۴۶۹۶۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود اتباع ایرانی به آمریکا، ۹۰ روز تعلیق شد

در دستور اجرایی که به امضای رئیس جمهور آمریکا رسید، ورود پناهجویان سوری به خاک آمریکا «زیان آور» خوانده شد و از این رو، اجرای برنامه حذف روادید برای این پناهجویان متوقف شد. بر اساس متن نهایی فرمان اجرایی بررسی سخت‌گیرانه سوابق مهاجرین به آمریکا که توسط ترامپ امضا شد، صدور روادید برای اتباع کشورهای «مضر برای منافع ایالات متحده» به مدت ۹۰ روز تعلیق شده است.

خبرگزاری مهر: در دستور اجرایی که به امضای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا رسید، ورود پناهجویان سوری به آمریکا «مضر و زیان آور» خوانده شد و از این رو، اجرای برنامه حذف روادید را تا زمان «اِعمال تغییرات کافی» در برنامه پذیرش پناهجویان متوقف ساخت.

طبق گزارش منتشره در خبرگزاری اسپوتنیک،‌ این دستور اجرایی اعلام می کند: «من [دونالد ترامپ] بدینوسیله اعلام می کنم که ورود بیش از ۵۰ هزار پناهجو در سال مالی ۲۰۱۷ برای منافع آمریکا مضر خواهد بود و بنابراین ورود این پناهجویان را تا زمانی که تعیین کنم پذیرش بیشتر [پناهجویان] در راستای منافع ملی [آمریکا] خواهد بود، به حالت تعلیق درمی آورم».

گفتنی است که در این دستور اجرایی، ظاهراً هیچگونه اشاره ای به ایجاد مناطق امن در سوریه نشده است.

همچنین بر اساس متن نهایی فرمان اجرایی بررسی سخت‌گیرانه سوابق مهاجرین به آمریکا که توسط ترامپ امضا شد، صدور روادید برای اتباع کشورهای «مضر برای منافع ایالات متحده» به مدت ۹۰ روز تعلیق شده است. این بازه زمانی در پیش‌نویس فرمان ۳۰ روز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب نرن .. ما ک نمیخاستیم بریم

    • مرهم

      تو کشور خودتون بمونید و انقد خفت کشورای دیگه رو تحمل نکنید والا

    • ساحل

      جدیدا هر بدبخت بیچاره ای که اینجا نمیتونس زندگی کنه میرفت اروپا و کلاس مفت میزاشت نمونش همین برنامه ببین تی وی ک یه مشت گدا گشنه با اون وضع زندگیشون به مردم توی ایران توهین میکنن..

    • akhale

      قبلا که قرار بود 30 روز باشه حالا ما تا 90 روز چکار کنیم؟ ظلم به ما شد که تا حالا یه مرتبه هم به آمریکا نرفتیم!!!

    • بدون نام

      زوره مگه خب. نمیخوان اونا برین. مگه تو صدا سیما خودمون نمیگن آمریکا کشور فقیر و گشنه ایه. خب نرین دیگه

    • ارش

      اونا هم مثله ما.
      والا.

    • صمد از تبریز

      اصلا امسال ما تو برنامه هامون نبود که بریم آمریکا البته اروپا و استرالیا و افریقا و کشورهای اسیایی دیگه هم نبود

    • مخ

      کاربران محترم و ایرانیان عزیزم ،آمریکا کشوری است که همیشه قلدری و چپاول گری کرده و با غارت کشورهای خاورمیانه زندگی نموده، درسته که کارخونه های خوب و تولیدات خوب داره ولی ما ایرانیان باید غیرت داشته باشیم نباید اجازه دهیم چنین توهینی به ما بکنند اگر ایرانیان مقیم آمریکا دست از کار های مهم بردارند که همه راس کارند واقعا امریکا رو فلج میکنند ترامپ یک فرد دیوانه هست و بزودی آمریکا را نابود خواهد کرد مدت زیادی طول نمیکشه که متلاشی شدن آمریکا رو خواهید دید هر ایالتی برای خود کشوری خواهد شد و دیگر قلدری در جهان نخواهیم داشت . انشاء الله

    • مردم

      همونطور که ما از حضور اسرائیلی ها در کشورمان جلوگیری میکنیم و آنها را قبول نداریم و بیرونشان کردیم ترامپ هم از ایرانی ها خوشش نمی آید و قصد پاکسازی امریکا از ایرانی ها را دارد اصلا مهم نیست اینهمه کشور در دنیا هست که ایرانی را روی چشمش میگذارد .

    • پیشنهاد

      وقتی میگیم مرگ بر امریکا اگه راست میگیم دیگه امریکارفتن رو میخواهیم چکار؟ اگه دروغ میگیم چرا میگیم ؟ بابا ول کنید این امریکا رو ارزونی خودشون اصلا چنین کشورهایی با چنین رئیس جمهوری امنیت نداره یه وقت دیدی همه ی ایرانی ها رو اونجا خواستن بکشند هیچ ضمانتی نیست این وسط

    • محمد جواد

      چه خبر خوشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج