۴۷۱۰۱۹
۳۳ نظر
۵۰۰۸
۳۳ نظر
۵۰۰۸
پ

۲۰ سال حبس پایان عشق یکطرفه

مرد قاتلی که عاشق زنی متأهل شده بود و برای اینکه بتواند با او ازدواج کند، بعد از تهدید شوهر و فرزند این زن، او را از خانه ربود و مدتی زندانی کرد، به ٢٠ سال حبس محکوم شد.

روزنامه شرق: مرد قاتلی که عاشق زنی متأهل شده بود و برای اینکه بتواند با او ازدواج کند، بعد از تهدید شوهر و فرزند این زن، او را از خانه ربود و مدتی زندانی کرد، به ٢٠ سال حبس محکوم شد.
دی‌ماه سال ٩٣ مردی با پلیس ١١٠ تماس گرفت و از ربوده‌شدن همسرش از سوی یکی از دوستان خانوادگی‌شان خبر داد. این مرد به مأموران گفت جوانی که از دوستان خانوادگی ما بود، به عنوان میهمان به خانه‌ام آمد و گفت همسرت باید از این به بعد با من زندگی کند، بعد هم او را با خودش برد. بیژن به مأموران گفت: در خانه نشسته بودیم که ناگهان محسن زنگ خانه را به صدا در آورد و وارد خانه شد و با تهدید گفت همسرم پریا باید با او زندگی کند.
پس از شنیدن این حرف با محسن گلاویز شدم و با هم دعوا کردیم که ناگهان محسن به سمت آشپزخانه دوید و چاقویی از آنجا برداشت و زیر گردن دختر خردسالم گذاشت و گفت اگر پریا با من نیاید، دخترتان را می‌کشم. پریا نمی‌خواست با او برود؛ همه تلاش من این بود که او را از دست محسن نجات دهم اما تا دخترمان را تهدید کرد، پریا التماس‌کنان گفت با دخترم کاری نداشته باش. دخترم جیغ می‌زد و گریه می‌کرد. ترسیدیم جلوی چشممان به او آسیبی برساند. محسن تهدید کرد فقط در صورتی دخترتان را رها خواهم کرد که پریا با من بیاید. دست پریا را گرفت و کشان‌کشان بدون کفش و لباس مناسب به بیرون برد و او را سوار ماشین شخصی خود کرد.
با توجه به گفته‌های بیژن و تحقیقات، مأموران کار خود را برای دستگیری محسن آغاز کردند. مدتی از ربوده‌شدن پریا می‌گذشت اما خبری از او نبود تا اینکه یک روز زن جوان با مراجعه به منزل با پلیس ١١٠ تماس گرفت و از آنها درخواست کمک کرد. به این ترتیب مأموران در صحنه حاضر شدند و محسن را که در محل بود بازداشت کردند و در اختیار کارآگاهان جنایی قرار دادند. محسن ابتدا منکر آدم‌ربایی شد و روز حادثه را چنین برای مأموران شرح داد: شش ماه قبل پریا برای گارانتی تلفن همراهش به محل کار من آمد و با هم آشنا شدیم. پس از مدتی من را با خانواده و همسرش آشنا کرد. حتی چند بار خانوادگی مسافرت رفتیم و من را برای جشن سالگرد ازدواجشان دعوت کردند. پریا با بیژن اختلاف داشت برای همین آن روز با من تماس گرفت و از من خواست به منزلشان بروم تا با بیژن حرف بزنم. وقتی به آنجا رفتم با بیژن دعوایمان شد. پریا خواست او را با خودم ببرم و با پای خودش با من آمد.
اما پریا حرف‌های محسن را رد کرد و گفت: درست است؛ ما شش ماه قبل با یکدیگر آشنا شدیم. بعد از اینکه محسن متوجه شد چشم دخترم مشکل دارد، به بهانه اینکه چشم‌پزشک خوبی را می‌شناسد، با من تماس می‌گرفت؛ همچنین یک‌ بار وکیلی برای کارهای برادرم به او معرفی کرد؛ این شد که محسن کم‌کم وارد خانواده‌مان شد. به بهانه سالگرد ازدواجم ما را با خود به شمال برد. بعد از آن مدام من را تهدید می‌کرد و آرامش را از خانه ما گرفت. خانواده‌ام را تهدید به قتل می‌کرد تا اینکه آن روز به منزل ما آمد و به زور من را همراه خودش برد و خواست از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم. حتی همسایه‌ها نیز شاهد هستند که با چه وضعی من را از خانه بیرون کشید و بدون روسری و لباس مناسب داخل ماشین هول داد. من را در خانه مادرش زندانی کرد؛ اجازه نداشتم از خانه خارج شوم تا اینکه به بهانه آوردن مدارک برای کارهای طلاق محسن قبول کرد من را به خانه خودم بیاورد اما در راه تهدید کرد که اگر دست از پا خطا کنم، عکس‌هایی را که از من دارد، در شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد کرد تا آبرویم برود.
پس از بازجویی‌های بیشتر محسن لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد و گفت: همان روز اولی که پریا را دیدم، از او خوشم آمد اما نمی‌دانستم متأهل است. هر کاری کردم نتوانستم او را فراموش کنم. برای همین تصمیم گرفتم به زور او را مجبور کنم که با من زندگی کند. این در حالی بود که مأموران در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند متهم فردی سابقه‌دار و خشن است و پیش از این هم به جرم قتل بازداشت و محکوم شده ‌است اما با دریافت رضایت از اولیای‌ دم از زندان آزاد شده ‌بود.
به‌این‌ترتیب، با توجه به گفته‌های محسن و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت زن جوان و شوهرش، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. پس از انجام تشریفات قانونی بار دیگر شاکیان در جایگاه قرار گرفتند و شکایت خود را طرح کردند؛ سپس متهم بار دیگر در جایگاه حاضر شد و روز حادثه را شرح داد و از شاکیان درخواست کرد او را ببخشند. در پایان جلسه رسیدگی هیئت قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند و محسن را به جرم آدم‌ربایی و تهدید و ورود به‌عنف به ٢٠ سال حبس و ٧٤ ضربه شلاق و به خاطر وارد‌کردن صدمه جسمانی به بیژن به پرداخت دیه محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی چی ؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حکم عادلانه ایه خوبه

    • رهام

      این بیشتر روانی به نظرمیرسد وگرنه ادم معمولی ازاین کارها نمیکنه

    • غریبه

      ای بابا این دیگه چه وضعشه...
      اعدامش کنید و خلاص..
      قتل انجام داده و بخشیده شده..(شایدم بل زور وتهدید)
      الانم در اینمورد دنبال بخشش بوده..(هرچند ممکنه باز بیرون بیاد)
      ولی اعدام بهترین گزینه ست تا درسی واسه دیگران بشه..
      اینا همون سگهای ولگرد جامعه هستن ک فقط باید بمیرنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی تو؟

    • بدون نام

      یعنی چی؟؟؟؟؟
      یه آدم غریبه مجرد به خونه آدم ورود پیدا کنه و رفت و آمد کنند و ..... یعنی چی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      الان ما باید به خاطر رفتار زن ناراحت باشیم ؟؟؟؟طرف قاتل هم بوده که ؟

    • بدون نام

      الهی هر دونفر بمیرن ! بی وجدانهای دروغگو

    • عباد

      یکی نیست ب پریا بگه غلط که کردی ... همش زیر سرخودته مگه هرکس میره گوشیش بده گارانتی با طرف رفیق میشه وباکمال پرروی میارتش خونه ب خانواده مغرفیش میکنه ؟!!!!!»

    • بدون نام

      همان روز اول خبر مرگت زن کجا دیدی ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      پریا نه شیطان

    • ستایش

      خانمه چطورپیش مرد نامحرم بدون روسری

    • بدون نام

      پایان عشق یک طرفه !!!!!

    • مولاوردی

      محسن نه مقصره نه روانی.خدارو شکر خانوما جوری میرن بیرون انگار دارن میرن عروسی والا وقتی حرف از کشورهای خارج میاد همه فک میکنن چه خبره زنای ایران که دست زنای اروپارو از پشت بستن ... بااین پوشش مدمون.حالا یه زن متاهل عکساش دست اون مرده چیکارمیکرده؟؟؟؟

    • بدون نام

      سلام آخه بعضی از ماها دیر دو ریالی مان می افتد، حالا بگید ببینم که تجاوز و تعرضی طی این روزهای زندانی شده یا خیر! اگر تجاوز شده همون بهتر که طلاق بگیره و بره با این مرد زندگی کنه! و الا زن شریکی که نميشه! البته میشه یه مرد مثلاً دو زن بگیره ولی یک زن نميشه دو شوهر داشته باشه! این هم شده معضلی برای بعضیها از مردم!!!

    • مجتبی

      سلام دوستان .بخدا ادم هر شری میگیریش گناهی باعث میشه وگرنه ادم درراه خدا باشه هیچی براش پیش نمیاد وگرنه اگه این زنه از اولش رو به این مرده نمیداد ودرد دل نمیکرد این اتفاق براش پیش نیومد.

    • کریو

      شوهراین زن خیلی بی غیرته .اگراین خانواده بی بندوبار
      نبودند چرابایدشخصی ناشناس وفاسدبراحتی وارد زندگی
      انهاشود.

    • رحیم

      اون روز ک آشنا شد باید فکر همه جاشو میکرد ....مقصر پریاست

    • سینا یزد

      خاک بر سر این زن که پشت پرده با این زن رابطه داشته
      مرد هم احمق بوده که اینقدر بی عقل ونامرد بوده

    • رها

      نتیجش همین میشه دیگه وقتی به کسی که مرتکب قتل شده رضایت میدن و آزاد میشه عجب....
      یاحق

    • بدون نام

      دروغ کذبه

    • بدون نام

      گفته این بارم رضایت میگیرم خخخخخخ

    • ریحانه

      من با جناب مولاوردی کاملا موافقم خانم های کشور ما چه متاهل چه مجرد با پوشش نامناسبی تو ی جامعه می چرخن بعد انتظار دارن مرد ها وسوسه نشن

    • بهرام

      عباد،،،،،ملاوردی،،،،،لایک

    • صدف

      جرم گروگانگیری بایداعدام باشه دوسه روزدیگه وثیقه میذاره میادبیرون دوباره روزازنو. !!!!زنه چی میشه شوهرش قبول میکنه دوباره برگرده پیشش؟!!خونواده دیگه تباه شدن چوب سادگیشونوخوردن تاشماباشین به هرناکسی اعتمادنکنین

    • مهدی

      به نظر من کلا اگر مرد مهربان و خوش برخوردی هم می بود نباید وارد زندگی شخصی این زوج میشد.اصلا معنی نداره که زن آدم با شخص دیگه ای بصحبته اگه میخواد با کس دیگه ای صحبت کنه از اون زندگی باید بره بیرون برای من غیر قابل باوره و غیر قابل تحمل و غیر قابل گذشته اصلا همه چیز خراب میشه زنی که با کس دیگه ای صحبت کنه یعنی همه چیز زندگی رو به هم زده بهم ریخته یعنی همه چیزو خراب کرده.اصلا غیر قابل وصفه

    • بدون نام

      اووووووووه ه ه هی یواش اون مرده از پریا خوشش اومده اونقدرحرف کشیده بعدم وکیل پیدا کرده پسره با کلک وارد این خانواده شده دوما زمانی بزور میبردتش دستشو میکشیده بیچاره سرش لخت بوده چرا مثل دیونه ها تهمت میزنین چشم که دارین درست بخونین بعد هر کدومتون قاضی بشین ولا که خیلی ...........پناه بر خدا

    • قصاص

      کلا باتوجه به اظهارات متهم وشکات ازمجازات آدم ربایی ونقص عضوشوهر پریا هم که بگذریم چنین فردشروزروسابقه دارقاتلی حتماباتوجه به علاقه شیطانی وهوی وهوس قطعا دراین مدت مزبورکه پریاخانوم را زندانی نموده تجاوزبعنف هم انجام داده که مجازاتش اعدام است ....

    • دلسوز

      عجیب است درخارج ازکشورواروپا زنانشان ودخترانشان والله از زنان ایرانی البته مبحث پوشش باتوجه به ممنوعیت حجاب ازایران بهتراست البته کل جامعه زنان منظوروهدف نیست والا زنان ایرانی نجیب ترین زنان عالم اند وهمین نسل اول ودوم انقلاب گویای نجابت وشرافت وپاکدامنی زنان ایرانی است که چنین جوانان رزمنده ودلیروغیوری را دردامان خویش پرورانده که شهادت را ازعسل شیرین تراحساس میکردند،چه شدبیکباره جامعه نجیب وعفیف ایرانی که اینگونه پرده حجاب وپوشش معمولی راهم کنارگزارده ورعایت هیچ حدوحدودی را مراعات نمیکنند والله بعضی وقتهاخجالت میکشم بروم خیابان دخترکی که هنوزبسن رشد نرسیده بهمراه مادروآرایش وبزک انچنانی که درغرب هم وجود ندارد فلذا بحث زنان ازاهمیت بیشتری ازمردان دارد که زنان آیندگان کشورواسلام را دردامان خویش پرورش میدهند وآیا جامعه فعلی ما همان جامعه آرمانی مادرانمان دردهه گذشته بود؟ اصل مادراست وپدررهگذر است بدلیل اینکه فرزندان ازلحاظ تربیت وتعلیم بیشتردردامان مادرپرورش میابند نه پدر ، باشدکه زنان ایرانی به رسالت تاریخی واجتماعی خویش برگردند والا درهرپرونده قضایی پای یک زنی درمیان است؟؟؟

    • بدون نام

      امان از خودخواهی آدما...........
      یا تعهد ندیدن یا اگه تعهد دادین انسان باشین..........

    • عماد

      احساس بیش ازحددرزندگی به دیگران باعث خیانت یاسوءاستفاده میشود.این زن شوهر دارچطوربه خودش جرات داده که به یه غریبه ای دل ببنده!درواقع به شوهر وفرزندش خیانت کرده است.عقلابایدازبچش خجالت میکشید.اگه این به ظاهر مادرفرزندی نداشت من راضی به محاکمش مثل اون مرده بودم.

    • بدون نام

      خدایی بعضیها بعلت حمایت بیش از حد و لوس کردن وننر نمودن ...ویچشم رو ضربه این چنین میخورند! آخه بابات خوب مادرت خوب چرا گوش به خواسته نابجای این کور یک چشم بدی که عمری گرفتار بشی!!!

    • مهدی. شباهنگ

      بانظرعیادموافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج