۴۶۱۸۷۸
۳۰ نظر
۵۰۱۹
۳۰ نظر
۵۰۱۹
پ

دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟

دنا پلاس نتیجه پروژه‌ای است که ایران خودرو طی ۱۴ ماه و با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی به سرانجام رسانده است. در دنا پلاس ابعاد فیزیکی خودرو و مشخصات فنی آن تغییری نکرده‌اند و ایران خودرو فقط به سطح تجهیزات آن افزوده است.

وب سایت جی اس ام: دنا پلاس نتیجه پروژه‌ای است که ایران خودرو طی ۱۴ ماه و با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی به سرانجام رسانده است. در دنا پلاس ابعاد فیزیکی خودرو و مشخصات فنی آن تغییری نکرده‌اند و ایران خودرو فقط به سطح تجهیزات آن افزوده است.
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟

دنا پلاس در ویژگی‌‌های زیر با مدل فعلی دنا تفاوت دارد:
  • دوربین عقب
  • روکش چرمی فرمان
  • سیستم چندرسانه‌ای جدید
  • خطوط جدید بدنه در نمای جانبی
  • چراغ‌های کوچک نئونی در جلو و عقب
  • تغییر درب صندوق، تغییر تریم درب‌ها و سپر عقب جدید
  • چراغ‌های دی‌لایت یا ابرویی چراغ‌های جلو با نواری از LED
  • چهار ایربگ؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که ایربگ جانبی دارد.
  • سانروف داخل سقف؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که سانروف In-Built دارد؛ یعنی سانروفی که هنگام بازشدن، بدنه سانروف درون سقف قرار می‌گیرد نه روی آن.
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    خطوط جانبی جدید خیلی اپشنه

  • علی

    خدایا..آخه کجای دنیا روکش چرمی فرمان رو به عنوان آپشن معرفی میکنن؟!!

  • بدون نام

    قیمتش چند؟

  • علی عبادی

    خسته نباشن .. سانروف از ده سال پیش تبریز تهران ... اسپرت کارها خودشون میزاشتن .. مثل تلگرام کردن پلاس خخخخخ

  • آرش

    همین! گرم کن و سردکن صندلی چی کروز کنترل چی باید چندتا آپشن دیگه داشته باشه تا در سطح ماشین‌های کره‌ای و ژاپنی بشه
    خدا وکیل آخه ۴ تا تغییر واسه یه فیس‌لیفت ۵۰ میلیارد تومن خرج داره!؟

  • بهمن

    بهتر شده از قبل ولی قطعا قیمتش هم نامعقوله!

  • احسان صادقی

    تو رو خدا تغییرات و ببین!(جز ایربگ های جانبی)
    این کار ها رو که مکانیکی سر کوچه هم می تونست انجام بده!
    واقعا آدم می مونه چی بگه. پنجاه میلیارد صرف این تغییرات کردن؟واقعا؟
    دارن باهامون شوخی می کنن،مگه میشه؟

  • بدون نام

    ماشین ایرانی مفتم نمی ارزه

  • امیر

    واااا عجب چیزی ساختن باباااااااااا ایولللللللل

  • شهاب

    آخییی ی ی ی ی
    با مبلغ 50 میلیارد تومان میشه یه خط تولید خودرو راه بندازی. اونوقت مسئولین ایرانخودرو 50 میلیارد دادن تا بعد از 14 ماه بتونن یه سانروف با چراغ ال ای دی و دوتا ایربگ به همون مدل قبلی اضافه کنن و با این همه آب و تاب هم رونمایی کنن ازش.
    واقعا جای تاسفه. !!!

  • بدون نام

    وای خدای من روکش چرمی فرمان چه پلاسی !!!!

  • شهرام شهبازی

    واقعا این همه زمان و50میلیارد تومان سرمایه گذاری برای این به اصطلاح پلاس !!!

  • شهرام شهبازی

    بعد از این همه زمان و50میلیارد تومن سرمایه گذاری برای این پلاس واقعا ! ! !

  • مصطفی

    دو تاشونم جلو پراید شرمنده میشن

  • محمدسلطان

    درست مانند اینکه سطل آشغال رو روکش طلا کنی.

  • طاهر خدایی

    خیلی عالیات

  • farshid

    کو قیمت !!!!!!!!

  • مهدی بزرگمهر

    این تغییرات وقتی ارزش دارن که روی فیزیک بدنه و موتور تغییر هم کرده باشه!اگر اینو پلاس تلقی میکنن خیلی از جوان ها بهتراز کارخونه ماشین اسپرت میکنن!یعنی هرکی ماشینشو اسپرت کنه پلاس تلقی میشه خنده داره

  • reza

    اخه چرا باید طراحی ما اینقدر ضعف باشه در صورتی که مشکل ماشین کاملا نمایانه عیبش در صندوق عقب از بغله خیلی این قسمتو زشت کرده دوستان توجه کنند دقیقا درب صندوق انگار یه چیز اضافس خدایی سمند در ازن قسمت مشکل نداره

  • reza

    باز به نظر بنده بهتره این ماشینو تولید انبوه نکنن چون فروش نمیره تازه علاوه بر درب صندوق باید مثلثی عقب کمی کشیده تر باشه ماشین ایرانی اکثرا زشتن مثلا تیبا مشکل جلو پنجره.ال نود چراغ عقب و ارتفاع غیر استاندارد و طراحی زاویه هاش.206 اس دی از نمای پشت خیلی باریکه وارتفاع صندوق ناجوره .رانا هم مانند 206اس دی طراحی شده . یکی به مسولین بگه بابا ماشین باید از هر زاویه ای نگاه کنی به دل بشینه حتی وقتی از طبقه پنجم سقفشو میبینی کم بی صلیقه باشن تا بتونن حتی ماشین ها شونو صادر کنن ممنون ..........کو گوش شنوا.. ......

  • علی

    خسته نباشن . من تنهایی همه اینا رو براش فراهم می کردم با 100 میلیون نه n میلیارد .
    احتمالا اشتباه کردن تو اعلام رقم خرج شده

  • بدون نام

    اونایی که میگن 50 میلیارد خیلیه هیچی از صنعت نمی دونن

  • رامین

    دنا وانت کی میاد بازار ؟؟!!
    با آپشن از وسط تاشو !!!

  • بدون نام

    کاری به هیچی ندارم ولی فکر میکنم اگه بخوان یه کاری رو دست انجام بدن میتونن

  • علی

    واقعا برای مردم ایران متاسفم که بازار خودروی کشورمون توسط ایران خودرو و سایپا با محصولا بد و بیکیفیت و گرون انحصار شده. یعنی بعد از 14 ماه فکر به این نتیجه رسیدن که یک سانروف بزارن و یکم چراغهارو عوض کنن اون هم با 55 میلیارد تومان سرمایه هزینه شده روی این کار؟!؟! یا این 207 صندوقدار اگه ایرانیزه شده مثلا چرا هنوز آرم پژو روش هست؟ یعنی این تغییر واقعا به 14 ماه زمان نیاز داشت؟ آیا واقعا هزینه تحقیق و توسعه این کار 55 میلیارد تومان هست؟ واقعا این توهین به مصرف کننده هست این توهین به شعور و فهم ملت ایران هست. یک چراغ و یک سانروف واقعا ارزش چندین میلیون پول اضافه رو داره؟ مطمئنا با طمعی که ایران خودرو داره به 7 - 8 میلیون افزایش قیمت قانع نمیشه و قیمتها بیشتر از این روش میاد. اگر تعرفه گمرک کمک ماشین سازای ایرانی نبود میتونستیم با همین پول ماشینهای ژاپنی و کره ای و اروپایی که خیلی بهتر و ایمن تر و زیباتر و پرآبشن تر و بروزتر و پیشرفته تر هستن رو بخریم اما افسوس.

  • بدون نام

    چرا براش دنده اتومات نزاشتن.حتما دوسال دیگه اتوماتش میکنن و اسمشو میزارن دنا ......

  • بدون نام

    کاش دنده اتومات بود لااقل بااین سرمایه گذاری بایدمنتظر ماشینای خارجی بمونیم

  • آرش

    گفتن ۴۸ میلیون! سال آینده میخوان دنده اتوماتیک با موتور توربو تولید کنن اون رو حتما میخوان ۵۵ بفروشن

  • بهنام اسدی

    خیلی خنده داره پنجاه میلیارد واسه دوسه تا آرایش...خخخخ
    آقایون سرب سرشون نزارید پنجاه میلیاردو بین خودشون تقسیم کردن تا ب اینجا رسیدن همه چی خرج داره مفتی ک نمیشه...

  • مهدی

    یکی از عکسا که دکمه تلفن روی فرمونه مال 207 هستش اشتباهی گذاشتین

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج