S Skin، محصول سامسونگ برای مراقبت از پوست
S Skin یکی از چندین محصول تجربی است که از دپارتمان C Lab سامسونگ بیرون می آید و در واقع تلاشی است برای ورود به کسب و کار های جدید و همچنین قرار دادن فرصت آزمایش ایده های تازه در اختیار کارمندان شرکت. این برای شرکتی که همیشه مجبور است بیش از اندازه مراقب ریسک های خود باشد یک نیاز است.
S Skin یکی از چندین محصول تجربی است که از دپارتمان C Lab سامسونگ بیرون می آید و در واقع تلاشی است برای ورود به کسب و کار های جدید و همچنین قرار دادن فرصت آزمایش ایده های تازه در اختیار کارمندان شرکت. این برای شرکتی که همیشه مجبور است بیش از اندازه مراقب ریسک های خود باشد یک نیاز است.
بخش C Lab سامسونگ تا کنون چند محصول انگشت شمار نیز داشته است که با موفقیت نسبی مواجه شده اند. بسیاری از محصولاتی که این شرکت در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ رونمایی کرد را اکنون می توان در بازار پیدا کرد. از بین محصولات آزمایشی سامسونگ در CES ۲۰۱۷ نیز شاید S Skin را سال آینده بتوان در بازار پیدا کرد.
این گجت دستی، به واسطه ی ترکیبی از دوربین، حسگر های نوری، و حسگر های رساناسنجی، به ارزیابی وضعیت پوست می پردازد. نحوه ی کار S Skin به این صورت است که به صورت فرد نور می تاباند و نتایج حاصل از بازتاب این نور به حسگر ها را تجریه و تحلیل می کند. دو قطعه ی فلزی نیز در آن واحد، رسانایی پوست فرد را اندازه می گیرند تا به اندازه گیری سطح رطوبت آن کمک کنند.
اگر پوست مورد آزمایش به اندازه ی کافی سلامت نباشد، S Skin با تعیین مواردی که پوست فرد کم دارد، برنامه ی مراقبتی ویژه ای با استفاده از نور در اختیار فرد قرار می دهد. برای مثال شاید کمی نور قرمز بتواند حساسیت پوستی خشک و اندکی آسیب دیده را کاهش دهد.
علاوه بر این، S Skin در صورت عرضه با پچ هایی متشکل از سوزن های ریز عرضه خواهد شد که می توانند مواد مورد نیاز پوست را مستقیماً به آن برسانند. ارائه ی این مواد در قالب پچ های رنگی نیز می تواند جلوی استفاده ی اشتباه از مواد مختلف را بگیرد. موادی که برای این هدف در نظر گرفته شده اند اغلب همان هایی هستند که در محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست به کار می روند؛ مثل کلاژن. اما دستیابی به نتیجه ای محسوس احتمالاً به چیزی بیشتر از یک نوع تمهید مراقبتی نیاز خواهد داشت.
این محصول در حال حاضر در مرحله ی سنجش صلاحیت ایده است؛ به آن معنا که تیم سامسونگ باید منتظر نظرات و بازخورهای رسانه ها، مشاوران و استفاده کنندگان از آن باشد.
ارسال نظر