دغدغههای فرهنگی مالک جنابخان، روزگار عجیبی برای عروسک دوستداشتنی رقم زده است
جنابخان روی اتوبوسها آمد!
درحالی که دغدغههای فرهنگی سعید سالارزهی، صاحب امتیاز عروسک جنابخان و اختلافات او با برنامه «خندوانه» و تلویزیون باعث شد، این عروسک در سری جدید برنامه حضور نداشته باشد؛ این روزها میتوان این عروسک دوستداشتنی را در سطح شهر در جای عجیبی دید.
این روزها دیده میشود که از تصویر عروسک «جناب خان» به عنوان عروسک تبلیغاتی یک شرکت تجاری روی برخی اتووسها استفاده شده است. در این تبلیغات روی اتوبوسهایی که بخشی از آنها به رنگ «جنابخان» یعنی بنفش درآمده، یک محصول بهداشتی و شرکت در قرعهکشی این محصولات تبلیغ شده است.
سعید سالارزهی پیش از این از دغدغه های فرهنگیاش برای این عروسک گفته بود و بعید به نظر میرسد بخش بازرگانی این محصول شناختهشده تجاری بدون هماهنگی با صاحب امتیاز «جنابخان» از این عروسک برای تبلیغات استفاده کرده باشد.
عروسک «جناب خان» را به جرات بعد از عروسک «کلاه قرمزی» میتوانید پرطرفدارترین عروسک ایران بدانیم. عروسکی که در برنامهی تلویزیونی خنداوانه دیده و محبوب شد و خیلی از تماشاگران را پای تلویزیون نشاند. سعید سالارزهی در گفتوگوهای اخیرش دربارهی نگرانیهایش از تکراری شدن این شخصیت محبوب و دغدغههای فرهنگی و استفادهی نادرست تبلیغاتی از این نحصول گفته بود. باید دید توضیح سالارزهی دربارهی نحوهی استفاده از این عروسک چیست؟
نظر کاربران
عالیییییییه
من عاشق جناب خانم...جناب خان دوستت دارم