۴۷۱۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اعتراض ۹ هزار دانشمند به قانون ترامپ

تعداد دانشمندان مشهور جهان و چهره‌های آکادمیک که با امضای بیانیه‌ای به دستور جدید دونالد ترامپ،رئیس جمهوری آمریکا برای ممنوعیت ورود شهروندان ایران و ۶ کشور دیگر به آمریکا اعتراض کرده‌اند به بیش از ۹ هزار عضو هیات علمی و ۴۴ برنده جایزه نوبل رسید.

خبرآنلاین: تعداد دانشمندان مشهور جهان و چهره‌های آکادمیک که با امضای بیانیه‌ای به دستور جدید دونالد ترامپ،رئیس جمهوری آمریکا برای ممنوعیت ورود شهروندان ایران و ۶ کشور دیگر به آمریکا اعتراض کرده‌اند به بیش از ۹ هزار عضو هیات علمی و ۴۴ برنده جایزه نوبل رسید.
اعتراض 9 هزار دانشمند به قانون ترامپ

در موج اول اخبار از اعتراض ۱۳۰۰ دانشمند و ۱۰ برنده جایزه نوبل به این اقدام رئيس جمهور آمریکا خبر داده بودند. اکنون بی‌بی‌سی گزارش داده که این بیانیه را بیش از ۹ هزار عضو هیات علمی، ۴۴ برنده جایزه نوبل، ۴۵ برنده دیگر جوایز معتبر جهانی و ۲۷۳ عضو آکادمی‌های علوم، مهندسی و هنر آمریکا، طوماری را در اعتراض به ممنوعیت‌های وضع شده بر سفر اتباع ایران و شش کشور دیگر امضا کرده اند.امضا کنندگان این بیانیه با محکوم کردن این اقدام را تبعیض آمیز،مغایر با منافع آمریکا و همچنین باعث مشکلات گسترده برای اعضای جامعه علمی از جمله دانشمندان و دانشجویان خوانده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در سه سال اخیر، تنها از کشور ایران، بیش از ۳ هزار نفر در دانشگاه های آمریکا دکترا گرفته اند. دستور اجرایی رئیس جمهور همکاری با پژوهشگران چنین کشورهایی را محدود می کند.

دانشمندان اعلام کرده‌اند که تصمیم دونالد ترامپ،به طور بالقوه می تواند به ترک آمریکا از سوی بسیاری از افراد بااستعداد منجر شود که پژوهشگران و کارآفرینان حال و آینده ایالات متحده هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی دمشون گرم از کارگرشو تا بالاترین مقامشون اعتراض کردند.........
      ...........
      من به نوبه خودم سپاسگزارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج