سریال معروف «امپراتوری» نیز به شمار می‌رود.

اولین تجربه بازیگری دختر مایکل جکسون

انتخاب پاریس جکسون ۱۸ ساله برای بازی در سریال شبکه فاکس خیلی‌ها را شگفت‌زده کرده است. قصه جلد شماره اخیر مجله «رولینگ استون» به ماجرای آشنایی جکسون و دنیلز و پیشنهاد بازی به دختر ستاره معروف پاپ در تک اپیزود سریال «ستاره» اختصاص یافته است.

در مدت هشت سالی که از مرگ ناگهانی مایکل جکسون در سال 2009 می‌گذرد، پاریس دخترش هر از گاهی حضوری کوتاه در برنامه‌های تلویزیونی مختلف داشته است، از جمله یکی از اپیزودهای برنامه «فصل بعدی اپرا» با اجرای اپرا وینفری مجری معروف تلویزیون امریکا و همچنین برنامه «الن شو» با اجرای الن دیجینرس.

مصاحبه اخیر او با «رولینگ استون» اولین گفت‌وگوی جدی و عمیق او با نشریه‌ای امریکایی به شمار می‌رود. در حالی که مایکل جکسون در زمان حیاتش همواره از ترس ربوده شدن فرزاندنش آنها را با پوشاندن چهره‌شان از دسترس دوربین رسانه‌ها و خبرنگاران دور نگه مي‌داشت، حالا باید دید اولین تجربه بازیگری دختر ۱۸ ساله‌اش در سریال لی دنیلز، چه بازخوردهایی را به دنبال خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سلی

      چه دختر نازی هم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج