دنا پلاس آمد؛ چه قیمتی؟ با چه امکاناتی؟
دنا پلاس نتیجه پروژهای است که ایران خودرو طی ۱۴ ماه و با سرمایهگذاری ۵۰ میلیارد تومانی به سرانجام رسانده است. در دنا پلاس ابعاد فیزیکی خودرو و مشخصات فنی آن تغییری نکردهاند و ایران خودرو فقط به سطح تجهیزات آن افزوده است.
- دوربین عقب
- روکش چرمی فرمان
- سیستم چندرسانهای جدید
- خطوط جدید بدنه در نمای جانبی
- چراغهای کوچک نئونی در جلو و عقب
- تغییر درب صندوق، تغییر تریم دربها و سپر عقب جدید
- چراغهای دیلایت یا ابرویی چراغهای جلو با نواری از LED
- چهار ایربگ؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که ایربگ جانبی دارد.
- سانروف داخل سقف؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که سانروف In-Built دارد؛ یعنی سانروفی که هنگام بازشدن، بدنه سانروف درون سقف قرار میگیرد نه روی آن.
نظر کاربران
خطوط جانبی جدید خیلی اپشنه
خدایا..آخه کجای دنیا روکش چرمی فرمان رو به عنوان آپشن معرفی میکنن؟!!
قیمتش چند؟
خسته نباشن .. سانروف از ده سال پیش تبریز تهران ... اسپرت کارها خودشون میزاشتن .. مثل تلگرام کردن پلاس خخخخخ
همین! گرم کن و سردکن صندلی چی کروز کنترل چی باید چندتا آپشن دیگه داشته باشه تا در سطح ماشینهای کرهای و ژاپنی بشه
خدا وکیل آخه ۴ تا تغییر واسه یه فیسلیفت ۵۰ میلیارد تومن خرج داره!؟
بهتر شده از قبل ولی قطعا قیمتش هم نامعقوله!
تو رو خدا تغییرات و ببین!(جز ایربگ های جانبی)
این کار ها رو که مکانیکی سر کوچه هم می تونست انجام بده!
واقعا آدم می مونه چی بگه. پنجاه میلیارد صرف این تغییرات کردن؟واقعا؟
دارن باهامون شوخی می کنن،مگه میشه؟
ماشین ایرانی مفتم نمی ارزه
واااا عجب چیزی ساختن باباااااااااا ایولللللللل
آخییی ی ی ی ی
با مبلغ 50 میلیارد تومان میشه یه خط تولید خودرو راه بندازی. اونوقت مسئولین ایرانخودرو 50 میلیارد دادن تا بعد از 14 ماه بتونن یه سانروف با چراغ ال ای دی و دوتا ایربگ به همون مدل قبلی اضافه کنن و با این همه آب و تاب هم رونمایی کنن ازش.
واقعا جای تاسفه. !!!
وای خدای من روکش چرمی فرمان چه پلاسی !!!!
واقعا این همه زمان و50میلیارد تومان سرمایه گذاری برای این به اصطلاح پلاس !!!
بعد از این همه زمان و50میلیارد تومن سرمایه گذاری برای این پلاس واقعا ! ! !
دو تاشونم جلو پراید شرمنده میشن
درست مانند اینکه سطل آشغال رو روکش طلا کنی.
خیلی عالیات
کو قیمت !!!!!!!!
این تغییرات وقتی ارزش دارن که روی فیزیک بدنه و موتور تغییر هم کرده باشه!اگر اینو پلاس تلقی میکنن خیلی از جوان ها بهتراز کارخونه ماشین اسپرت میکنن!یعنی هرکی ماشینشو اسپرت کنه پلاس تلقی میشه خنده داره
اخه چرا باید طراحی ما اینقدر ضعف باشه در صورتی که مشکل ماشین کاملا نمایانه عیبش در صندوق عقب از بغله خیلی این قسمتو زشت کرده دوستان توجه کنند دقیقا درب صندوق انگار یه چیز اضافس خدایی سمند در ازن قسمت مشکل نداره
باز به نظر بنده بهتره این ماشینو تولید انبوه نکنن چون فروش نمیره تازه علاوه بر درب صندوق باید مثلثی عقب کمی کشیده تر باشه ماشین ایرانی اکثرا زشتن مثلا تیبا مشکل جلو پنجره.ال نود چراغ عقب و ارتفاع غیر استاندارد و طراحی زاویه هاش.206 اس دی از نمای پشت خیلی باریکه وارتفاع صندوق ناجوره .رانا هم مانند 206اس دی طراحی شده . یکی به مسولین بگه بابا ماشین باید از هر زاویه ای نگاه کنی به دل بشینه حتی وقتی از طبقه پنجم سقفشو میبینی کم بی صلیقه باشن تا بتونن حتی ماشین ها شونو صادر کنن ممنون ..........کو گوش شنوا.. ......
خسته نباشن . من تنهایی همه اینا رو براش فراهم می کردم با 100 میلیون نه n میلیارد .
احتمالا اشتباه کردن تو اعلام رقم خرج شده
اونایی که میگن 50 میلیارد خیلیه هیچی از صنعت نمی دونن
دنا وانت کی میاد بازار ؟؟!!
با آپشن از وسط تاشو !!!
کاری به هیچی ندارم ولی فکر میکنم اگه بخوان یه کاری رو دست انجام بدن میتونن
واقعا برای مردم ایران متاسفم که بازار خودروی کشورمون توسط ایران خودرو و سایپا با محصولا بد و بیکیفیت و گرون انحصار شده. یعنی بعد از 14 ماه فکر به این نتیجه رسیدن که یک سانروف بزارن و یکم چراغهارو عوض کنن اون هم با 55 میلیارد تومان سرمایه هزینه شده روی این کار؟!؟! یا این 207 صندوقدار اگه ایرانیزه شده مثلا چرا هنوز آرم پژو روش هست؟ یعنی این تغییر واقعا به 14 ماه زمان نیاز داشت؟ آیا واقعا هزینه تحقیق و توسعه این کار 55 میلیارد تومان هست؟ واقعا این توهین به مصرف کننده هست این توهین به شعور و فهم ملت ایران هست. یک چراغ و یک سانروف واقعا ارزش چندین میلیون پول اضافه رو داره؟ مطمئنا با طمعی که ایران خودرو داره به 7 - 8 میلیون افزایش قیمت قانع نمیشه و قیمتها بیشتر از این روش میاد. اگر تعرفه گمرک کمک ماشین سازای ایرانی نبود میتونستیم با همین پول ماشینهای ژاپنی و کره ای و اروپایی که خیلی بهتر و ایمن تر و زیباتر و پرآبشن تر و بروزتر و پیشرفته تر هستن رو بخریم اما افسوس.
چرا براش دنده اتومات نزاشتن.حتما دوسال دیگه اتوماتش میکنن و اسمشو میزارن دنا ......
کاش دنده اتومات بود لااقل بااین سرمایه گذاری بایدمنتظر ماشینای خارجی بمونیم
گفتن ۴۸ میلیون! سال آینده میخوان دنده اتوماتیک با موتور توربو تولید کنن اون رو حتما میخوان ۵۵ بفروشن
خیلی خنده داره پنجاه میلیارد واسه دوسه تا آرایش...خخخخ
آقایون سرب سرشون نزارید پنجاه میلیاردو بین خودشون تقسیم کردن تا ب اینجا رسیدن همه چی خرج داره مفتی ک نمیشه...
یکی از عکسا که دکمه تلفن روی فرمونه مال 207 هستش اشتباهی گذاشتین