۴۶۰۱۱۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

حل مشکل آب شرب ری تا سال آینده

فرماندار ویژۀ شهرستان ری با تاکید بر تلاش وزارت نیرو برای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان ری از حل مشکل آب شرب این شهرستان تا سال آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار ویژۀ شهرستان ری با تاکید بر تلاش وزارت نیرو برای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان ری از حل مشکل آب شرب این شهرستان تا سال آینده خبر داد.

هدایت الله جمالی پور افزود: پیگیری گسترده ای برای رفع معضلات آب شرب سطح شهرستان شمیرانات انجام داده‌ایم و در این مسیر وزارت نیرو نیز تلاش قابل تقدیری را انجام داده است؛ ثمره این همکاری، تعامل و تلاش این است که می‌توانم وعده دهم سال آینده شهروندان شهرستان ری مشکلی به نام مشکل آب شرب نخواهند داشت.

وی افزود: امروز خوشحالم که علی‌رغم همه سختی‌هایی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه بود، اهداف بزرگی در سطح این شهرستان محقق شده است و شاهد بهبود ارائه خدمات در حوزه های مختلف به ویژه بهداشتی و درمانی هستیم.

وی با اشاره به تحقق وعده‌های ریاست جمهوری که در سفر به شهرستان ری داده شده بود افزود: روز گذشته اعتبار بیمارستان "فیروزآبادی" و "شهدای هفتم تیر" تخصیص یافت و تا نیمه سال آینده همه نیازهای درمانی مردم ری در همین شهرستان مرتفع خواهد شد و نیازی به اعزام به خارج از شهرستان نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج